Nostalgie1337 Posted August 26, 2020 Share Posted August 26, 2020 (edited) Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar what's with andy en martin mystery. als iemand mij daar mee zou kunnen helpen zou ik dat erg blij mee zijn. Als je ook andere oudere series hebt sta ik daar wel voor open. Laat een comment achter als je me verder kan helpen Edited August 26, 2020 by Nostalgie1337 Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 Hi 'Nostalgie1337'! Allereerst welkom! Mijn vraag is vooral wat je bedoeling ermee is. Ik heb namelijk wel wat opnames (van What's With Andy heb ik her en der bijna de volledige eerste twee reeksen met NL dub, de enige die in Nederland zijn uitgezonden), maar ik zie die natuurlijk liever niet vervolgens gewoon op YouTube opduiken. Of 'geruild' worden, man, wat een waardeloos begrip is dat. Quote Link to post Share on other sites
Spiny Norman Posted August 29, 2020 Share Posted August 29, 2020 Staat er niks op D+? Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted September 6, 2020 Share Posted September 6, 2020 Op 29-8-2020 om 18:49, Spiny Norman zei: Staat er niks op D+? Allebei geen eigendom van Disney. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts