Ga naar inhoud

ITT2020 keyboard keys


Aanbevolen berichten

Van mijn retro ITT2020 APPLE II computer functioneren een drietal keys, elektrische schakelknoppen van het keyboard niet meer.

Zijn er nog vervangknoppen ergens beschikbaar bij leden van het retroforum1389857076_ITT2020Keyboard.thumb.jpg.2797913f71218f023fdf93a744e41c88.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mogelijk, ik heb hier vrij veel toetsenborden. Ik heb geen losse ITT 2020s trouwens, die zijn redelijk zeldzaam. Over het algemeen zijn keyboards redelijk eenvoudig te repareren. Als er maar een paar toetsen niet werken is het waarschijnlijk dat er een spoor onderbroken is, die zijn sowieso te herstellen.

 

Je kunt hem een keer langs brengen, dan kijken we er naar (dat kost niks overigens). 

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

CHEOLD heeft nog een aanvulling op de niet werkende keys op het ITT2020 keyboard.

Bij het meten van de weerstand tussen de contacten van de betreffende keys blijft bij het indrukken van de key de Ohmse weerstand oneindig groot.

Dus de keys maken inwendig geen verbinding meer. Zijn ze open te maken, om ze daarna weer te kunnen gebruiken?

Bijgaand een foto van een enkele key             1655303678_SingleKeyswitch.jpg.3a61dc6ebe73cb6218b5166e609151b7.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...