Ga naar inhoud

Zelda: a link to the past voor SNES. Save probleem


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

onlangs heb ik Zelda: a link to the past gekocht voor mijn SNES. 
De eerste keer dat ik het spel opstartte was geen succes, het spel crashde en er waren allerlei fouten in het scherm te zien. De pins van de cartridge heb ik toen schoongemaakt met een wattenstaafje en alcohol. Het spel crashde niet meer, maar nog wel fouten in beeld en ik kon niet saven. Uiteindelijk heb ik het batterijtje vervangen (CR2032). Gelukkig zat deze in een houdertje, dus hoefde er niks uit te solderen.

 

het spel leek het weer prima te doen, ik kon ook saven. Maar na een paar dagen ben ik de save games weer kwijt☹️. Ik heb een nieuwe batterij gebruikt. Heeft iemand nog tips?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had er eerst een kruidvat batterij in zitten, maar nu heb ik er inderdaad maar eens een VARTA batterij in gedaan. Ook heb ik de connectors gecontroleerd of ze goed verbinding maakten. Nu lijkt het weer de goede kant uit te gaan.

 

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...