Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Kwart Finale 3


Kwart Finale 3  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Super Tennis
    • Super Castlevania IV


Aanbevolen berichten

5b1457b561600_Kwart3.thumb.png.995ff918f9bed6acf65dd6d2a4daba93.png

 

Super Tennis

Super Tennis is een tennisspel met drie modes. In singles mode kun je tegen de computer of tegen een tegenspeler spelen. In dubbel mode kun je samen met een andere speler tegen computerspelers of samen met computerspelers tegen elkaar spelen. In Circuit mode speel je diverse toernooien die bestonden in de tijd dat het spel werd uitgebracht. De drie verschillende ondergronden hebben invloed op hoe de bal stuitert. De spelers zijn kleine schattige varianten van de toen beroemde wereldspelers. Hun achternamen zijn uit het spel gelaten. Elke speler heeft zijn eigen talenten. Knoppen aan de rechterkant beïnvloeden je slag en de richting van de bal kun je beïnvloeden met de D-pad.

 

Super Castlevania IV

Super Castlevania IV is het eerste deel uit de serie dat uit is gekomen voor de SNES. Je speelt Simon Belmont, een vampierjager. Je hebt drie levens en je kunt je levensmeter opnieuw vullen door voorwerpen te pakken die de vijanden en kandelaars laten vallen. Het kan ook met de Magic Crystal die je ontvangt na het verslaan van elke eindbaas aan het einde van het level. Simon heeft een zweep, waarmee hij vijanden vanuit acht richtingen kan aanvallen door gebruik te maken van het D-pad. Als je de vuurknop vast houdt dan wordt de zweep slap en kun je projectielen blokkeren. Met je zweep kun je ook over grote gaten slingeren. Er zijn secundaire wapens, zoals een bijl of een horloge waarmee je de tijd stil kunt zetten. Er zijn ook wapens die één van je levensharten verbruiken.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja...

Super Tennis heeft er al best wat favoriete games uitgeknikkerd en tegen mijn verwachting in de kwart finale weten te bereiken.

En nu staat het tegenover Super Castlevania, ook één van mijn favoriete reeksen.

Dit deel is niet de allerbeste van de reeks, maar toch vind ik Super Castlevania IV beter t.o.v. Super Tennis en dus mag dit spel van mij door naar de halve finale.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beide spellen heb ik veel gespeeld, en eerlijk gezegd is Castlevania wel een wat completer spel. Maar Super Tennis heeft veel meer de replay value voor mij, ik heb dat bij meerdere tennisspellen zoals Virtua Tennis 1 en 2. Daarom ga ik voor Super Tennis. Ook omdat Castlevania altijd wat traag speelt, ik houd zelf wat meer van snelheid.

aangepast door Hinse
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoewel Super Tennis een goede game is delft deze voor mij wel het onderspit tegenover mijn favoriete Castlevania game. De muziek, de sprites en achtergronden; Fantastische sfeer O+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beide zijn voor mij geen favoriet maar ik zou Super Castlevania toch eerder oppakken dan Super Tennis. Heb Super Tennis uiteraard wel even geprobeerd maar zoals eerder gezegd vind ik platform games (ook van het metroidvania type) leuker dan sport games.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...