Ga naar inhoud

Retro gamedag Schagen - 4 november 2018


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Net als afgelopen jaar, organiseer ik samen met een aantal buurtgenoten weer een Retro gamedag in het Clusius college te Schagen (NH). Dit hebben wij vorig jaar ook gedaan:

 

Op zondag 4 november organiseren wij deze dag opnieuw, met grotendeels dezelfde opzet (vooralsnog is er geen lezing dit jaar, maar ik kijk even of dit alsnog geregeld kan worden). Mocht je nog ideeën of suggesties hebben, horen wij dat ook graag. Entree is gratis en wanneer je jouw eigen retro systeem mee wil nemen, kan dat natuurlijk. Wie weet tot 4 november in Schagen!

 

Poster Retro Gamedag 2018 v2 klein.png

aangepast door Vance
Poster toegevoegd
Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk, ik wil zeker weer komen met spullen :D

PS: ik ben zelf ook bezig met een (wat kleinschaliger) retrodag in Den Helder, in de bibliotheek, als je nog tips voor de organisatie hebt: graag! 

Zal samen met de Coderdojo gehouden worden daar, of eigenlijk na de Coderdojo. Opzet gratis entree en speelbare computers is wel hetzelfde.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goed te lezen dat je er weer bij bent!

 

V.w.b. de organisatie, heel praktisch: even een draaiboekje maken, dan heb je een leidraad en weet de rest ook wat je van plan bent. Ik stuur het draaiboek van vorig jaar naar je toe. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Top, dank je!

 

Ik heb dit jaar flink wat oude pc's gebouwd en getest (vorig jaar waren er een paar pc's die niet 100% werkten) dus daar kunnen er een paar van mee.

Wat ik nog meer kan meenemen, anders dan vorig jaar zijn bijvoorbeeld:

 

CD-i speler, Sega Dreamcast, Philips P2000, Commodore 128, MSX2 met videodigitizer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Nu al weer zin in!

 

De retrodag in Den Helder komt niet bij de Coder Dojo, maar ik ben bezig met een nog veel toffere lokatie. Daar kun je dan ook gamen op een megascherm. 

Maar dat is voor later, eerst binnenkort de dag in Schagen. Ik heb een flink aantal nieuwe kleine LCD tv'tjes, wat het heel praktisch maakt. Ik kan er zowel consoles op aansluiten via van alles als VGA.

En ze piepen niet :D

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeker leuk wanneer er weer mensen van het forum langskomen; hoe meer zielen, hoe meer (game)vreugd. En er is genoeg ruimte om jouw eigen computer(s) mee te nemen. Laat het mij even weten, dan houd ik hier rekening mee met de verdeling van de tafels.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...