Ga naar inhoud

Photoplay Emulatie


Aanbevolen berichten

Een Nederlander heeft een CD gevonden in een tweehands Photoplay automaat die werkt zonder dongel !

 

Beelden: https://www.youtube.com/watch?v=FZKl12bv9og

 

Nu heeft hij deze ISO gedeeld: https://www.arcadepunks.com/photo_play-2004-ripped-no-dongle-required-requires-fiddling-works/

 

Ik heb deze stappen gevolgd:

 

1. Een virtual machine aangemaakt in VMware met 3 seriele porten (COM1, COM2, COM3)

2. De ISO gemount

3. De VM opgestart en gekozen voor 'DOS'

4. Naar de CD drive gegaan (UIt mijn hoofd x:)

5. De harddisk image recovered met pqdi

6. Logo regel weggehaald in config.pts

7. Menu regel weggehaald in autopts.bat

 

Nu probeer ik, net zoals deze persoon in zijn youtube video doet, touch/mt/dostouch.exe te launchen met als parameter /COM3

Echter krijg ik de error "Device not found".

 

Zijn er meer mensen geinteresseerd in photoplay emulatie, die het wellicht wel aan de praat kunnen krijgen?

Ik zag bijvoorbeeld dat @djkoelkast had geliked/gereageerd toen deze persoon het filmpje tweette.

 

Ik ga intussen verder met proberen dit aan de praat te krijgen 🤨

aangepast door Deemster
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 11 months later...
  • 6 months later...
  • 9 months later...
Op 26-11-2020 om 23:37, hackertuga zei:

Hi guys, can you share/reupload this image, since the link in the other website is down? thanks

Hi, welcome to Retroforum! Unfortunately I don't have it, but I did want to welcome you. I'm not sure if dumping images like that is allowed here though, but I strongly suggest you to keep looking online! :D What Photoplay-game is your favorite, if I may ask? 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...