Ga naar inhoud

Retroforum Live


Aanbevolen berichten

Op dit moment is Retroforum op Facebook weer eens druk bezig met een live-uitzending, en dat is al een paar keer eerder gebeurd. Weinig kijkers, zonde zonde, maar een sociaal experiment desalniettemin.

Daarom is het ook toepasselijk dat nú een speciale livestream bezig is met de allereerste live-uitzending van Big Brother, precies 20 jaar na de allereerste uitzending. De start van een sociaal experiment...

 

Welke programma's zou jij willen terugkijken via een live-uitzending van Retroforum? :) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uur geleden, samba-boy zei:

Op dit moment is Retroforum op Facebook weer eens druk bezig met een live-uitzending, en dat is al een paar keer eerder gebeurd. Weinig kijkers, zonde zonde, maar een sociaal experiment desalniettemin.

Daarom is het ook toepasselijk dat nú een speciale livestream bezig is met de allereerste live-uitzending van Big Brother, precies 20 jaar na de allereerste uitzending. De start van een sociaal experiment...

 

Welke programma's zou jij willen terugkijken via een live-uitzending van Retroforum? :) 

Gelukkig kan ik de aflevering wel terug zien op FB, dat scheelt. Ik had het namelijk helemaal gemist. ;) 

 

Ik zou wel eens wat willekeurige footage van FoxKids (eind jaren '90s) willen terug zien. :) 

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...