Ga naar inhoud

Philips 17tx291a


Aanbevolen berichten

Goedemiddag, 

 

Ik heb een Philips 17tx291a jaren 60 tv weten te scoren, doet het niet maar ik wil alle electronica inclusief de beeldbuis eruit halen om er een katten slaapplek van te maken😁 Nou is mijn vraag, er is mij verteld dat er altijd spanning op de beeldbuis blijft staan, maar ik twijfel die tv staat al 15 jaar op een zolder zonder stroom. Klopt het dst er dan alsnog stroom op staat? Ik zal even foto bijdoen wat ik wil maken ervan...ik hoop een antwoord hierop te krijgen.

 

Groetjes Bianca 

Screenshot_20210318-113855_Instagram.jpg

aangepast door Bianca
Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist, Bianca zei:

Goedemiddag, 

 

Ik heb een Philips 17tx291a jaren 60 tv weten te scoren, doet het niet maar ik wil alle electronica inclusief de beeldbuis eruit halen om er een katten slaapplek van te maken😁 Nou is mijn vraag, er is mij verteld dat er altijd spanning op de beeldbuis blijft staan, maar ik twijfel die tv staat al 15 jaar op een zolder zonder stroom. Klopt het dst er dan alsnog stroom op staat? Ik zal even foto bijdoen wat ik wil maken ervan...ik hoop een antwoord hierop te krijgen.

 

Groetjes Bianca 

Screenshot_20210318-113855_Instagram.jpg

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...