Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan fotospel


Aanbevolen berichten

Geef 2 screenshots waar Bassie en Adriaan dubbel in beeld zijn. Hiermee bedoel ik: 1x van vlees en bloed en 1x niet van vlees en bloed... *)

Hoe krijg ik een foto geïmporteerd in een berichtje?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik kan op het moment geen screenshots maken maar weet wel het antwoord op de vraag.

1. Er zijn diverse shots (zie ook vorige berichten) uir de Verzonken stad met de poppen.

2. Als Bassie en Adriaan in New York lopen en het jammer vinden dat ze in Amerika niet beroemd zijn, branden er grote reclameborden met wanted en hun gezichten.

(Telt dit ook mee? Anders heb ik het bij deze vereenvoudigt en is hij uiterraard voor de eerste met een screencap)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kan op het moment geen screenshots maken maar weet wel het antwoord op de vraag.

1. Er zijn diverse shots (zie ook vorige berichten) uir de Verzonken stad met de poppen.

2. Als Bassie en Adriaan in New York lopen en het jammer vinden dat ze in Amerika niet beroemd zijn, branden er grote reclameborden met wanted en hun gezichten.

(Telt dit ook mee? Anders heb ik het bij deze vereenvoudigt en is hij uiterraard voor de eerste met een screencap)

Uitstekend!

Sceenshot vind ik niet nodig, want je weet wanneer het is... Als dat wel moet dan wil ik er wel een naar je sturen

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...