Ga naar inhoud

Panzer Dragoon remake op Nintendo Switch


Aanbevolen berichten

In de E3 stream van Nintendo vandaag was een gameplay video/trailer gezien van de nieuwe Panzer Dragoon.

 

Panzer Dragoon 1 en 2 waren grote hits op de Sega Saturn. De HD remake komt nog deze winter uit.

aangepast door T4600C
Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 11-6-2019 at 13:53, djkoelkast zei:

Volgens mij vonden we de mobiele versie van Keen zum kotzen :P

Doe mij maar die kots dan.

 

Wat betreft remakes maakt Nintendo mij wél gelukkig met één van mijn favoriete Zelda’s allertijden: Link’s Awakening _O_! Alleen maar lof daarover!

Daar houdt het verder helaas wederom bijna wel mee op :{. De Amiibo’s zijn weer allemaal Smash Bros ellende en Olympic Games ziet er vooralsnog grafisch ook ondermaats uit. Overige titels zoals Animal Crossing (uitgestelled :')) en Pokemon boeien mij écht niks en Luigi’s Mansion 3 heeft nog steeds geen release datum. Kom nou toch eens met toffe aankondigingen zoals Wario Land Switch of een nieuwe Donkey Kong...

 

De E3 presentatie afsluiten met een ‘Breath of the Wild sequel’ was wel heeeeeeeeel lame... wat is dat, meer van hetzelfde, of?!

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

“Mobile gaming... :N

 

Kappen... serieus: kappen. Dat ik dagelijks in de trein dames van m’n moeders leeftijd specifiek een i-pad uit hun tas zie halen om ‘Bejeweled’ of ‘Word-Feud’ te spelen is ok, maar al bedenkelijk, maar ze moeten niet Commander Keen gaan verkrachten voor deze doelgroepen. Er is een grens.

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...