Ga naar inhoud

Hoe kan ik Evivo VHS to DVD voor win 7 toch op windows 11 runnen


Aanbevolen berichten

Ik ben ook ooit begonnen met een goedkoop apparaatje zoals jij hebt. Uiteindelijk moet je ergens beginnen en ik heb er wel veel van geleerd (voornamelijk dat ik na 4 banden wel van mening was dat het echt beter moest)

 

Als er geen drivers meer leverbaar zijn voor jouw Evivo (daar lijkt het wel op in ieder geval) dan zou je voor niet al te veel geld ook een recente grabber kunnen kopen. Dit product van Magix lijkt compatible met Windows 10 en 11 in ieder geval en komt met een aanbieding.  https://www.magix.com/nl/video/red-uw-videos/#c1567658 (let wel, ik heb geen mening over dit product omdat ik het niet ken.)

 

Wat hierboven staat klopt echter wel, om banden goed te digitaliseren heb je kennis nodig. Vooral door veel te lezen, YT video's te kijken en te proberen kom je verder en begrijp je beter de beperkingen van deze goedkope grabbers. 

 

aangepast door Minuteman
Link naar bericht
Delen op andere sites

Als een goedbedoelde tip al als haat wordt gezien. Ik kan hier ook een post vol met termen neergooien van koop dit, dat, zus, zo, maar met apparatuur ben je er ook nog lang niet.

Video's digitaliseren is een vak.

 

Wat je vraagt is: hoe maak ik met vingerverf een kopie van de nachtwacht?

En mijn antwoord is: het kan, maar je moet het niet doen. Je kunt het beter door een professional laten doen.

En dan kun je heel lang oefenen, dure kwasten en verf kopen, een goede kopie wordt het nooit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...