Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Kwart Finale 1


Kwart Finale 1  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • The Legend Of Zelda: A Link To The Past
    • Zombies Ate My Neighbours
      0


Aanbevolen berichten

5b14569f81a2d_Kwart1.thumb.png.2d24ca7c7a71b0442e14b1cd177f34a8.png

 

The Legend Of Zelda - A Link To The Past

A Link To The Past is het derde deel in de serie van actie-avontuurspellen. Je ziet de spelwereld van bovenaf. Je speelt met het karakter genaamd Link en begint met de opdracht om Zelda te bevrijden uit Hyrule Castle. Dit is echter pas het begin van het verhaal. Je moet allerlei kerkers in en vijanden verslaan. Aan het eind van de kerker vind je een eindbaas met een object die je weer kunt gebruiken om verder te komen. Gedurende het spel vind je wapens, leer je nieuwe speciale aanvallen en kun je meer aanvallen overleven.

 

Zombies Ate My Neighbours

Zombies Ate My Neighbors is een run-and-gun spel. Je kunt kiezen uit twee personages: Zeke en Julie. Als je met twee spelers speelt dan kun je beiden kiezen. Je loopt door diverse omgevingen, zoals een woonbuurt, winkels, pyramides en spookkastelen. Je komt diverse vijanden tegen, zoals horrorfilmbeesten, vampieren, weerwolven, enorme demonische baby's, inktvismannen, slechte poppen,  buitenaardse wezens, UFO’s, enorme mieren en zombies. Er zijn 48 levels, waarvan zeven bonuslevels. Diverse soorten buurtbewoners moeten worden gered, zoals barbecue chefs, onderwijzers, baby's, toeristen, inspecteurs, soldaten en honden. Als alle buurtbewoners zijn gered dan wordt een deur naar het volgende gedeelte geopend.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoals gezegd heb ik persoonlijk niets met Zombies, terwijl de The Legend Of Zelda reeks één van mijn meest favoriete reeksen aller tijden is.

A Link To The Past is voor mij op zijn minst een halve finalist en eigenlijk hoort het spel nu ook in de finale te komen, kijkende naar de laatste 8 games die nog over zijn.

Ik ga dus voor The Legend Of Zelda - A Link To The Past.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind beide spellen erg goed. Zelda is wel een wat beter uitgewerkt geheel qua soundtrack, graphics, etc. Zombies heeft daarentegen een vrij unieke coop modus en ik draag het spel een warm hart toe. Maar het is gewoon niet beter dan Zelda, daarom gaan mijn stem daar naartoe.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind Link to the Past persoonlijk niet veel aan, maar ik zie wel dat het kwaliteit is (zelfde heb ik met Game of Thrones :P )

Het is toch de classic top down Zelda. 

 

Zombies heb ik niks mee en bij deze zie ik weer niet wat mensen er tof aan vinden.

 

Mijn stem gaat dus naar Zelda.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb beide games nooit gespeeld, al zal daar in het geval van Zelda dankzij de SNES Classic Mini eerdaags wel verandering in komen. Derhalve onthoud ik me van stemmen. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook ik heb gekozen voor Zelda. Zoals eerder vermeld heb ik deze game al meerdere malen uitgespeeld en blijf ik het een leuk spel vinden. Zombies Ate My Neighbors is vermakelijk maar kan niet op tegen de kwaliteit van Zelda.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...