Ga naar inhoud

Hoe en wanneer kijk jij B & A?


Aanbevolen berichten

Hoe en wanneer kijk jij B & A

Post in dit topic eens hoe jij B & A kijkt: 's avonds, 's morgens, 's middags, met 6 zakken chips onderuitgezakt..., geluid lekker hard via je stereo(toren), met de hele familie, alleen...?? :D

Ik kijk meestal 's avonds, lekker rustig met wat te eten :Y .

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik kijk meestal elke avond op Nickelodeon B&A, en als ik vakantie heb kijk ik heel vaak eens mijn B&A DVD's. Ik kijk dus echt héél vaak naar B&A. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou word alles dus duidelijk... :9

Ik kijk ook ALTIJD als het kan dan, Nickelodeon ook al heb ik het al gezien en op vakantie natuurlijk ook! Ik heb een klein DVD spelertje wat op accu kan (meer dan 90 minuten) met een best groot LCD schermpje en Dolby Surround als je hem aansluit en natuurlijk ook audio in het ding zelf. Heerlijk, lekker op de camping in de caravan B & A kijken in bed met een zak chips :D .

Kijken jullie vaak DVD of video en wat voor DVD speler heb je (dan bedoel ik portable (zegmaar draagbaar) en vast)?

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kijkt het meestal 's nachts rond een uur of 12/1 als ik nog helemaal geen zin heb om naar bed te gaan. Puur genieten. Meestal kijk ik ook 's middags, 's avonds met mijn broertje mee, maar bovenal diep in de nacht alleen teruggetrokken op mijn kamer en dan vooral met al het eten wat er op dat moment in huis te vinden is. Zalig! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik kijk meestal snachts in bed op mn zwartwit tv.. dan heeft bassie pas mooie rode schoenen, rood haar, en een rode neus.. :P

dvd kijk ik maar af en toe... aangezien ik dat alleen op mn pc kan kijken en mn pc over het algemeen al in gebruik is O-) , kijk ik alleen dvds als ik moe ben en op bed ga liggen..

de uitzending van Nick rond 18 uur, gaat helemaal aan mn neus voorbij, behalve smaandags (hee daz vandaag!), want dan moet ik werken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kijken jullie vaak DVD of video en wat voor DVD speler heb je (dan bedoel ik portable (zegmaar draagbaar) en vast)?

In mijn pc zit een CD/DVD-speler en verder staat er eentje bovenop mijn video van het merk Provision, maar vaak toch op de computer. Van video (oude versies) heb ik alleen de Verzonken Stad, dus dat is de enige keer dat ik video kijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In mijn pc zit een CD/DVD-speler en verder staat er eentje bovenop mijn video van het merk Provision, maar vaak toch op de computer. Van video (oude versies) heb ik alleen de Verzonken Stad, dus dat is de enige keer dat ik video kijk.

Is die van de Blokker? Ik heb ook een Provision ;) Is die van jou ook brak of ben ik weer de enige?

Anyway, ik kijk meestal de late uitzending van Nick (hoewel kijken vaak een groot woord is, hij staat aan). Daarnaast kijk ik regelmatig een DVDtje, in etappes, om de tijden voor goofs en locaties uit te zoeken. Ik kijk bijna nooit helemaal achter elkaar, in ieder geval niet de laatste tijd. Ik realiseerde me ook dat ik de afgelopen maand alle series heb bekeken, dus ik ga er niet even voor zitten nu, daarvoor heb ik ze te recentelijk gezien. Dus als ik nu kijk is het "professioneel" voor de site.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is die van de Blokker? Ik heb ook een Provision ;) Is die van jou ook brak of ben ik weer de enige?

Nee hoor, die van mij was ook dat koopje van Blokker voor €59. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Een dvd-speler die in de aanbieding stond. OP=OP actie. :P

De mijne was € 38,- van Cyberhome dus het kan nog veel goedkoper :P maar nu weer ontopic..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kijk elke avond rond 00.00 naar Bassie en Adriaan; het hangt ervan af wat ik eerst in de hand heb : soms de video's, soms de dvds.

Dan lig ik in mijn bedje met m'n teddybeer naast me ( ook een grote Bassie en Adriaan fan ) en genieten we samen van het avotuur dat op m'n tv wordt getoond. 8)7

Dat is steeds met de fles cola naast het bed en de chocolade binnen handberijk :P .

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kijk elke avond rond 00.00 naar Bassie en Adriaan; het hangt ervan af wat ik eerst in de hand heb : soms de video's, soms de dvds.

Dan lig ik in mijn bedje met m'n teddybeer naast me ( ook een grote Bassie en Adriaan fan ) en genieten we samen van het avotuur dat op m'n tv wordt getoond. 8)7

Dat is steeds met de fles cola naast het bed en de chocolade binnen handberijk :P .

Ik trouwens meestal ook met wat eten. Drinken altijd (7up) meestal een fles en die zet ik dan langs mijn bed en ik heb een keer 4 rietjes aan elkaar gemaakt nu hoef ik geen moeite te doen om te drinken, alleen aan het rietje zuigen 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik bekijk bijna altijd videobanden van Bassie & Adriaan, is het beste vind ik :) . Maar ook vaak naar Live!, de Reis door Europa of Het geheim van de schatkaart op DVD.

Maar het allerleukste vind ik nog steeds de oude vertrouwde video's en ik hoop dat dat nog lang zo zal blijven!

Wat betreft wanneer ik B&A kijk op TV. In België zien wij soms B&A voor een klein gedeelte op Nickelodeon. Maar da's heus niet vaak. Ik kijk het meeste naar B&A op Ketnet, volgens mij de ideale zender die er het beste bij past om *bas* en *adriaan* te gaan uitzenden.

Zoals 'Bassiefan' al zei zijn er herhalingen van de Geheimzinnige opdracht en van de Reis vol verrassingen te zien vanaf 5 juni; iedere zaterdag om 09u25 op Ketnet!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kijk doordeweeks tussen 6 en 7 uur met mijn kinderen, maar soms mis ik vanwege mijn werk 1 aflevering (of allebei ) ;) .

Als ik in het weekend heb opgetreden en rond 4 uur thuis kom, kijk ik ook nog wel eens om even bij te komen.

Op zaterdag en zondag heb je Lucky Luke en Kuifje ipv B&A. Als we dat zat worden zetten we gewoon een dvdeetje op (we hebben ze allemaal).

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik kijk er eerlijk gezegd niet elke dag naar. een paar keer in de week stop ik er een dvd in en die bekijk ik dan helemaal. op tv kijk ik sinds ik alle dvd's heb nooit meer.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb overdag meestal de video of dvd wel lopen, gewoon relaxed op de achtergrond. Vind de late uitzendingen op Nickelodeon gewoonweg briljant! Heerlijk relaxt voor het slapen gaan lekker even kijken. En een van de allerleukste dingen nog wel is dat mijn kleine zusje nu sinds een jaar ook in de B&A leeftijd zit, dus ik ben op dit moment ook de Amerika serie aan het kijken met haar samen, die zij nu voor het eerst ziet. Zo mooi, om dat kind helemaal te zien genieten en telkens te schateren van de lach. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kijk nooit op tv naar B&A, ik kijk alleen de dvd`s. Dan kan je het ook helemaal afkijken.

Ja maar ik vind het op de een of andere manier toch wat hebben. Als je nu hoort ''wat we allemaal beleven zie je 't komend halfuur'' dan is het ook daadwerkelijk een halfuur ;) En ook na dat half uur dan is het voorbij en dan zie je kort filmpje: ''straks verder, met Bassie & Adriaan''.

Nou relaxt toch :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja maar ik vind het op de een of andere manier toch wat hebben. Als je nu hoort ''wat we allemaal beleven zie je 't komend halfuur'' dan is het ook daadwerkelijk een halfuur ;) En ook na dat half uur dan is het voorbij en dan zie je kort filmpje: ''straks verder, met Bassie & Adriaan''.

Nou relaxt toch :D

Ja, misschien dat ik toch wat vaker op tv moet kijken naar B&A!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toch is het veel spannender om in een keer heel de DVD te kijken :D . Vooral bij series zoals de Verdwenen Kroon! Bij de reis door Europa ligt het anders.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toch is het veel spannender om in een keer heel de DVD te kijken :D . Vooral bij series zoals de Verdwenen Kroon! Bij de reis door Europa ligt het anders.

Lukas.

Ja dat klopt wel. Maar als je de oude series bekijkt op tv als de sleutel, plaaggeest etc. vind ik het toch wel relaxt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kijk meestal de 2e aflevering van 18:00 tot 19:00.

Maar vandaag gaan we om 5 uur al eten dus kan ik B&a in Luxemburg zien!!! *O*

Ze moeten dan niet weer een aflevering van de schatkaart laten zien want dan word ik echt kwaad. :(

Ik kijk meestal ook gewoon me video's en DVD's van B&A.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ze moeten dan niet weer een aflevering van de schatkaart laten zien want dan word ik echt kwaad. :(

Het gebeurt inderdaad nogal eens dat ze de series door elkaar afspelen op Nick. Beetje raar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Overal en wanneer ik maar kan. Er zit standaard een B&A DVD in m'n laptop, dus als ik op een politicus moet wachten of zo ga ik ook zitten kijken, geweldig!

Balkenende: "Eh, John, zouden we nu even kunnen praten, dan kan ik ook weer verder met mijn werk..."

John: "Nu even niet, JP, de Baron zit net achter B&A aan!"

_O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Overal en wanneer ik maar kan. Er zit standaard een B&A DVD in m'n laptop, dus als ik op een politicus moet wachten of zo ga ik ook zitten kijken, geweldig!

haha, dit bedoelde ik dus, alle verhalen komen nu eens naar boven :9;)

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Binnekort ik , naar ketnet :Y

Maar ik heb nog een leuk idee :

Wij (Belgen) sturen een e-mail naar mtv met daarin :

Beste mensen van Nick/Mtv wij (50 tal mensen) zouden willen dat mtv of wat latter begint dan kunnen wij belgen ook kijken naar Bassie & Adriaan dat zou ECHT gaaf zijn .

Van : (alle Belgen ((wie weet ook Ned.)) hun Nick namen)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Balkenende: "Eh, John, zouden we nu even kunnen praten, dan kan ik ook weer verder met mijn werk..."

John: "Nu even niet, JP, de Baron zit net achter B&A aan!"

_O-

Ik kijk daar liever naar dan naar Bak Ellende ja.... Al zou ik dat eerder flikken bij Herben of De Grave. En als Melkert er nog was, nam ik bij hem de moeite niet eens om op de kijken :O Wat was die man SAAI!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die tussen 18 en 19 uur neem ik meestal op en kijk ik ergens tussen 20.30 uur en 18 uur de volgende dag. Die van 23.30 uur kijk ik vanuit mijn bed, soms val ik haast in slaap, maar dat komt natuurlijk doordat ik overdag dan zo druk ben geweest.

Ik denk wel dat als ik alle series volledig heb gezien het weer een heel eind ophoudt. Dan wordt het weer een soort jeugdsentiment. Net zoals de Thunderbirds. Dat was 10 jaar later ook leuk om weer terug te zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat en wanneer: Ik kijk vaak op Nickelodeon van 6 tot 7 (soms ook alleen de 1e i.v.m. het eten) en 's avonds om half 12 kijk ik ook altijd, behalve als ik heel erg moe ben. DVD's moet ik nog aanschaffen. Ik heb 1 video, maar ik heb op mijn kamer geen video recorder.

Waar: Op mijn kamer op de bank kijk ik naar mijn tv. Ik heb sinds kort die tv/dvd-combi, maar ik moet nog dvd's kopen. Ik heb 1 video, maar dan moet ik eerst nog voor mezelf een vcr hebben om hem op mijn kamer te kunnen zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat en wanneer: Ik kijk vaak op Nickelodeon van 6 tot 7 (soms ook alleen de 1e i.v.m. het eten) en 's avonds om half 12 kijk ik ook altijd, behalve als ik heel erg moe ben. DVD's moet ik nog aanschaffen. Ik heb 1 video, maar ik heb op mijn kamer geen video recorder.

Waar: Op mijn kamer op de bank kijk ik naar mijn tv. Ik heb sinds kort die tv/dvd-combi, maar ik moet nog dvd's kopen. Ik heb 1 video, maar dan moet ik eerst nog voor mezelf een vcr hebben om hem op mijn kamer te kunnen zien.

Is dat makkelijk zo'n combi (compact bedoel ik dan, dezelfde afstandsbediening en heb je er al een DVD ingehad?)?

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is dat makkelijk zo'n combi (compact bedoel ik dan, dezelfde afstandsbediening en heb je er al een DVD ingehad?)?

Lukas.

Ik heb er al DVD's in gedraaid, en het is wel handig dat je geen dubbele afstandsbedieningen hebt. Maar dit is off-topic, dus heb ik het er verder niet over (alleen dit antwoord).

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...