Ga naar inhoud

Alles over Videokaarten!


Aanbevolen berichten

Videokaarten verzamelen is echt een ding voor sommige mensen...

 

Niet voor mij, maar toch heb ik een behoorlijk aantal.

 

Laat jouw juweeltjes zien! En praat verder over game en drive support, handige trucjes en handleidinen.

 

Vandaag heb ik deze mooie kaart en doos gekocht, lijkt er op dat hij bijna niet gebruikt is.

 

Een overclocked GeForce 6800 GT variant gemaakt door Asus. Ik was tegelijk verlieft op die fan en heatsinks.

 

 

asus-v9999-2.JPG

asus-v9999.JPG

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 uren geleden, djkoelkast zei:

Ik snap wel dat 'ie nooit gebruikt is, Asus is het slechtste merk wat er is, waardeloze spullen en waardeloze service.

Dan kun je uiteraard gaan roepen "ik heb er nooit problemen mee gehad", dan heb jij mazzel gehad ;)

 

 

Je moet wel een beetje per generatie naar merken kijken. Bepaalde merken waren in bepaalde tijden erg slecht of juist goed, waarna dat later weer veranderde. Ik vond mijn Asus EEE 1000H een fantastisch product met hele goede specs en batterij. De beste netbook in de markt destijds. Zelfde met AMD. Jarenlang waardeloze rommel voortgebracht maar sinds 1-2 jaar weer een comeback gemaakt en momenteel gewoon uitstekende hardware. Anno 2020 kom je ook niet meer weg met allemaal rare hitteproblemen zoals jaren in de cowboytijden jaren terug. ;) Je kunt dezelfde analyses doen met automerken, witgoed, smartphones, etc.

Link naar bericht
Delen op andere sites

IMG_20200701_112706.thumb.jpg.5b935e3d4b3a418327a529722e636b6a.jpg

 

Voodoo3 3000 Compaq (190Mhz core)

 

Met eigen fan erop gezet.

 

Ik weet dat het soldeer werk ghetto is, volgende keer nette krimpkousen kopen en beter solderen. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...