Ga naar inhoud

Krijg op mobiel geen toetsenbord


Aanbevolen berichten

Op de een of andere manier herkent mijn mobiel deze tekstinvoervakken niet als zodanig, en kun je er dus niet in typen. Is het wel een HTML invoerveld, of is het een gewone DIV met een dikke laag Javascript?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net zo retro als dit forum: Edge op WP10.

Ga echt niet bij de tijd lopen doen, sorry, alhoewel, heeft nog een patch van dec 2019 gehad...

Welk OS is dat screenshot van? Allemachtig wat een twee-linkerhanden toetsenbord. Mis de helft: waar zijn de pijltjestoetsen, taalkeuze, de tekstsuggesties?

Liefst zou ik jullie forum ook op gopher:// kunnen volgen, maar dat gaat best lastig op Apache ben ik achter gekomen.

Maar als het Mosaic-compliant kan is het ook prima, kan ik nog wat vanaf mijn oude macjes posten.

Zelf test ik mijn sites nog op Netscape Navigator, en heb er speciale fallback voor TLS op zitten, naar de oude smaakjes van HTTPS. Uiteindelijk probeer ik een backend te maken wat alles serveert, van Gopher/Mosaic, Mozilla, Navigator, IE6 tot Firefox 72.

aangepast door blanka
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...