Ga naar inhoud

Retro Voetbal International tijdschriften


Aanbevolen berichten

Heb deze serie VI tijdschriften op de kop weten te tikken voor een mooie prijs. 9 nummers over het wereldkampioenschap 1974 in West-Duitsland. 

Ik ontvang ze waarschijnlijk deze week, dan zal ik wat meer foto's uploaden (als er iemand geïnteresseerd is in voetbal tenminste 😜 )

$_86.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Same here!

Call me crazy, maar ik vind het leuk om alle eindtoernooien voetbal in Excel (kom maar op met de grappen :P) uit te werken, inclusief foto's van spelers en stadions uit die tijd en statistieken (doelpunten en kaarten).

Een voorproefje van hoe dat er nu uitziet kun je zien in de printscreens in het topic van de EK 2020 Pool ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
28 minuten geleden, RM zei:

Same here!

Call me crazy, maar ik vind het leuk om alle eindtoernooien voetbal in Excel (kom maar op met de grappen :P) uit te werken, inclusief foto's van spelers en stadions uit die tijd en statistieken (doelpunten en kaarten).

Een voorproefje van hoe dat er nu uitziet kun je zien in de printscreens in het topic van de EK 2020 Pool ;).


Leuk! Ik ben ook weleens aan zo'n soort project begonnen, maar dan was het me toch altijd te veel moeite om dat helemaal uit te werken 😆

Als je interesse hebt dan kan ik je screenshots van wedstrijden van het WK 1974 toesturen, misschien leuk voor in het Excel bestand :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minutes ago, Jorn99 said:


Leuk! Ik ben ook weleens aan zo'n soort project begonnen, maar dan was het me toch altijd te veel moeite om dat helemaal uit te werken 😆

Als je interesse hebt dan kan ik je screenshots van wedstrijden van het WK 1974 toesturen, misschien leuk voor in het Excel bestand :)

 

Het is inderdaad een enorme puist werk!

Ik pak zelfs de Nations League en kwalificatie wedstrijden van elk continent (voor WK's) mee.

En een ander zal misschien wel zeggen "boeiend, staat allemaal al op wikipedia", maar tja, het is een hobby van me :).

 

Ik houd me zeker aanbevolen voor de foto's met betrekking tot de spelers (portret) en de stadions :)!

Voor het Nederlands Elftal krijg je dan zoiets als hieronder (deze is van 1996);

 

96.thumb.png.9fe60b5cf47707e5375c4a562503f1f2.png

 

 

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...