Ga naar inhoud

"nieuwe aanwinsten van 2021" (B&G)


Aanbevolen berichten

Hee, wat goed dat die bij Beeld & Geluid is terecht gekomen dan nog. Also, respect @Spiny Norman voor de terechte shout-out bij JZNZ! Eigenlijk kan ik er nog steeds met mijn verstand niet bij dat we dit allemaal zo lang nog over het hoofd zagen, zelfs nadat de eerste bewaarde beelden werden vertoond na het overlijden van Hetty Blok.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even mierenneuken: dit is een intercine-tafel en geen steenbeck. :PLoodzwaar en weinig/geen reserveonderdelen maar leuk voor de objectencollectie als tijdsbeeld :)

aangepast door mcmurdyy
Link naar bericht
Delen op andere sites
8 hours ago, samba-boy said:

Hee, wat goed dat die bij Beeld & Geluid is terecht gekomen dan nog. Also, respect @Spiny Norman voor de terechte shout-out bij JZNZ! Eigenlijk kan ik er nog steeds met mijn verstand niet bij dat we dit allemaal zo lang nog over het hoofd zagen, zelfs nadat de eerste bewaarde beelden werden vertoond na het overlijden van Hetty Blok.

Tja, items die nog niet beschreven zijn, of niet doorzoekbaar...

 

Er zijn overigens nog bijna 50(!) andere clips uit Nederlandse programma's op dezelfde manier bewaard. Maar helaas, dat zijn grotendeels vergeten drama's.

 

(Overigens was het niet bedoeld als egotrip, niet dat iemand dat zei.)

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 hours ago, samba-boy said:

Wellicht de altijd heeeeeeerlijk meewerkende (uche uche) NTR aanschrijven?

Nou, weet je wie ook echt totaal niet reageren? De Gouden Roos van Montreux, onderdeel van EBU. Ik probeer daar al weken navraag te doen naar een programma dat jij lang geleden al eens noemde. E-mailadres staat op de site, zowel van die prijs als van de gehele EBU... maar antwoorden, ho maar. :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 22-12-2021 om 11:05, Spiny Norman zei:

Dat doet me wel ergens aan denken... Heeft iemand op enigerlei manier misschien nog contactgegecens van Fenno Werkman, die ik eenmalig zou mogen ge-/misbruiken?

 

Misschien heeft mijn werkgever die...

We hebben in ieder geval aardig wat materiaal van hem liggen.

Je zou René Kroon eens kunnen vragen (Inn-Archive)

Link naar bericht
Delen op andere sites
54 minutes ago, Integra said:

 

Misschien heeft mijn werkgever die...

We hebben in ieder geval aardig wat materiaal van hem liggen.

Je zou René Kroon eens kunnen vragen (Inn-Archive)

Bedankt, dat is geen gek idee... Het gaat maar om verhalen via via, een redacteur van Omroep Max zei dat Fenno iemand kent, die weer iets heeft... maar toch, ik probeer het maar te controleren, zolang het niet teveel tijd kost, en wie weet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...