Ga naar inhoud

Wat is de Beste scene met B1-0-0 ?!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Die kan hij toch kopen bij de plaatselijke Jas-Telefoon zaak? :P Of misschien heeft hij in zn koffer een extra telefoon.

ps. He, dit is mijn 50e post!

Knap veel in vijf dagen... :X

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van B100 en HH ben ik nooit echt onder de indruk geweest. Het waren geen boeven zoals B2. B1 en Vlugge Japie die alles deden om het Bassie en Adriaan moeilijk te maken. B100 en HH zijn een stelletje sukkelaars die ik na 3 afleveringen liever zag gaan dan komen. Te veel van hetzelfde.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Van B100 en HH ben ik nooit echt onder de indruk geweest. Het waren geen boeven zoals B2. B1 en Vlugge Japie die alles deden om het Bassie en Adriaan moeilijk te maken. B100 en HH zijn een stelletje sukkelaars die ik na 3 afleveringen liever zag gaan dan komen. Te veel van hetzelfde.

Toch kun je niet ontkennen dat met name B100 een paar ijzersterke momenten heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toch kun je niet ontkennen dat met name B100 een paar ijzersterke momenten heeft.

*harry* toch ook, ik vind de "ietsie pietsie teveel springstof"-scène of de scène dat hij geslagen wordt door *baron* .

Een paar zeer mooie scènes :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*harry* toch ook, ik vind de "ietsie pietsie teveel springstof"-scène of de scène dat hij geslagen wordt door *baron* .

Een paar zeer mooie scènes :Y

Dit is een B100 topic. Maar je hebt gelijk, ook HH is soms wel grappig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dit is een B100 topic. Maar je hebt gelijk, ook HH is soms wel grappig.

Ja, het allergrappigste vind ik die scène dat Handige Harry weer een boem liet ontploffen en dat De Baron hem iets wou doen uit boosheid.

En dan gaat de telefoon...

*harry* Heuuu telefoon baas!!!!!

*baron* AH!

*baron* Ja, hallo! ** heel vriendelijk **

*baron* MET WIE DAAR???!!!! ** heel boos **

*B100* Met B 1 0 0, baas!

Echt heel leuk! _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Er zijn best wel veel leuke scènes met B100. *B100*

Misschien niet de grappigste scène, maar wel de scène waarin hij echt uitstraalt dat hij "de zielige boef die altijd pech heeft" is, is misschien de scène in Griekenland als hij midden op de zee op een zandhoopje zit te jammeren.

Die stem, echt ontzettend zacht en zielig klinkend, je hoort en ziet echt dat hij aan het jammeren is. "Het heeft 3 uur geduurd voordat ik los was van dat touw. Toen zag ik aan de horizon een eiland, heb ik 3 uur gezwommen naar dat eiland. Kom ik op dat eiland, is het een onbewoond eiland! Ik heb ook altijd pech! Ze moeten altijd mij hebben! :'( "

Soortgelijke scène is die van Engeland, als hij verdwaald in de bossen staat en je de echo van zijn wanhopige stem hoort. :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja en Engeland. Ik begrijp eigenlijk niet echt goed hoe hij in dat bos terechtkomt. Als je een ongeluk krijgt in een vreemd land loop je toch niet een bos in maar ga je naar een dorp toe toch?

Ja inderdaad...

Wat wel een hele grappige scène van B100 is in Engeland is als hij helemaal nat wordt van dat water. :D^O^

Blijft-ie ook nog een half uur er onder staan :{

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind die scene in zon wenteltoren-zonder-trap wel leuk... Ben de serie ff kwijt... (verloren stad?????) Waar allerlei ballen naar beneden worden gegooid...Ligt hij daar in dat hoekje onder al die ballen ik heb ook altijd pech

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind die scene in zon wenteltoren-zonder-trap wel leuk... Ben de serie ff kwijt... (verloren stad?????) Waar allerlei ballen naar beneden worden gegooid...

Reis door europa, aflevering Denemarken. Vind hem een beetje vergezocht, met al die ballen, maar och.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eigenlijk is B100 vooral leuk samen met HH of de Baron anders is het niet zo grappig. Met uitzondering van: Hier en daar een bui, altijd hier, nooit daar! Maar bijvoorbeeld met:

*B100* Ik moet even een paar jaar weg.

*harry* Ik loop zover met je mee.

En de "Ohja..? JA"-scenes konden anders ook niet.

Ze moeten andersom :Y

*harry* Ik moet even een paar jaar weg.

*B100* Ik loop zover met je mee.

Nu de mijne nog, al heb ik deze bij Harry ook gezet....

Reis Vol Verassingen; Curacao

*bas* en *adriaan* lopen beneden.

De 3 boeven in het hotel..

*baron* Datatatatatatatatataaaaaaa.....

*B100* Wat zegt de baas ( en schiet ter gelijke tijd in de lach)

*harry* Uhhmm Datat tata tatatataaaaaaaaaaaaaa.

*B100* Ja dat begrijp ik ook, maar wat bedoelt die.

*baron* Daar lopen die Bassie en Adriaan !!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze moeten andersom :Y

*harry* Ik moet even een paar jaar weg.

*B100* Ik loop zover met je mee.

Nu de mijne nog, al heb ik deze bij Harry ook gezet....

Reis Vol Verassingen; Curacao

*bas* en *adriaan* lopen beneden.

De 3 boeven in het hotel..

*baron* Datatatatatatatatataaaaaaa.....

*B100* Wat zegt de baas ( en schiet ter gelijke tijd in de lach)

*harry* Uhhmm Datat tata tatatataaaaaaaaaaaaaa.

*B100* Ja dat begrijp ik ook, maar wat bedoelt die.

*baron* Daar lopen die Bassie en Adriaan !!!

Hahahaha... _O- Dat is idd een heel grappig stukje! Maar HH is opzich niet eens zo grappig, alleen komt ie soms ineens heel droog uit de hoek! Wat jullie...???

P.S. Sorry, dit is een topic over B 1-0-0

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
[..]

Hahahaha... _O- Dat is idd een heel grappig stukje! Maar HH is opzich niet eens zo grappig, alleen komt ie soms ineens heel droog uit de hoek! Wat jullie...???

P.S. Sorry, dit is een topic over B 1-0-0

ja, ik ben het met je eens dat van zichzelf uit niet zo heel leuk is, hij moet het van zn ontplofte ''boemen'' hebben en van zn foutje moet kunnen, maar dan ineens komt hij heel geestig uit de hoek zoals het dat stukje van ''ik moeten even een paar jaar weg'' en dtatatatatatatattaaaaa.

maar dat is met b100 eigenlijk wel hetzelfde, want die heeft altijd pech, en verder zijn de dingen waarmee hij pech heeft wel weer TOF verzonnen, zoals onder die koude straal, en in dat wijnvat, of zijn motor in de boom en zn auto in het water, zn kano lek, het touw niet vastmaken aan zn boot en op een onbewoond eiland terecht komen, dat vind ik wel meesterlijke stukjes.

dennis

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is ook een leuk stukje:

*harry* Baas ik heb dat plaatsje gevonden waar die Bassie en Adriaan naar toe gingen

*baron* Waar is dat.

*harry* Dat licht in Moniment Velly.

*baron* Dan gaan we daar naar toe.

*B100* Wacht even ik heb dat cement nog onder m'n schoenen.

*baron* Dat haal je maar in de auto weg. Zeg, is dat heel erg ver.

*B100* Ik heb ook altijd pech.

Link naar bericht
Delen op andere sites

dit vind ik ook zon heerlijk stukje: uit de reis vol verrassingen:

*baron* die bassie en adriaan zijn hier niet.

*B100* hoe weet u dat nou baas?

*baron* omdat ik weer rustig word.

*harry* als u niet in de buurt bent word ik rustig.

*baron* wat zei jij harry??

*B100* hij zei: als u niet in de buurt bent word ik rustig

*baron* dat heb ik wel geHOORD!! *dreun*

echt geweldig. (O)

Link naar bericht
Delen op andere sites
dit vind ik ook zon heerlijk stukje: uit de reis vol verrassingen:

*baron* die bassie en adriaan zijn hier niet.

*B100* hoe weet u dat nou baas?

*baron* omdat ik weer rustig word.

*harry* als u niet in de buurt bent word ik rustig.

*baron* wat zei jij harry??

*B100* hij zei: als u niet in de buurt bent word ik rustig

*baron* dat heb ik wel geHOORD!! *dreun*

echt geweldig. (O)

idd, erg geniaal! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

*bas* en *adriaan* zitten in een boot in Griekenland.

*B100* zit vast met een touw aan de boot van *bas* en *adriaan* .

*bas* : Adriaan, zitten er haaien in deze zee?

*adriaan* : Ja, in dit gedeelte van de zee wel.

*B100* :HAAIEN???!!! Vaar wat sneller!!!

Is niet letterlijk overgenomen ;) .

Overigens heeft *B100* nog meegespeeld aan de RTL4-serie "Schiet mij maar lek" met o.a. Peter Lusse. Hij speelde daar Ome Dirk. Een soort klusjesman. Speelde hij wel leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
*bas* en *adriaan* zitten in een boot in Griekenland.

*B100* zit vast met een touw aan de boot van *bas* en *adriaan* .

*bas* : Adriaan, zitten er haaien in deze zee?

*adriaan* : Ja, in dit gedeelte van de zee wel.

*B100* :HAAIEN???!!! Vaar wat sneller!!!

Is niet letterlijk overgenomen ;) .

Overigens heeft *B100* nog meegespeeld aan de RTL4-serie "Schiet mij maar lek" met o.a. Peter Lusse. Hij speelde daar Ome Dirk. Een soort klusjesman. Speelde hij wel leuk.

Is dat programma nog op de televisie?

Link naar bericht
Delen op andere sites

b100 heeft ook een poosje, maar das al een poos geleden in goede tijden slechte tijden gespeeld, daarin verving hij ''meneer harmsen'' waarvan de originele acteur dat moment in het ziekenhuis lag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
b100 heeft ook een poosje, maar das al een poos geleden in goede tijden slechte tijden gespeeld, daarin verving hij ''meneer harmsen'' waarvan de originele acteur dat moment in het ziekenhuis lag.

Nee joh, hij heeft nooit meneer Harmsen gespeeld.

Vroeger stond hij wel eens achter de bar in cafe De Koning, dat is tenminste de enige rol die ik me kan herinneren die Hans Beijer ooit in GTST heeft gespeeld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
*bas* en *adriaan* zitten in een boot in Griekenland.

*B100* zit vast met een touw aan de boot van *bas* en *adriaan* .

*bas* : Adriaan, zitten er haaien in deze zee?

*adriaan* : Ja, in dit gedeelte van de zee wel.

*B100* :HAAIEN???!!! Vaar wat sneller!!!

Haha, ja was grappig. :D

Misschien een domme vraag... maar zitten in de Egeïsche Zee écht haaien? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Haha, ja was grappig. :D

Misschien een domme vraag... maar zitten in de Egeïsche Zee écht haaien? :?

In de meeste zeeen zitten wel haaien. Niet dat die allemaal gevaarlijk zijn, maar het zal wel kloppen. Heb er zo gauw even niks specifieks over kunnen vinden, maar misschien iemand anders.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik al wel eens, maar dat is al weer een paar jaar geleden.

ja toen lag wik jongsma in het ziekenhuis of hij liep thuis omdat hij last van zijn prostaat had hij heeft volgens mij prostaat!@##$!@# (of is daar aan geholpen) maar goed weer On Topic

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind dat in de Amerika-serie in het begin als *B100* bij die televisietoestellen staat en *bas* en *adriaan* ziet dat hij helemaal niet goed acteerd. Ik bedoel een beetje overdwenen bv. Oooooo dat zijn die Bassie en Adriaan op de televisie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is een leuke scène met *B100*. Goed bedacht verdwaalt en toch nog *bas* en *adriaan* vinden. ^O^.

Hahaha... Op de DVD van de Reis door Europa (deel 2, Wales en Portugal) zie je toch wel dat B100 dat water ERRUG koud vindt... (bij de bloopers) Tja, wat wil je...!? Het is water uit de bergen... :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hahaha... Op de DVD van de Reis door Europa (deel 2, Wales en Portugal) zie je toch wel dat B100 dat water ERRUG koud vindt... (bij de bloopers) Tja, wat wil je...!? Het is water uit de bergen... :)

Ja bij de bloopers zegt *B100* 'Mis tekst kwijt' vind ik wel de mooiste blooper met *B100* ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren weer 2 leuke in Florida.

*harry* Ik laat het vliegtuigje de lucht ingaan!

*B100* Probeer of je mee kan vliegen.

*baron* Geen grapjes B100.

Nadat B&A in het park zijn geweest met de cowboyshow.

*baron* Je vliegt verkeerd, daar waren we gister al.

B100 doet zijn vinger ff in z'n oor

*B100* Ja, dat weet ik nog maar al te goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...