Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan fotospel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Had je daar helemaal een tip voor nodig om die te weten? Ik wist 'm gelijk al! :P

Ah joh, Frey lult! Ik vroeg alleen maar of hij de Baron in het algemeen bedoelde of alleen de Aad of Paul-Baron. Kortom, ik had er niks aan. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
goed, niet zo moeilijk. Maak een foto van Adriaan die in de spiegel kijkt en waarop ook zijn spiegelbeeld te zien is :)

Bah, die weet ik, ik kan alleen niet cappen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je had toch een DVD speler in je pc?

kun je cappen met power dvd hoor...

Inderdaad, maar ik denk dat zoals bij velen het programma ASUSTEK XPDVD geïnstalleerd staat. Maar als het goed is, is de cd van powerdvd erbij gelevert. Heb ik laatst ook gevonden en uitgeleend aan Lennert. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je had toch een DVD speler in je pc?

kun je cappen met power dvd hoor...

Is stuk. Hij herkent hem niet in het BIOS, laat staan windowsm. IDE cable of moederbord probleempje. hoop ik

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

laat me raden: Asus moederbord voor een AMD processor? >:)

Transcend (of hoe je dat ook schrijft). Wil binnenkort een nieuwe, en nieuwe processor, en nieuwe kast/voeding.

Als ik nou gewoon het plaatje zeg, heb ik dan ook gewonnen? Ik weet nog een leuke nieuwe opdracht.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Transcend (of hoe je dat ook schrijft). Wil binnenkort een nieuwe, en nieuwe processor, en nieuwe kast/voeding.

Als ik nou gewoon het plaatje zeg, heb ik dan ook gewonnen? Ik weet nog een leuke nieuwe opdracht.

Noem gewoon de serie en de precieze tijd, dan zal ik kijken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Precieze tijd weet ik niet uit mijn hoofd (dat zou wel ERG triest zijn) maar het is plaaggeest, aflevering 1, ergens rond de vijf minuten. Bassie is net naar bed en Adriaan zegt welterusten tegen zichzelf in de spiegel. Die pyjama... _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Precieze tijd weet ik niet uit mijn hoofd (dat zou wel ERG triest zijn) maar het is plaaggeest, aflevering 1, ergens rond de vijf minuten. Bassie is net naar bed en Adriaan zegt welterusten tegen zichzelf in de spiegel. Die pyjama... _O-

spiegel.JPG

Reken ik goed ;)

Volgende voor jou :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Denk aan de serie de diamant Als hij de grote baas na wilt doen!

*b2oud* Ja, Nou ben ik de grote baas!!, Stommeling uilskuiken!,

Balgehakt, *Ding slaat dicht* (weet niet hoe zo'n ding heet)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ff een vraagje: Hoe moet je cappen?

Het kan met het programma PowerDVD. Als je dat programma niet hebt, dan kan je het ook doen met het programmaatje FRAPS. De downloadlink heb ik alleen niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het kan met het programma PowerDVD. Als je dat programma niet hebt, dan kan je het ook doen met het programmaatje FRAPS. De downloadlink heb ik alleen niet...

okeej dankje wel, weet ik dat ook weer

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil een screenshot waar B2 een sigaar in zijn mond heeft. :7

Is deze opdracht echt zo moeilijk voor jullie? :?

Maargoed, als maandag nog niemand de opdracht heeft voltooid geef ik wel een nieuwe opdracht.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan geen screenshots maken, Maar kijk even voor informatie in

de quote!

Denk aan de serie de diamant Als hij de grote baas na wilt doen!

*b2oud* Ja, Nou ben ik de grote baas!!, Stommeling uilskuiken!,

Balgehakt, *Ding slaat dicht* (weet niet hoe zo'n ding heet)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Wanneer ze bijna worden aangevallen door dat jachtluipaard van andre du lord grijpt b2 zich vast aan b1 volgens mij.

Als je de serie en de tijd op de DVD geeft mag jij de volgende opdracht doen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...