Ga naar inhoud

Het coronavirus


Aanbevolen berichten

Het coronavirus heeft een enorme impact op het dagelijks leven, Hoe is dat bij jullie?

 

Voor mij komt het neer op (nagenoeg de hele week) thuiswerken en veel thuisblijven. Ook in de weekenden. Het missen van bepaalde dingen die je graag doet. Anderzijds heb ik er geen enkel probleem mee om mij aan de richtlijnen te houden. Vrees wel dat het nog een tijdje gaat duren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je een baan in loondienstverband hebt en geen kinderen is het alsnog flink schakelen maar wel redelijk te doen denk ik. Ben je zelfstandig ondernemer en/of heb je ineens baby's/kinderen de hele dag over de vloer om voor te zorgen/te onderwijzen kun je ineens nauwelijks nog werken en intensiveert het leven behoorlijk. Ik behoor helaas tot de laatste categorie :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moet het momenteel zonder inkomsten doen.... Niet werken = geen loon...

Ik vermaak me verder prima en hoef me niet te vervelen, maar als het lang gaat aanhouden gaat het financieel wel echt een probleem worden. Recht op een uitkering (in welke vorm dan ook)  heb ik niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op zich werk ik al thuis en ben best wel een einzelganger, of meer een zweizelganger, want mijn betere helft is meestal bij mij ;)

Maar nu stilaan merk ik wel dat ik toch altijd meer sociale interactie had dan ik dacht. Ik mis dat wel, nu al, en we moeten nog wel zeker 1,5 maand, mogelijk langer.

 

Qua werk, het een vangt het ander op, maar je merkt wel dat de inkomsten beduidend lager zijn, even hand op de knip dus, het is niet anders.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik werk in een bouwmarkt en voorlopig hebben wij qua inkomsten niet klagen. Wel is het lastig met de regels. Nadat ik ruim 1,5 week thuis heb gezeten met een verkoudheid ben ik vrijdag weer begonnen met werken. Ineens voelde het eng om weer de grote boze corona wereld in te gaan. Mensen namen nog niet allemaal de gepaste afstand en ben toen maar in overleg kassa gaan draaien dat voelde met de verlengde toonbank en de glaswand iets beter.

 

Nu vrees ik niet direct voor mijn eigen gezondheid maar ik woon nog bij mijn moeder die hart en vaat patiënt is. Ook 4 andere mensen in mijn directe omgeving hebben een mindere weerstand dus ik ben toch iets meer op mijn hoede. In de weekenden thuis blijven gaat prima. Veel gamen en boeken lezen. 

 

We zullen ermee moeten leren leven dat het de komende maanden ons leven gaat beheersen. Ik schat dat we er toch 8000 tot 15.000 mensen in Nederland aan gaan verliezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het geluk dat ik een baan heb waarin ik zeer gemakkelijk thuis kan werken. We werken momenteel in shifts (om de week naar kantoor), maar dat is heel flexibel omgezet naar alleen op kantoor werken als dat noodzakelijk is.

Qua inkomsten heb ik ook niets te klagen; Ik gaf al weinig uit en ging al niet veel ergens heen, dus voor mij verandert er prive niet heel veel.

 

Ook ik merk hierin wel dat mensen het nog altijd zeer lastig vinden om die anderhalve meter afstand te houden, vooral in winkels en supermarkten.

En hier spelen ook nog alle kinderen de hele dag buiten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het geluk dat ik kan thuis werken. Mijn kinderen zijn thuis van school, maar mijn vrouw werkt in het onderwijs, dus die geeft thuis les aan ze. De oudste werkt zelfstandig want die zit in groep 3, de jongste is in september begonnen op de kleuterschool, dus die heeft meer aandacht nodig. als de kinderen aan het buiten spelen zijn, ze hebben maar 2 a 3 uur werk per dag en als ze klaar zijn met school doet ze dingen voor haar eigen lessen, zoals nakijken en mails beantwoorden. Op woensdag ben ik vrij en speel ik de meester.

 

Ik werk in de offshore olie en gas en dat de prijzen daar laag zijn merk je goed, zitten nu in de overlevingsmodus, hopend op betere tijden. Gelukkig is de gasvoorziening belangrijk voor de Nederlandse overheid, dus omvallen zullen we niet, temeer omdat de staat via EBN partner is. Corona helpt ons besparen omdat veel werkzaamheden niet gedaan kunnen worden in verband met de beperkingen. Focus ligt op productie op niveau houden en de veiligheid. Alle derden en tijdelijke contacten worden beëindigd. Ik mis het fysieke contact met collega's wel, aan de andere kant kan ik nu elke dag lunchen met mijn gezin en ben ik meer betrokken met hun scholing.

 

En verder natuurlijk vervelend dat er niks gebeurt in de wereld, geen formule 1, Olympische Spelen, EK voetbal, MotoGP. Productie nieuwe series staat op hold. Geen uitjes. Vrij saai dus.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben nog steeds bezig met m'n studie, waar ik nog 2 tentamens voor moet afronden alvorens ik mag afstuderen. Dat ligt nu helaas stil, maar het is niet anders.

Daarnaast werk ik ook al een aardige tijd in de IT, waar ik ben blijven plakken na de stage.

 

Wij mógen thuis werken, maar gaan over het algemeen nog naar kantoor. We realiseren namelijk ook applicaties voor in de zorg, waaronder ziekenhuizen. 

Bij de ziekenhuizen mogen we, conform de certificering, alleen inloggen op kantoor. 

We zijn overigens maar met een klein clubje dus we kunnen voldoende afstand houden en vind het ook wel prettig dat je op deze manier nog wat sociale contacten hebt. :)

 

Wat betreft privé, ja dat is wel even doorbijten maar ook wel te doen.

Veel skypen met vrienden, samen via Houseparty een spel doen & als we alleen met de heren over zijn doen we nog wel eens een potje COD of FIFA.

 

Als iemand nog tips heeft wat betreft online spellen, die laagdrempelig zijn en het liefst ook via de telefoon te bespelen zijn met een grote groep (diverse) mensen, graag :D 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is niet een kwestie van ‘even uitzitten en doorbijten’ en daarna weer lekker met z’n allen opbouwen en doorgaan zoals we bezig waren. De wereld gaat ná Corona (als het überhaupt binnen X jaar zover komt) denk ik niet meer doordraaien zoals voorheen. Het breekt in rap tempo af en ik zie het vrij somber. Het verbaast me echter allerminst.

 

Zoals in vergelijkbare topics van o.a. Milieuproblematiek al aangegeven: we zijn met veels en veels te veel (en omdat men thuis blijft worden alweer babybooms voorspeld, want goh wat moet je anders doen) en we hebben een ziekelijke consumptiedrang naar alles wat maar te consumeren valt (inclusief reizen/verplaatsing). Milieu- en stikstofcrisis waar we niet uitkwamen lost zich nu ineens vanzelf op; als de mensen er niet uitkomen verzint de natuur zelf wel iets, zoals dat al duizenden jaren gaat en dan is het ‘survival of the fittest’ in alle verschijningsvormen.

 

De westerse monetaire zeepbellen zijn binnen een maand doorgeprikt, want bedrijven storten als kaartenhuisjes in en velen kunnen na 2 weken al geen rekeningen meer betalen. Beurzen en geld blijken ook maar weer eens slechts cijfertjes op digitale schermpjes. En als dit allemaal niet was gebeurd dan had je met alle technologische vooruitgang uiteindelijk ook te veel mensen en te weinig (nuttige) banen gehad. Het klapt wanneer het klapt, om wat voor reden dan ook.

 

Sterkte in ieder geval aan iedereen die hier persoonlijk door getroffen wordt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Ik denk dat het op zich wel mee gaat vallen. Voorlopig kan ik alleen nog maar lachen om de mensen die zeggen dat het leven "na Corona" nooit meer hetzelfde zal zijn. Ik denk dat alles over een jaar weer gewoon zijn gangetje gaat, alhoewel ik van harte hoop dat de mensheid er iets mee leert (maar nee, dat doen we niet). We zijn inderdaad met veel te veel mensen op deze bol. Mijn vrouw en ik hebben geen kinderen, dus wij dragen er niet aan bij 😉 en we hebben nu ook geen kids over de vloer.

 

Ik moet helaas gewoon doorwerken: dus gewoon contact met klanten, collega's en zo. Op zich niks mis mee, maar dan ga ik niet privé mezelf thuis opsluiten. Wij wonen gelukkig niet in een stad dus kunnen relatief gemakkelijk een ommetje maken of naar het bos fietsen. Sociale contacten zijn een stuk beperkter: sommige van mijn vrienden komen nog over de vloer (ik vind dat prima), anderen blijven thuis, ook goed natuurlijk.

 

aangepast door Cenobyte
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
  • 7 months later...

Ik ben helemaal klaar met alles. Ik wordt helemaal gestoord. Ik kan er niet meer tegen. Laat alles dit jaar alsjeblieft over zijn en dat de wereld weer terug gaat naar het normale.

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 uur geleden, T4600C zei:

Ik ben helemaal klaar met alles. Ik wordt helemaal gestoord. Ik kan er niet meer tegen. Laat alles dit jaar alsjeblieft over zijn en dat de wereld weer terug gaat naar het normale.


Het hangt er maar net vanaf wat je onder ‘terug naar het normale’ verstaat. ;)

 

Als je daarmee bedoelt het laatste jaar voor Corona waarin alles steeds meer ge-ent was op de toenemende ver-Amerikanisering van onze samenleving, dan zeg ik “mwoahhh”. De opkomst van de social media Facebook en Instagram zombies? En verder alle ontelbare Amazon, Netflix, Halloween en Black Friday troep waar het alleen maar over gaat en wat alles overneemt en dat alles chill en flex is? Als dat ‘het normale’ is, dan vraag ik me sterk af of de wereld er qua gedeeld IQ de afgelopen 10 jaar zeer op vooruit is gegaan maar dan ben ik ergens toch wel heel blij dat ik tijdens de lockdowns veel idioten veel minder vaak hoef aan te horen of te zien omdat ik verplicht ergens moet zijn. Oh, en minder filerijden is ook best lekker, vindt moeder Aarde trouwens ook :P.

 

Aan iedereen die na regel 1 stopte en ‘Booooomer’ riep; veel succes met je toktoktok challenges en pas op als je met je teenslippertjes nog een beetje vuurwerk gaat aanstampen deze week, gewoon omdat iedereen dat doet.

 

Cynisme, het wordt ook nooit saai.

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

En dat zou normaal gesproken best gerealiseerd kunnen worden als iedereen eens goed luistert en zich aan de gestelde regels gaat houden.

Maar helaas zijn er veel mensen juist aan het tegenwerken en de boel aan het forceren en omdraaien. Voorbeeld?

Als de Nederlandse regering besluit om de winkels te sluiten dan gaan de Nederlanders massaal naar Antwerpen om te shoppen en gaan winkels met hun goederen naar de markt om te verkopen.

En als de besmettingen vervolgens oplopen dan durven ze ook te zeggen "zie je wel dat de lockdown niet werkt?!".

 

We zitten allemaal in dezelfde situatie shit en als we allemaal mee zouden werken dan zijn we er vermoedelijk ook eerder af.

Dan kunnen we ook ophouden met leuzen roepen als "ik ben er helemaal klaar mee!"

 

 

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Democratie en privacy zijn heel aardig maar ik weet niet of ze erg verenigbaar zijn met het bekampen van corona (en zo nog wel wat dingen, o.a. de problemen door overbevolking). Huphup de wereldproblemen oplossen wil niet erg lukken als je rekening moet houden met allerlei types die meteen gaan miepen als aan hun vrijheden geraakt wordt. Hoe we dit nu concreet moeten oplossen: geen idee. :)

 

Er komen medicijnen aan, dat lijkt weer een reuzestap vooruit te worden...en je kan hopen dat de mutaties het minder ziekmakende pad blijven volgen dat met omicron is ingeslagen. Of dat ook zo zal zijn, tja. Laat het ons hopen.

 

Persoonlijk vind ik het frustrerend dat het virus nog steeds rondwaart terwijl het allang weg had kunnen zijn... als mensen zich maar kortstondig radicaal hadden aangepast aan de situatie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga hier zoals aangegeven met enig cynisme in, maar even iets serieuzer dan laat ik dan vooral zeggen dat ik het vooral volledig eens ben met de korte samenvatting van @TMP hierboven. En dat hoop ik niet alleen voor de eigen beleving, maar vooral ook voor de mensen die er constant financieel door worden getroffen, waaronder m.n. de horeca.

 

Verder houd ik me maar zoveel mogelijk buiten inhoudelijk wijzen naar wat kan en moet, wie wat wel en niet doet en hoe dat wel of niet fout of goed is en of iemand voor Wappie uitmaken nou veel constructiever is dan een Wappie zijn (en wat daar dan ook maar weer precies de definitie van is). Iedereen redeneert toch vanuit z’n eigen straatje en ook in hoeverre ieder beetje gedrag wel of niet meevalt. Dat wat dan weer met een mooi woord ‘draagvlak’ heet, of het begrip ‘vrijheid’ wat ook weer veel wordt verward met het begrip ‘orde’. Het is vooral triest dat alles zo polariseert en hele gezinnen ruzie krijgen en niet meer met elkaar praten.

 

Wat ik wel echt persoonlijk vind is dat Corona ook goede dingen brengt in de vorm dat er nu noodgedwongen wel ruimte is voor en wordt nagedacht over bijvoorbeeld minder files/milieu, thuiswerken, en daarmee meer efficiëntie, enzovoorts. Zaken die voorheen nooit bespreekbaar waren ‘omdat het gewoon zo was’. En daarmee vind ik het ook écht niet erg als ik X dagen in de week even niemand verplicht hoef te zien of te horen of om me heen te hebben. Lekker rustig. Geen onnodige flauwekul vergaderingen, geen ergernis in treinen of op de weg, niet die irritante hippe collega achter me die weer over z’n Facebook likes lult, niet met het hele land tegelijk van ca 8 tot 17u verplicht ergens moeten zijn of zitten en de tijd volmaken. Ik heb er in die zin juist méér vrijheid door gekregen en ben veel efficiënter / flexibeler geworden én ik heb alle ruimte om een hoop ergernis te omzeilen. Maar goed: ook weer vanuit m’n eigen straatje geredeneerd natuurlijk, want bijvoorbeeld iemand met kleine kinderen thuis en alles wat er aan geregel bij komt kijken zit weer heel anders in de wedstrijd.

 

Net als vakanties; we zochten het altijd ver weg ‘omdat het kan dus ook moet’, terwijl ik inmiddels juist ook veel mooie plekjes van Nederland heb gezien die ik nog nooit had gezien.

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
15 uur geleden, RM zei:

En dat zou normaal gesproken best gerealiseerd kunnen worden als iedereen eens goed luistert en zich aan de gestelde regels gaat houden.

 

 

In een aantal landen om ons heen doen ze ook niet meer aan regels, daar gaan de besmettingen net zo hard. 

Gewoon niet meer lopen miepen over aantallen en er mee leren leven.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het nut van diverse maatregelen is evident (vaccinaties en mondmaskers op de eerste plaats) en logischerwijze helpt ook alles waarbij je contacten vermindert (zoals het sluiten van bedrijven, winkels en horeca). Alleen is de controle allerbelabberdst, en het lijkt aannemelijk dat dat het effect van maatregelen voor een groot deel teniet doet. Het is op zich een fijn idee cafés te sluiten maar als je vervolgens een ongehoorzame bevolking hebt waarbij mensen in privéwoningen alsnog gaan samenzitten dan heeft dat sluiten van drankgelegenheden toch weer minder effect dan je zou willen. Conclusie: er is veel meer controle en repressie nodig. Maar dat wisten we al - en is, toegegeven, ook niet een-twee-drie te implementeren, als de politiek dat al zou willen. Qoud non, de prutsers.

aangepast door Koen
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is een zeer kwalijke bewering om publiek te uiten want er is zeer veel onderzoek beschikbaar dat dit tegenspreekt. Recent zijn bijvoorbeeld de bevindingen van het Max Planck breed gepubliceerd. Hieruit blijkt dat wederzijds keurig gedragen FFP2 het risico op besmetting bij nauw contact herleidt tot een duizendste. Zelfs het minst ideale scenario, twee personen die slechts een chirurgisch masker dragen, houdt nog negen op de tien besmettingen tegen. 

 

Quote

The Göttingen study confirms that FFP2 or KN95 masks are particularly effective in filtering infectious particles from the air breathed - especially if they are as tightly sealed as possible at the face. If both the infected and the non-infected person wear well-fitting FFP2 masks, the maximum risk of infection after 20 minutes is hardly more than one per thousand, even at the shortest distance. If their masks fit poorly, the probability of infection increases to about four percent. If both wear well-fitting medical masks, the virus is likely to be transmitted within 20 minutes with a maximum probability of ten percent.

 

https://www.mpg.de/17916867/coronavirus-masks-risk-protection

 

Uiteraard wel de bedoeling dat je FFP2 draagt en het goed aandrukt... maar ook dat is al lang en breed geweten.

 

Ik ga verder eens kijken of ik me wat deze plek betreft weet te beperken tot privéberichten want ik heb niet zo'n zin om bij te dragen aan een forum waarop nota bene de eigenaar zulke abjecte meningen verkondigt.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoo, stop, pauze. Dat moeten we dus juist niet willen.

 

Ik interpreteer bovenstaand vooral als in dat we tot nu toe niet veel vooruit komen, omdat je nooit 100% draagvlak en/of juiste uitvoering of medewerking krijgt (niet alleen met Corona maar met alles). Er zijn meer voorbeelden genoemd mbt eigenzinnigheid en dwarsheid van mensen in het algemeen. Een maatregel kan dus op feitelijke basis (statistiek, cijfers, onderzoek) wel/niet werken, of een maatregel kan niet werken omdat individuen het niet goed uitvoeren of zich er niet aan houden. Dat zijn twee verschillende dingen.


Een hoop mensen draagt een mondkapje onder hun kin of niet over hun neus, of meent geen afstand meer te moeten houden als ze het wel ophebben zoals bedoeld en daarmee wordt hoe dan ook een deel van het effect teniet gedaan. Dat is net als dat men gaat shoppen in Antwerpen als er in Nederland een lockdown is, of dat men thuis feestjes organiseert als de kroegen dicht zijn. Dat wil ook allemaal niet zeggen dat een lockdown niks helpt. Allemaal omgekeerde redenatie want men houdt zich dan ook niet 100% aan het vriendelijke verzoek achter die maatregelen. Maar deze mensen doen helaas wel een deel van het beoogde effect teniet.

 

Maar zelfs als een maatregel door de combinatie van alle factoren nog maar 50% zou helpen, dan helpt het tóch. Het gaat alleen nooit volledig weg, omdat je die 100% uitvoering niet haalt.

 

Maar goed, laten we vooral geen onenigheid krijgen om deze hele politiek. Dat is het absoluut niet waard, precies zoals ik eerder al postte in dit topic, en ook niet waar we het dan per sé over hoeven te hebben op dit forum. Anders adviseer ik de discussie gewoon dicht te gooien :).

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uur geleden, MarsM zei:

Hoo, stop, pauze. Dat moeten we dus juist niet willen.

 

Ik interpreteer bovenstaand vooral als in dat we tot nu toe niet veel vooruit komen, omdat je nooit 100% draagvlak en/of juiste uitvoering of medewerking krijgt (niet alleen met Corona maar met alles). Er zijn meer voorbeelden genoemd mbt eigenzinnigheid en dwarsheid van mensen in het algemeen. Een maatregel kan dus op feitelijke basis (statistiek, cijfers, onderzoek) wel/niet werken, of een maatregel kan niet werken omdat individuen het niet goed uitvoeren of zich er niet aan houden. Dat zijn twee verschillende dingen.


Een hoop mensen draagt een mondkapje onder hun kin of niet over hun neus, of meent geen afstand meer te moeten houden als ze het wel ophebben zoals bedoeld en daarmee wordt hoe dan ook een deel van het effect teniet gedaan. Dat is net als dat men gaat shoppen in Antwerpen als er in Nederland een lockdown is, of dat men thuis feestjes organiseert als de kroegen dicht zijn. Dat wil ook allemaal niet zeggen dat een lockdown niks helpt. Allemaal omgekeerde redenatie want men houdt zich dan ook niet 100% aan het vriendelijke verzoek achter die maatregelen. Maar deze mensen doen helaas wel een deel van het beoogde effect teniet.

 

Maar zelfs als een maatregel door de combinatie van alle factoren nog maar 50% zou helpen, dan helpt het tóch. Het gaat alleen nooit volledig weg, omdat je die 100% uitvoering niet haalt.

 

Maar goed, laten we vooral geen onenigheid krijgen om deze hele politiek. Dat is het absoluut niet waard, precies zoals ik eerder al postte in dit topic, en ook niet waar we het dan per sé over hoeven te hebben op dit forum. Anders adviseer ik de discussie gewoon dicht te gooien :).

Mensen zijn kut. Ik haat mensen.

 

Wat mij betreft mag The Great Reset eerder vandaag dan morgen komen, want op elk vlak is het janken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 uur geleden, Koen zei:

 Hieruit blijkt dat wederzijds keurig gedragen FFP2 het risico op besmetting bij nauw contact herleidt tot een duizendste. Zelfs het minst ideale scenario, twee personen die slechts een chirurgisch masker dragen, houdt nog negen op de tien besmettingen tegen. 

 

Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar hier 

 

1: draagt zowat niemand een FFP2

2: draagt zowat niemand hem goed, zowat allemaal onder de neus, of zelfs op de kin, te los etc.

en tot slot 3: worden ze vele malen opnieuw gebruikt, in een jas gepropt etc

 

Het heeft geen zin op deze manier dus is het schijnveiligheid. 

In een perfecte testomgeving met perfect gedrag zal het heus helpen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nieuw-Zeeland had (en heeft?) het meteen onder controle. Hele zware lockdown, geen mensen die over álles een discussie startten, vergelijkingen maakten met de holocaust, huilie huilie deden over alles wat ze nu even niet mochten (wat ze, face it, op vrije momenten ook niet deden maar de hele godganse dag op dat kut-Facebook vertoeven), extreem testen en vaccineren, en toen de besmettingen uit het land geweerd waren, alles weer open. En all was well again.

 

Wij kunnen dat niet, want in Nederland gaat het te goed. Pas mondjesmaat komt er protest op gang over het woningtekort, over de immigratiestroom die de broeksriem op het al nijpende woningtekort nog meer aantrekt (en als we hier kritiek op hebben zijn we meteen discriminerende racisten, once again: ik maak geen onderscheid, ik haat álle mensen), over de dramatisch slome opgang van de vaccinatierondes... Wij houden ons liever bezig met dat feessie dat niet doorgaat. En daar janken we om. En om dat kracht bij te zetten gaan we naar een feessie in Antwerpen of Parijs.

 

Mensen zijn kut.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 8-1-2022 om 15:19, Koen zei:

Dat is een zeer kwalijke bewering om publiek te uiten want er is zeer veel onderzoek beschikbaar dat dit tegenspreekt.

 

 



'Geen nut'

Dr.ir. immunoloog Carla Peeters is fel tegenstander van het gebruik van mondkapjes. De medische en niet-medische varianten, het maakt haar niet uit. "Daarin zit geen enkel verschil. De bescherming is nul, fake. Het slaat nergens op en is de grootste onzin in de wetenschap." Peeters kan er niet over uit: "Ik ben het echt helemaal zat", doelende op de veelbesproken coronamaatregel. Volgens de immunoloog, die jarenlang op de afdeling infectieziekten van het RIVM heeft gewerkt, is de kans op besmetting in de buitenlucht nihil. Bovendien is volgens haar niet duidelijk wat de langetermijneffecten van het langdurig dragen van mondkapjes zijn.

Peeters is al sinds het begin van de coronacrisis kritisch op het beleid, onder meer in columns voor HP/De Tijd en bijdragen die ze levert aan Artsen Covid Collectief, een stichting van een groep coronakritische medici.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...