Ga naar inhoud

VHS Videorecorder gezocht


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, ik hoop dat ik deze vraag op dit forum mag stellen.

ik ben opzoek naar een videorecorder om VHS banden mee om te kunnen zetten, heeft iemand voor een klein prijsje een WERKENDE videorecorder, graag in de buurt van Provincie Gelderland.

ik heb marktplaats al afgezocht maar niks gevonden in mijn buurt, ik hoop echt dat iemand er een heeft, en als dit niet mag op dit forum kan iemand mij dan vertellen waar ik videorecorders zou kunnen kopen en dan niet van marktplaats:).

 

Alvast Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper bedankt ;)

550x152.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • djkoelkast changed the title to VHS Videorecorder gezocht
Op 17-2-2022 om 19:16, KidsNostalgieNL zei:

Hoi iedereen, ik hoop dat ik deze vraag op dit forum mag stellen.

ik ben opzoek naar een videorecorder om VHS banden mee om te kunnen zetten, heeft iemand voor een klein prijsje een WERKENDE videorecorder, graag in de buurt van Provincie Gelderland.

ik heb marktplaats al afgezocht maar niks gevonden in mijn buurt, ik hoop echt dat iemand er een heeft, en als dit niet mag op dit forum kan iemand mij dan vertellen waar ik videorecorders zou kunnen kopen en dan niet van marktplaats:).

 

Alvast Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper bedankt ;)

 

Wacht, dus je zit me via Instagram te stalken en te doen over jarenlange ervaring als tv-verzamelaar, maar hebt niet eens één videorecorder? Hallo, koekoek. En daarnaast: "locatie Amsterdam" en dan graag in de buurt van provincie Gelderland is helemaaaaaal niet uit de richting. Totaal niet verwarrend of vreemd ofzo. Joejoe.

 

Raar verhaal, ik wens je alle succes, maar ik heb hier zelf geen fijn gevoel over.

Link naar bericht
Delen op andere sites

@samba-boyhet is zeker niet de bedoeling om verwarring te veroorzaken, maar ik bedoel dat ik al jaren series aan het verzamalen ben en ik er achter kwam dat er heel veel op videobanden staan. ik ben ondertussen voorzien van een videorecorder. en waarom ik hem op amsterdam zet als locatie is meer voor mijn privacy:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 hour ago, TV Kijker said:

@samba-boyhet is zeker niet de bedoeling om verwarring te veroorzaken, maar ik bedoel dat ik al jaren series aan het verzamalen ben en ik er achter kwam dat er heel veel op videobanden staan. ik ben ondertussen voorzien van een videorecorder. en waarom ik hem op amsterdam zet als locatie is meer voor mijn privacy:)

 

1 videorecorder?

Dan mag ik serieus hopen dat je je videobanden gaat digitaliseren, want als je huidige exemplaar sneuvelt heb je weer niets...

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 hours ago, TV Kijker said:

@samba-boyhet is zeker niet de bedoeling om verwarring te veroorzaken, maar ik bedoel dat ik al jaren series aan het verzamalen ben en ik er achter kwam dat er heel veel op videobanden staan. ik ben ondertussen voorzien van een videorecorder. en waarom ik hem op amsterdam zet als locatie is meer voor mijn privacy:)

 

By the way; Waarom heb je eigenlijk 2 accounts?

Je opent dit topic met account KidsNostalgieNL en je reageert naar samba-boy met account TV Kijker...

 

 

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...