Ga naar inhoud

Hoe ziet jouw desktop eruit?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Wat moet IK in Godsnaam met een harem?! :?

Opsturen naar John als therapie ;)

Ik vraag me nu ineens af, hoe gebruiken jullie je bureaublad? Ik zie bij sommige namelijk een zooi icoontjes, terwijl ik er zelf maar drie heb. Het enige moment dat ik mijn bureaublad zie, is als ik opstart of afsluit. Verder nooit, daar heb ik quicklaunch en startmenu voor...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

je bent geweldig (ik zeg dit niet altijd) maar nu is het wel zo

Hij is mooi, he? Ben er wel blij mee ;) In dezelfde directory staan nog een paar foto's maar die zijn te klein voor desktops. Tenzij een zielig iemand hier nog op 640x480 draait *huiver*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat moet IK in Godsnaam met een harem?! :?

Weet ik veel :P. Maar ze mogen alles afbreken in de Efteling, als ze maar niet aan de Fata Morgana komen :9~. Heerlijke attractie!

Ik draai hier nu overigens op 1280 x 1024. Dat vind ik het beste kijken ;). En die zooi icoontjes: laat maar lekker staan :P. Voorlopig komt mijn magier van de Fata Morgana ook niet meer van m'n bureaublad af :).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je hebt toch niet aan mijn harem in de Fata Morgana gezeten he >:)??

nopes, enige persoon (op medewerkers van de Efteling na) die daar aan hebben gezeten is waarschijnlijk Valerio van 6pack :D Sinds zijn bezoek aan de sultan mist er dan ook een stuk fruit ;) Al is er wel een 6pack sticker voor in de plaats gekomen, maar die kan je neit zien vanuit je bootje ;):P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

:9~. Heerlijke attractie!

moet ineens heel off topic denken aan een verhaal van John... inderdaad een heerlijke attractie als je met je partner achterin een bootje zit en het niet druk is...

Op mijn werk draaide ik 1024x768 en dat was bagger vergeleken met wat ik hier heb... En dan te bedenken dat ik tijden op 800x600 heb gedraaid :r

/me een 19" scherm wil met 1600x1200 :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nopes, enige persoon (op medewerkers van de Efteling na) die daar aan hebben gezeten is waarschijnlijk Valerio van 6pack :D Sinds zijn bezoek aan de sultan mist er dan ook een stuk fruit ;) Al is er wel een 6pack sticker voor in de plaats gekomen, maar die kan je neit zien vanuit je bootje ;):P

Heb ik gezien ja }:|. Blijf van die sultan af!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

moet ineens heel off topic denken aan een verhaal van John... inderdaad een heerlijke attractie als je met je partner achterin een bootje zit en het niet druk is...

Ik kan ook van de attractie genieten hoor, wonderer ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat was de demo van de game die Adriaantje aan het maken is (hoe staat het hier nou mee?)

Je kon met bassie in een kamer rondlopen, verder niets bijzonder opmerkelijks, maar wel erg leuk!

die IK aan het maken was met graphics die Adriaantje aan het ontwikkelen was, maar nooit verder is gekomen dan een hoofd ;)

is gestopt ivm de rechten

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het anders niet geschikt voor een forum waar ook jonge kinderen meelezen.

Ja, maar jij bent volgens mij geen mod, dus je kunt nu een waardeloze discussie starten, of accepteren dat je mening ons niet interesseert. Komt namelijk op mij over dat je bij een full frontal van Tatjana niet geklaagd had. Je ziet niks, de mods vinden 't geen probleem, stel je niet aan.

Oh, en John.... _O_ PRACHTIG!

O+ Stanley Burleson O+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind het anders niet geschikt voor een forum waar ook jonge kinderen meelezen.

Je moet minstens dertien zijn om hier te kunnen posten, jochie, dus dat "jonge kinderen" valt mee. Dat jij er nou niet tegen kan, ok, jammer voor jou, maar de gemiddelde leeftijd ligt boven de zestien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je moet minstens dertien zijn om hier te kunnen posten, jochie, dus dat "jonge kinderen" valt mee. Dat jij er nou niet tegen kan, ok, jammer voor jou, maar de gemiddelde leeftijd ligt boven de zestien.

hoezo moet je ouder zijn dan 13?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je moet minstens dertien zijn om hier te kunnen posten, jochie, dus dat "jonge kinderen" valt mee. Dat jij er nou niet tegen kan, ok, jammer voor jou, maar de gemiddelde leeftijd ligt boven de zestien.

Wat, jochie |:( ??

Er zijn hier genoeg mensen onder de 13 jaar. En het gaat hiero nog altijd over B&A. Ik kan wel tegen zulke plaatjes, echter vind ik het ongepast voor anderen jonge kinderen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hoezo moet je ouder zijn dan 13?

Als je lid wil worden, moet je of ouder zijn dan 13 of toestemming vragen aan je ouders en een heel formulier invullen. Bij mijn weten zijn hier maar twee leden onder de 13 en een daarvan kan dat plaatje niet eens zien. Dus Lukas overdrijft.

Wat argeloze bezoekers doen, moeten ze zelf weten, daar zijn we niet voor verantwoordelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je had ook gewoon niet kunnen klikken. Had je iets anders verwacht op het bureaublad van John? :P

Pamela Lee, natuurlijk. ;)

En Lukas, duidelijk deelt niemand je mening, noch kan 't ze schelen, dus hier een suggestie: Hou op te zeuren, in de gemiddelde badschuimreclame zie je meer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En Lukas, duidelijk deelt niemand je mening, noch kan 't ze schelen, dus hier een suggestie: Hou op te zeuren, in de gemiddelde badschuimreclame zie je meer.

Ja, badschuimreclame's :P. Ik blijf toch bij mijn standpunt, en je kunt behoorlijk 'gore' plaatjes laten zien terwijl er toch niets te zien valt. Hier moeten we gewoon duidelijk in zijn tot hoever en niet verder. Ik plaats ook geen soortgelijke plaatjes.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...