Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

header.thumb.png.0dd1a2f4c4697294ff211a4dcb892e34.png

 

Zo zeg! Maar dat is een tijd geleden....

Een klein beetje zoals een voorgaande contest, Just Music!...maar toch wat anders

 

Deze contest start vandaag en eindigt over 2 weken (13 Mei)

 

In deze contest zijn in totaal 121 punten te behalen. 2 voor elke goede artiest, 2 voor elk goed nummer, 15 voor de bonusvraag en 6 voor elke niet gebruikte hint.

Ik denk dat de sommige opgaven pittiger zijn dan de ander, maar met een beetje zoek en goed luisterwerk kom je een eind. 

Uiteraard is het NIET de bedoeling om Shazam of een andere herkenningstool te gebruiken, want dat is de lol er snel af. Googelen is wel toegestaan, maar veel tekst komt er niet in voor, dus succes! ;)

 

Je mag zo vaak inzenden als je wilt, maar houd het wel even bij op het invulformulier.

De contest wordt aangeboden in een ZIP file. Heb je geen uitpakprogramma (lijkt me sterk tegenwoordig), dan is deze HIER! te downloaden. 

 

Na 1 week mag er naar hints gevraagd worden. Elke kandidaat heeft het recht op 3 hints. Als je de hints niet gebruikt, dan worden deze bij de score opgeteld. Een hint kost 2 punten. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, dus als je niet verder komt met de hint, dan heb je helaas pech....

 

Met vriendelijke groet,

Uwen organisator.

 

 

@Random.zip

 

 

Tussenstand:

 

hinse.jpg.191a321d5199436e932b2da04ca83928.jpg Hinse - 2e inzending, 72 Punten

 

 

RM.jpg.45e847287fb7f0a02e2f7bb2917b745c.jpg RM - 5e inzending - 60 Punten

 

djkoelkast.png.9b47f10f3f4fd8556550934f7514adbc.png djkoelkast - 1e inzending, 56 Punten

 

 

av-173.jpg.614a89d3e6f5556d6675359b80e6209b.jpg TMP - 1e inzending - 40 Punten

 

keetie.jpg.5a0af8e485865c151477a3e65b43e23f.jpg Keetie - 1e inzending - 4 Punten

 

aangepast door Ross
Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)
29 minutes ago, RM said:

@Ross,

Ik mis nummer 17... :)

 

Well I be damned.....please hold on while we tackle some technical difficulties....

 

Fixed ;) Even het bestand opnieuw downloaden aub..

aangepast door Ross
Link naar bericht
Delen op andere sites
9 hours ago, MarsM said:

We hebben denk ik een totaal andere muzieksmaak, want ik herkende er direct hooguit 3... en ik kan me zomaar voorstellen dat dat precies de titels zijn die iedereen kent :+

Toch zit er een stuk mijn muzieksmaak ik, en delen volledig @random ...

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden, Hinse zei:

Maar doen RM en MarsM weer samen een inzending of separaat? ;) 

Want, wil je zo graag verliezen? :+

 

Zonder gekheid; ik heb heel weinig met en dus kennis van moderne muziek / 'artiesten' en trance, (re)mixen e.d. Ik ben veel meer van 70's, 80's, 90's ;). Zat er op het eerste gehoor niet veel tussen... en Hinse pakt gelijk een lekkere voorsprong :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 4/30/2018 at 6:12 PM, MarsM said:

Zonder gekheid; ik heb heel weinig met en dus kennis van moderne muziek / 'artiesten' en trance, (re)mixen e.d. Ik ben veel meer van 70's, 80's, 90's ;). Zat er op het eerste gehoor niet veel tussen... en Hinse pakt gelijk een lekkere voorsprong :P

Precies mijn probleem. Ik ga nog eens luisteren. O, de zender van de maand bij Ziggo is TV538, een muziekzender. Misschien komt er iets herkenbaars langs... :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
25 minutes ago, Keetie said:

Precies mijn probleem. Ik ga nog eens luisteren. O, de zender van de maand bij Ziggo is TV538, een muziekzender. Misschien komt er iets herkenbaars langs... :)

Gewoon proberen ;) Niet geschoten is altijd mis. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 hours ago, Keetie said:

Precies mijn probleem. Ik ga nog eens luisteren. O, de zender van de maand bij Ziggo is TV538, een muziekzender. Misschien komt er iets herkenbaars langs... :)

Tja... daar wordt deze muziek wel vaak uitgezonden ;).

Ik luister alleen nog maar naar Evers en daarna ga ik naar Radio 2 :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 hours ago, Hinse said:

Zonder hints kom ik nu niet verder meer denk ik :P  Wel een leuke gevarieerde contest! ;) 

Zondag mag je een PB sturen met een nummer waar je een hint van wilt hebben. De eerste hint is al gegeven, alleen aan jullie om deze te vinden ;)

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 hours ago, djkoelkast said:

Ik kom er nog niet uit, ik doe gewoon mijn 1e inzending.

Maar toch kruip je gezellig tussen Hinse en RM in .... nee wacht, dat klinkt wel heel ..... in ieder geval, we hebben een nieuwe inzending, en dus ook een nieuwe score!

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

RM gaat nog eens 8 punten omhoog. Nog een paar dagen, gebruik je hints als je wilt.....

De bonusvraag is nog niet geraden....

 

[edit] En nog eens 4 punten [/edit]

aangepast door Ross
Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Sluit de lijnen!

 

De eindstand is geworden:

 

1e plaats: Hinse (72 punten, geen hints, geen bonus, 90 punten)

2e plaats: RM (60 punten, 3 hints, bonus geraden, 75 punten)

3e plaats: djkoelkast (56 punten, geen hints, geen bonus, 74 punten)

4e plaats: TMP (40 punten, 1 hint, geen bonus, 52 punten)

5e plaats: Keetie (4 punten, geen hints, geen bonus, 22 punten)

 

Antwoord bonusvraag: Arjen Anthony Lucassen.

 

De volledige playlist staat HIER!

 

Waar stond nu die verborgen hint.....? Hij is compleet bij iedereen niet binnengekomen, maar goed nu moet ik ook zeggen dat het niet makkelijk was....

 

 

console.png.661175643d49a37cc1fa5f97b12eb99d.png

 

Beetje vreemde console hé? Nu bestaat er in de wereld zoiets als de UNIX timestamp. Het aantal seconden dat sinds 1 januari 1970 is verstreken. Zoals je ziet is het een negatief getal, dus een aantal seconden voor 1 januari 1970....Als je dat uitrekent komt je uit op 3/4/1960, ofwel de geboorte datum van Arjan Anthony Lucassen. Nummer 16 en 25 waren de link naar de bonus. 

 

In mijn "wondere" wereld zijn er geen verliezers, dus allemaal gefeliciteerd met jullie behaalde prestatie!

 

 

aangepast door Ross
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het systeem met de hints vond ik te link (stel ik kan niets met de hints, ben ik 2 punten per stuk kwijt). Verder: leuke, diverse contest, dank voor het organiseren!

Ik heb mijn best gedaan te vinden wat ik kon, maar er zaten voor mij echt wel een paar hele lastige tussen.

 

De hint heb ik naar gezocht, maar totaal gemist _O- 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 hours ago, djkoelkast said:

Ik vind het altijd leuk om door te zoeken na hints. Wat ik na mijn 1e inzending niet gevonden heb krijg ik zonder hulp ook echt niet meer gevonden namelijk.

Dus zeg maar, een contest brede hint lijst ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden, Ross zei:

Dus zeg maar, een contest brede hint lijst ?

Ja en dan niet specifiek per nummer, maar gewoon een hele bak met hints.

Dit kan natuurlijk ook naar aanleiding van de nog niet geraden nummers na een week bijvoorbeeld.

Als ik een nummer echt niet ken dan moet ik toch op een bepaalde manier op het goede spoor gebracht worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...