Jump to content

Recommended Posts

6 hours ago, Wijnand said:

@WHiZZi Had je die spullen van Eddy Odijk al gekregen? Het zou leuk zijn om dat compleet lege bord aan beide zijden in te scannen voor die lui die een CHE van niks af aan willen opbouwen. Met het schema en de scans zou het toch niet zo veel werk moeten zijn om het board opnieuw volgens de historie te lay-outen (en te laten maken)...

Nee, misschien handig als ik daar eens achter aan ga. Ik ga even contact met hem zoeken.

• Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Voor de lui die worstelen met  het vinden van een keyboard voor hun CHE, hier een paar oplossingen die werken met PS/2, USB en/of terminal emulator via WiFi. Nog niet helemaal uitgewerkt, dus ruimte genoeg om zelf te experimenteren. Een laatste mogelijkheid is om ze alle drie in 1 stukje hardware te implementeren. Ach ja, het sneeuwt, wat moet je anders...

http://alf4all.nl/engineering/topics/projects/che-1b/keyboards/index.htm

Edited by Wijnand
Posted (edited)

Hallo CHE-freak's, ik ben toch niet meer alleen op deze topic? Zoveel nog te (her)ontdekken. Vraagje: Heeft iemand documentatie over de EPROM-programmer CHE-MPP (ergens gezien)? Ik heb hier half afgebouwde printen liggen en het zou leuk zijn als ik die aan de praat krijg. Al vast dank, groeten...

che-mpp.jpg

Edited by Wijnand
Fotootje erbij is wel zo leuk...

Hier ook. Ik lees mee. Binnenkort ontvangen we wel (een aantal?) lege pcb's die oorspronkelijk voor de CHE nodig waren. Ook weer van één van de mensen achter de hobbyclub. Zodra hij is geweest, laat ik wel een verslagje achter.

Posted (edited)

Als je als pensionado de hele dag achter het toetsenbord kunt zitten, verwacht je misschien teveel van anderen... ;)

Edited by Wijnand
  • 2 weeks later...

Wie kan mij helpen het gedigitaliseerde archief m.b.t. de TSJEE het orgaan van de CHE...?

Ik ben nog op zoek naar de nummers: 1982 tsjee jg.1 nr.1, 1983 tsjee jg.2 nr.2, 1983 tsjee jg.2 nr.4 en 1983 tsjee jg.2 nr.5.

Verder zou ik niet weten of er na 1989 tsjee jg.8 nr.4 nog TSJEE's zijn uit gekom en.

Zie: http://alf4all.nl/engineering/topics/projects/che-1b/docs/index.htm

Alvast dank en groeten...

Edited by Wijnand