Ga naar inhoud

beeldbank Beeld En Geluid - er was toch zoiets of ben ik nou gek?


Aanbevolen berichten

Het heette waarschijnlijk geen beeldbank, maar er was toch een openbare site waar e.e.a. aan fotomateriaal stond van Beeld En Geluid? Niet de wiki. Echt een database, leek enigszins op "zoeken,b&g" maar niet hetzelfde...

Weet iemand wat ik bedoel? Of ben ik nou gek?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee hoor, de halve website van Trein9 komt er vandaan. Ik heb er onlangs ook nog naar gezocht maar kennelijk is het niet meer voor publiek toegankelijk.

 

Heel belangrijk om foto's van tientallen jaren geleden vooral aan niemand meer te willen laten zien denk ik.. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

in.beeldengeluid.nl.... is opgeheven ivm bugs en verouderde technologie (sinds de introductie van archiefsysteem DAAN in 2018 was er al niks nieuws meer toegevoegd....) Een deel van de foto's (NOB-collectie na 1990) is op zoeken.beeldengeluid.nl te bekijken :) 

aangepast door mcmurdyy
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, samba-boy zei:

Ik begreep juist dat in.beeldengeluid.nl een soort openbare proefsite was voor het nieuwe archiefsysteem? Vond het wel een aardige site, zonde dat ie vervolgens helemaal offline en weg is.

 

Nope... heeft nooit aan de DAAN-catalogus gehangen iig....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...