Ga naar inhoud

Gezocht: Golden Girls met NL ondertiteling


Aanbevolen berichten

10 uren geleden, Spiny Norman zei:

De Nederlandse remake? Dat soort dingen wordt vaak niet ondertiteld. Op TV al niet, en waarom zou er moeite gedaan worden op de DVD... :(

 

Vergezochte dingen die je kan proberen: spraakherkenning, maar dat gaat je wel tijd kosten.

 

Ik neem aan de originele versie, maar met ondertitels?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou dat nooit zijn uitgebracht in Nederland? Tja, misschien niet.

 

Maar dan kun je wel nog Engelse ondertitels automatisch vertalen naar Nederlands. Dat is minder slecht dan vroeger, hoewel de oma in kwestie waarschijnlijk nog steeds af en toe zal denken: "Hùh?"

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Op FOK! had iemand het er ook al laatst over met me. Golden Girls is tot en met ik dacht seizoen 2 op dvd uitgebracht met NL ondertitels. Alles daarna, nope. En volgens mij (maar hierin kan ik me vergissen) ook niet meer herhaald sinds de uitzendingen bij de VARA begin jaren 90.

 

Oftewel, tenzij opnames van de VARA op VHS: nee, bestaan niet (meer) voorbij seizoen 2.

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uur geleden, samba-boy zei:

Even gezocht op jouw advies: RTL5 zond het uit in 1999. Good call, wist ik niet! :)

 

Ik heb echt zó niks met die serie :')

 

Ook eens even gekeken rond de tijd die ik me meende te herinneren, en de kranten vermelden bijvoorbeeld 25.5.95 bij RTL4. Uitzendingen van buitenlandse programma's is iets waar ik me nooit erg in verdiept heb, er is al zoveel 'eigen' materiaal. 🙂 Gelukkig voor de TS blijken er dus een paar seizoenen ondertiteld te zijn uitgebracht, daar kan zijn oma toch al wat mee.

aangepast door Koen
Altijd even nakijken of een krant niet programmaschema's voor meerdere dagen heeft gepubliceerd...
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...