Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Achtste Finale 8


Achtste Finale 8  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Tiny Toon Adventures - Buster Busts Loose!
    • Lucky Luke


Aanbevolen berichten

5b01fd35ca51b_Achtste8.thumb.png.cae4c75e2a3939326f1d07c86451419e.png

 

Tiny Toon Adventures - Buster Busts Loose!

In dit platformspel speel je als Buster Bunny. Het spel heeft zes levels en ieder level heeft een doel, bijvoorbeeld Dizzy Devel voeren of Duck Vader verslaan. De levels spelen zich af in diverse omgevingen; In een school, in het wilde westen, in een trein, in een spookkasteel, in een stadium, in de lucht en op een ruimteschip.  Na het uitspelen van het level krijgt de speler de kans om extra levens te winnen in de vorm van een minigame, zoals bijvoorbeeld Bingo en Mystery Weight Challenge. Bonuspunten kun je verdienen door sterren te verzamelen. Deze worden achtergelaten door de vijanden die je verslaat. Bij het verzamelen van honderd sterren krijg je een extra leven. Vijanden kun je verslaan door er op te springen.

 

Lucky Luke

Lucky Luke is een schietspel, gebaseerd op de gelijknamige stripboekenreeks. De gebroeders Dalton hebben de bank overvallen in Yuma en zijn een ravage aan het aanrichten in het dorp. Lucky Luke gaat naar Yuma om de bandieten in te rekenen. Het spel begint in het dorp waar Lucky Luke vanaf allerlei kanten wordt beschoten. Ook zitten er puzzel elementen in het spel, waaronder schieten op de bandieten zoals de bankdirecteur het zegt, arm worstelen met Jolly Jumper, te paard achter de gebroeders Dalton aan en de stenen die op je afkomen kapot schieten en met een vlot een rivier af en wederom op de stenen schieten die op je afkomen.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wederom een makkelijke loting voor Lucky Luke, die van mij door mag gaan omdat ik er meer leuke herinneringen aan heb dan Tiny Toons. Bij Tiny Toons vond ik het spel op de NES wat beter spelen en is het allemaal wat minder afleidend/druk. Lucky Luke is eigenlijk veel simpeler in opzet, maar het speelt uiterst solide. Daarnaast vind ik het karakter en de wild west setting leuker dan Tiny Toons. De vraag is hoe lang Luke nog lucky blijft qua stemming en loting. ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, samba-boy zei:

Het cowboylevel van Tiny Toons vond ik meer Lucky Luke uitstralen dan Lucky Luke's game.

Verklaar je nader? Misschien straalt het meer wilde westen uit, maar de uitstraling heeft vrij weinig te maken met Lucky Luke toch?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 23-5-2018 at 12:49, Hinse zei:

Verklaar je nader? Misschien straalt het meer wilde westen uit, maar de uitstraling heeft vrij weinig te maken met Lucky Luke toch?

Naja, ik vind het level in Tiny Toons echt een mini-avontuur zoals Lucky Luke ze in de cartoon wel eens meemaakte, waar ik de game persoonlijk een generic western game vond met toevallig de Lucky Luke-characters. Het is een subjectieve mening, dat stel ik voorop, maar naast dat al mis ik het nostalgische aspect bij de game wat ik bij TT wel heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze vind ik lastig, maar ik ga uiteindelijk toch voor Lucky Luke.

Die game heb ik vroeger zelf ook gespeeld, in tegenstelling tot Tiny Toons, waardoor voor mij Lucky Luke toch meer nostalgisch is (tekenfilms ook meegerekend).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het beide matige games. Ik heb ze beiden nooit gespeeld. Ik heb ze beiden een half uur de tijd gegeven en ik vind de besturing van beide een beetje log. Maar van de twee vind ik Tiny Toons toch net iets lekkerder spelen. Ik zat te twijfelen om niet te stemmen maar ik ga toch op eentje stemmen. En dat is dan daarom Tiny Toons.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...