Ga naar inhoud

[AFGELAST] Retro gamedag Schagen - 8 november 2020


Aanbevolen berichten

Hoewel nog middenin de coronacrisis, is afgelopen week de datum vastgelegd voor de 5e editie van de Retro gamedag in Schagen. Op zondag 8 november is het weer zover, dan gaat de kantine van het Clusius college om 11 uur open om weer ouderwets te gamen.

 

Er is voldoende ruimte om je eigen spullen mee te nemen, maar laat mij dit vooraf even weten i.v.m. de indeling.

 

En natuurlijk is ook dit jaar de entree gratis.

 

Tenslotte: wij rekenen erop dat de coronacrisis en de daarbijbehorende maatregelen in november voorbij zijn. Mocht dit nog niet het geval zijn, zal de dag verplaatst worden. Via het forum houd ik jullie op de hoogte.

 

Blijf gezond en hopelijk tot 8 november 😉

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lijkt me leuk om weer wat uit te zoeken voor een contest net als vorig jaar, een spel waarop je de hele dag kunt oefenen en dan uiteindelijk mag iedereen 2 pogingen doen om te winnen. Winnaar: eeuwige roem in de vorm van een award.

 

Als er nog mensen zijn die wensen hebben qua dingen die ik mee moet nemen, zeg het vooral ;) Nu is er nog meer dan genoeg tijd om dingen voor te bereiden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Vance Super dat je dit weer gaat organiseren! Laten we hopen dat Corona ook snel Retro wordt! ;)

 

Ik vond het zeer tof de laatste keer, en zou een leuke gelegenheid zijn als we weer wat Retroforummers bij elkaar kunnen krijgen! Ben zelf nooit heel garant voor afspraken in de verre toekomst, maar ik ga m’n best doen! :) (tenzij iemand na de vorige keer al aangeeft, ‘weg met die gast’ dan hoor ik het wel _O-),

 

@djkoelkast Ik blijf vinden dat de ‘zelf-destructieve wormen’ er dan ook weer bij moeten zijn, dus daar een award omheen bouwen zou toch leuk zijn! Een soort poule-systeempje creëeren en dan een halve finale met 4 en een finale met 2 ofzo? ;)

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
21 uren geleden, MarsM zei:

 

@djkoelkast Ik blijf vinden dat de ‘zelf-destructieve wormen’ er dan ook weer bij moeten zijn, dus daar een award omheen bouwen zou toch leuk zijn! Een soort poule-systeempje creëeren en dan een halve finale met 4 en een finale met 2 ofzo? ;)

Voor die award kijk ik wel toe, ik heb afgelopen Retrodag meer dan genoeg Worms gespeeld voor heel dit decennium _O- Niet mijn spel. Of ik zet de ontploffende ezel weer op scherp. Hmmpf.

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, samba-boy zei:

Voor die award kijk ik wel toe, ik heb afgelopen Retrodag meer dan genoeg Worms gespeeld voor heel dit decennium _O- Niet mijn spel. Of ik zet de ontploffende ezel weer op scherp. Hmmpf.

De Armageddon die het hele eiland vernietigde behalve de wormen van djkoelkast was anders zeer effectief om minstens een Runner-up mee te verdienen :+.

 

Of de klassieke Bomberman, dat is ook leuk! En anders gewoon een enorm klassieke Retrogame, zoals Frogger ofzo (moeten jullie het wel beter doen dan die kandidaten van de Mol, anders win ik de award weer met gemak :7)

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minutes ago, samba-boy said:

Voor die award kijk ik wel toe, ik heb afgelopen Retrodag meer dan genoeg Worms gespeeld voor heel dit decennium _O- Niet mijn spel. Of ik zet de ontploffende ezel weer op scherp. Hmmpf.

Nee joh! Gewoon een poging wagen!

Niet geschoten...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Retro gamedag 8 november - GEANNULEERD

 

Hallo allen,

Helaas hebben wij met de wijkvereniging Hoep Zuid moeten besluiten om de geplande Retro gamedag van 8 november 2020 te annuleren. De situatie rondom COVID-19 maakt het op dit ogenblik niet mogelijk om in een gezellige en informele sfeer de dag te organiseren.

 

Status is nu dat wij de ontwikkelingen rondom het virus (net als iedereen natuurlijk) in de gaten houden en hopelijk spoedig, nadat beperkende maatregelen opgeheven zijn, weer een dag te kunnen organiseren.

 

Het is voor nu even niet anders, ik hoop op jullie begrip en vooral om iedereen weer, in een fijnere setting, welkom te kunnen heten.

 

Voor nu, blijf gezond en groeten van Vincent 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jammer. Mocht mijn bezoek aan NL in december doorgaan (oma wordt 100), afhankelijk van quarantaine plicht, in december door gaan dan is er in ieder geval een Red Alert 2 / Age of Empires 2 / bordspellendag voor geïnteresseerden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

OK, bij deze de aankondiging: op 14 november a.s. is er weer een Retro gamedag in Schagen! 😁 Ik zal zometeen een nieuw topic aanmaken.

aangepast door Vance
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • TMP locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...