Ga naar inhoud

CHE-1B computer onderbrengen


Aanbevolen berichten

1308540542_Geopenda.jpg.543ade951ffd04b0b2cf25d50ebf47d7.jpg

 

Gezien mijn leeftijd en de ongemakken daaraan gekoppeld, ben ik mijn computers aan het onderbrengen.😰

De CHE-1B is hier afgebeeld en heeft de slots bezet met een CHEM (2 banks), een CHIP, een CHID, een HAcHe, 80 k ASCII en een kaart met de BS4 4posities schakelaar aan boord.

Een slot is er nog vrij. Ook een MDCR is opgenomen. Een monitor is niet bijgevoegd. De CHE-1B is ca 30 jaar geleden (werkend) opgeslagen.

Graag wil ik deze CHE-1B bij een LIEFHEBBER of MUSEUM onderbrengen. Ik denk dat de complete documentatie er is en kan ook worden verkregen.

Vrijwel alle toentertijd beschikbare software is er ook bij.

 Gerard

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooie actie, TS (Topicstarter)! Wat betreft je uitspraak het aan een liefhebber of museum te doneren, het staat je natuurlijk geheel vrij, maar wellicht wil je het niet doneren aan van die zogenaamde 'Homecomputer' museums. Ik heb al meerdere keren van dichtbij gezien hoe daar vooral gepocht wordt met meerdere exemplaren, om vervolgens deze doublures van de hand te doen in een veiling (Waar dus eigenlijk gewoon handelaartje wordt gespeeld met andermans donaties). Just my two cents.

 

@djkoelkast is lief voor andermans retromeuk {|O+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...