Ga naar inhoud

Mega Man hollywood film


Aanbevolen berichten

De Mega Man-franchise krijgt zijn eerste live-action film. Deze zal geregisseerd worden door Henry Joost en Ariel Schuman. Het duo heeft onder andere gewerkt aan een paar van de Paranormal Activity-films en de documentaire Catfish.

 

Capcom meldt dat de film voor een divers publiek bedoeld is, zowel voor fans van de spellen als voor actiefilmliefhebbers. De Japanse uitgever heeft Chernin Entertainment aangenomen om de film te produceren, in samenwerking met acteur Masi Oka. Chernin heeft onder andere recente Planet of the Apes-films geproduceerd en Oka is bekend van de serie Heroes, waarin hij het personage Hiro Nakamura speelde. Er zijn nog geen details bekendgemaakt over de verschijningsdatum, het verhaal, of eventuele aangetrokken acteurs.

 

De originele Mega Man-serie is bijna eenendertig jaar oud. Het eerste spel kwam uit op 17 december 1987 in Japan als Rockman. Op 2 oktober 2018 kwam Mega Man 11 uit voor de PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One en Windows. Er zit ruim acht jaar tussen de release van Mega Man 10 en Mega Man 11; eerstgenoemde kwam in maart 2010 uit.

 

Bronnen:

https://tweakers.net/geek/144185/mega-man-krijgt-een-live-action-film.html

 

http://www.capcom.co.jp/ir/english/news/html/e181004.html

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmmm.. Ondanks dat ik een Mega Man fan ben weet ik niet of dit wel zo'n goed idee is.

De film zal nooit de game reeks kunnen evenaren qua opzet en zou dan voor mooi ook met Dr. Wily als schurk moeten zijn.

Ik ben bang dat dit eerder een veredelde Robocop zal gaan worden, dus ik zit er op dit moment nog niet op te wachten...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...