Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik kon zo snel geen topic erover vinden, terwijl ik het wel echt retro-televisie vind; Q&Q. Dus laat ik de discussie starten; wisten jullie dat er een heruitgave plaats gevonden heeft van Q&Q?

 

Eigenlijk ken ik alleen de allereerste blauwe en rode boxen van Bridge destijds:

 

max1113575722-front-cover.jpg

 

...en vervolgens dit gedrocht:

Q-Q-2D.jpg

 

Maar nu blijkt dus uit de afbeelding op Bol dat er een re-release is geweest:

1002004011775116_1.jpg

Ziet er echt een heel stuk spannender uit dan het er ooit uitgezien heeft. Ik hou er wel van... heeft iemand 'm al in huis?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb zelf volgens mij ooit 1 aflevering proberen te kijken, vlak na de eerste dvd-release, maar ik kom er niet doorheen, voor mij echt te gedateerd.

Maar dat heb ik ook met Hamelen, Zevensprong en dat soort series.

 

Mijn Idee vind ik dan weer wel tof, maar wellicht is omdat bovenstaande series gewoon van voor mijn tijd zijn en Mijn Idee er midden in zat, ook al is dat ook oubollig als de pest :P

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn moeder heeft het me ooit eens aangeraden als een “hele spannende serie uit haar kindertijd”.  Net als dj kon ik er totaal niet inkomen :P Misschien had ik het wel tof gevonden als mijn kindertijd in die periode was, en ik niet verwend was met modernere series.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Man, wat een goede serie is dit. Ik heb als kind beide seizoenen gezien, da's nu een jaar of 10 geleden. Ik vond het erg spannend toen en niet gedateerd. Het eerste seizoen vond ik overigens beter dan het tweede.

 

Van die heruitgave wist ik niks, ik heb nu alleen de blauwe box van het eerste seizoen in de kast staan. Het tweede seizoen had een rode dvd-box als ik me niet vergis.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 6-11-2018 at 23:01, OudeTVfreak zei:

Man, wat een goede serie is dit. Ik heb als kind beide seizoenen gezien, da's nu een jaar of 10 geleden. Ik vond het erg spannend toen en niet gedateerd. Het eerste seizoen vond ik overigens beter dan het tweede.

 

Van die heruitgave wist ik niks, ik heb nu alleen de blauwe box van het eerste seizoen in de kast staan. Het tweede seizoen had een rode dvd-box als ik me niet vergis.

Correct, Kunst en Vliegwerk! De eerste en de huidige uitgaven zaten erg goed in elkaar, al viel me wel op bij die Bridge Entertainment-uitgaven van rond 2004-2007 het eerste seizoen van een serie altijd genadeloos de kleur blauw kreeg, seizoen 2 een rode kleur en een derde seizoen of een complete box meestal geel of groen. Pas bij Vrouwenvleugel begonnen ze daar wat van af te wijken met een tweede seizoen in het groen, maar Diamant had het, Spijkerhoek had het, Goede Tijden had het, Fort Alpha had het, Pleidooi had het volgens mij ook... En ook Q&Q :P

 

Ik moet die series toch weer eens opnieuw gaan kijken. "Oef! Nu even een Poef" was ook wel een briljante finale voor seizoen 1 :D 

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 uur geleden, samba-boy zei:

Correct, Kunst en Vliegwerk! De eerste en de huidige uitgaven zaten erg goed in elkaar, al viel me wel op bij die Bridge Entertainment-uitgaven van rond 2004-2007 het eerste seizoen van een serie altijd genadeloos de kleur blauw kreeg, seizoen 2 een rode kleur en een derde seizoen of een complete box meestal geel of groen. Pas bij Vrouwenvleugel begonnen ze daar wat van af te wijken met een tweede seizoen in het groen, maar Diamant had het, Spijkerhoek had het, Goede Tijden had het, Fort Alpha had het, Pleidooi had het volgens mij ook... En ook Q&Q :P

 

Ik moet die series toch weer eens opnieuw gaan kijken. "Oef! Nu even een Poef" was ook wel een briljante finale voor seizoen 1 :D 

Klein detail: De finaleaflevering op de box is de aflevering getiteld Hallo....

De aflevering Oef! Nu even een Poef is helaas zoek in de archieven....

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 uur geleden, mcmurdyy zei:

Klein detail: De finaleaflevering op de box is de aflevering getiteld Hallo....

De aflevering Oef! Nu even een Poef is helaas zoek in de archieven....

Hallo... was de herhalings-hermontage waarbij beide uitzendingen (Hallo... en 'Oef... Nu even een poef') samengevoegd waren, klopt. Ik bedoelde echter de grote clou waarbij die catchphrase werd uitgesproken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...