Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 minuten geleden, Deemster zei:

Is het Jazzzanger?

Ik sluit me hier bij aan ;) 

Dacht eerst overigens aan Backpacker maar nadat de 'B' wegviel, kon ik er weinig anders meer van maken :P

 

40 minuten geleden, Hinse zei:

Bij het raden van weer een foutieve letter zou het spel voorbij zijn en geef ik de oplossing. Althans, zo heb ik Galgje altijd geleerd ;) 

Dat leek me ook, maar in m'n enthousiasme had ik niet naar de spelregels gekeken (waar ik overigens nu zie dat ik een regel overtreden heb :X).

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 minuten geleden, Logitech zei:

(waar ik overigens nu zie dat ik een regel overtreden heb :X).

Ik neem aan dat je de “12 uur regel” bedoelt :P Je bent niet enige. Omdat het spel vaak (vooral in de middag) stil ligt als er weinig leden online zijn wordt die regel niet altijd even strict nageleefd

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden, Deemster zei:

Ik neem aan dat je de “12 uur regel” bedoelt :P Je bent niet enige. Omdat het spel vaak (vooral in de middag) stil ligt als er weinig leden online zijn wordt die regel niet altijd even strict nageleefd

Het idee van een regels is voor dat het spel leuk blijft en er toch genoeg snelheid in zit. Je mag er van mij best van afwijken hoor! :)

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist, Hinse zei:

Het idee van een regels is voor dat het spel leuk blijft en er toch genoeg snelheid in zit. Je mag er van mij best van afwijken hoor! :)

 

 

Helemaal mee eens! 

 

Het volgende woord:

- - - - - - - - - -

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...