Ga naar inhoud

Retrodag in Den Helder?


Aanbevolen berichten

Ik wil binnenkort in samenwerking met de Bibliotheek van Den Helder (School 7) en de Coder Dojo in de regio een Retrodag organiseren. Vergelijkbaar met die in Schagen, maar dan in een ruimte met meer doorloop (Bibliotheek) en voor de eerste keer wel iets kleinschaliger, want ik weet niet of er mensen zijn die willen komen met spullen.

 

De opzet is als volgt:

 

Er zijn 2 geschakelde lokalen beschikbaar met voldoende tafels en stoelen

Er zijn 2 projectoren beschikbaar (volgens mij alleen VGA, maar dat moet ik even navragen)

Er is koffie/thee/water voor een ieder die meehelpt beschikbaar

De computers die meegenomen worden moeten zo veel mogelijk speelbaar zijn

De toegang is voor iedereen gratis

Niemand krijgt hiervoor betaald

 

Ik kan zelf al een redelijke collectie meenemen, maar zijn er nog meer mensen die 1, 2 of meer computers mee willen nemen, tentoon willen stellen etc.

Ik heb een beperkt aantal monitoren, dat maakt het wat uitdagender om echt veel mee te nemen, dus ook extra composite/s-video/scartmonitoren (of tv's) zouden welkom zijn.

Het wordt waarschijnlijk net na de zomervakantie, op een zaterdag.

 

Hier kun je zien hoe de lokalen er uit zien, er wordt ook maandelijks een Coder Dojo gehouden:

 

 

Meld je in dit topic, ook met ideeën.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...