Ga naar inhoud

Kijkt er wel eens iemand naar Netflix of een andere streamingsdienst?


Aanbevolen berichten

Kijkt er wel eens iemand naar Netflix of een andere streamingsdienst? En wat voor films of series bekijk je dan?

 

Netflixlogo.png.7f368e423fa339e48f405cedc6e93070.png

 

Mijn Netflixavontuur begon met een Netflixbon van 25 Euro, waarmee ik 3 maanden + 1 maand gratis naar van alles wat mij op Netflix leuk leek, kon kijken. Toen ik dacht alles wel gezien te hebben, kreeg ik nog eens kijkadviezen van mijn schoonzuster en haar dochter. Kijken maar weer.


Weer overwoog ik te stoppen op een tijd waar opeens veel films op de TV werden aangeboden. Mijn zoon had geen interesse om samen te doen met een abonnement, totdat bleek dat Netflix behoorlijk aan het vernieuwen was gegaan en ook films en series in de database had zitten waarin hij  geïnteresseerd was.


Nu doen we wel samen met een abonnement.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik mag inloggen op het netflixaccount van een vriendin van ons, we hebben meerdere keren gekeken wat er tussen stond. Alles wat interessant was hadden we al lang op tv gezien, dus Netflix nee. Al komt in september het 2e seizoen van Undercover, daar ben ik wel benieuwd naar. Seizoen 1 kwam eerst op tv en toen pas op Netflix, seizoen 2 doen ze het helaas andersom.

 

Ik heb via een vriend een subaccount op Videoland, daar kijk ik wel regelmatig wat op. De oude series van het ter ziele gegane platform "KPN Presenteert" staan er nu bijvoorbeeld op. Die zijn niet op tv geweest en ook niet op dvd. Dus die zijn wel interessant. Ook een enkele buitenlandse serie of programma daar wel eens gezien. En het is ook wel eens handig als er een darts livestream was.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Nee.

 

Streamingdiensten zijn te duur voor de hoeveelheid tijd die ik heb om er naar te kijken. Ook als je niet kijkt moet je er wel voor betalen, dus als ik per maand gemiddeld de tijd heb om 1 seizoen van een serie daar te kijken kan ik die 15 a 20 euro beter in een dvd-aanschaf steken. Op die manier is het ook gelijk mijn eigendom, kan ik het over X-jaar nog eens terugzien en kan ik ook nog eens een boek gaan lezen zonder dat het zonde is van m'n abbo ;).

 

En dat sluit ook nog eens beter aan op dat ik eerder een verzameltype ben dan iemand die behoeftig is aan bakken aan content eenmalig te consumeren. Ik kijk liever nog eens oude films en series terug dan aan de moderne minder leuke eenheidsworst (dat is allemaal hetzelfde; snel, flitsend, hip, er moeten veel digi-schermpjes en drones in beeld zijn, enzovoorts). Ieder z'n ding.

 

Undercover kan je gewoon wekelijks op EEN (Belgie) kijken en dat zit in het standaard tv-pakket. Het staat niet eerder op Netflix.

Goede serie overigens, maar imo wel ietwat overhyped (zo geniaal vind ik het nou ook weer niet...).

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, samba-boy zei:

Ja maar ik twijfel om het op te zeggen. Het is net zo nuttig als een abonnement van de sportschool; je betaalt wel maar eigenlijk maak je er veel te weinig gebruik van.

 

Ik heb het 'digitale verzamelen' weer opgepakt. Hihi haha.

_O-


Bij zo’n abonnement aanhouden maak je wel jezelf tenminste nog wijs dat je ieder moment je leven kunt beteren. En anders doneer je tenminste nog aan een goed doel :7.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb Netflix, Disney+ en Ziggo Movies & Series pakket. Twijfel nog over Amazon Prime. Is niet duur en staan ook best wat leuke titels op.

 

Kijk best regelmatig, ben nu bezig mijn Netflix lijst weg te werken. Maar koop ook nog steeds Blu-ray. 

aangepast door Harm1985
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...