Ga naar inhoud

Uitbreiding kalender op info-site


Aanbevolen berichten

Ik kreeg laatst het lumineuze idee om de verjaardagskalender uit te breiden met andere interessante datums. Bijvoorbeeld de eerste en laatste uitzending van de series, de datum waarom dit forum is gestart etc. Niet echt datums om elk jaar te herdenken, maar gewoon leuk om te weten.

Input van jullie graag! Welke datums wil je erop zien? En helpen jullie me aan de data van de uitzendingen etc?

Link naar bericht
Delen op andere sites
De datum dat ik lid werd van het forum :+

Nee, serieus: ik volg zelf de tv uitzendingen niet, dus dat lijkt me voor mij geen goed idee.

Ideeën voor data: Optredens van Bassie en toekomstige DVD releases

Nee, die datums bedoel ik niet... Ik bedoel echt dingen die in het verleden liggen. De eerste uitzending van de plaaggeest in 1976 en zo. De datum waarop B&A tot ridder geslagen werden... dat soort memorabele datums. Snap (en begrijp) je? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is ook leuk om opname data te vermelden, dus wanneer welke scene is opgenomen. Alleen lijkt het me lastig (in veel gevallen zelfs onmogelijk) om deze data te achterhalen.

Misschien ook leuk om te vermelden, zijn de data dat B & A te gast waren in bepaalde programma's.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hier zes data (sorry, alleen jaartallen :@) voor je = kun je er wat mee?

In 1966 verscheen de allereerste Ruska Classica

* In 1977 verscheen de allereerste Matra-Simca Rancho

In 1979 verscheen de allereerste Honda Prelude

* In 1980 werd de merknaam door Peugeot gewijzigd in Talbot Matra Rancho

Graag zou ik willen dat de auto-fanaten hier mij nog even controleren. ;)

VOLLEDIG en vrijwel bekend:

Op Zaterdag 02 November 2002 wordt Bassie geïmiteerd door Paul Groot in satirisch programma Kopspijkers.

Op Zaterdag 15 November 2003 wordt Bassie wederom, en nu een stuk grover, nagedaan door Paul Groot in Kopspijkers.

Op Donderdag 25 Maart 2004 zijn Bassie & Sylvia te gast bij Jensen!

Op Zaterdag 10 April 2004 presenteert Bassie het Megamuziekfestival bij de TROS.

Op Woensdag 14 April 2004 is Bassie te gast bij Barend & van Dorp.

Link naar bericht
Delen op andere sites

http://info.bassieenadriaan.nl/index.php?page=1013

Alle tv-optredens invoeren gaat een beetje (erg) ver... van die auto's eigenlijk ook niet. Als (meer) anderen het wel leuk vinden echter...

Iemand enig idee op welke dag ze het lintje kregen en wanneer de prof eerst werd uitgezonden? Er staat maar een aflevering in het trosarchief, nummer zes |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Drommels, ik sta nog niet bij verjaardagen.

5 juni word ik 20 :)

Eng. Jij bent exact drie weken ouder dan mijn broertje. Mijn broertje wordt al 20 :{

Jij bent wel leuker dan mijn broertje *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eng. Jij bent exact drie weken ouder dan mijn broertje. Mijn broertje wordt al 20 :{

Jij bent wel leuker dan mijn broertje *O*

Haha, nou kan ook best vervelend zijn hoor. Ben zelf ook de jongste, en die worden geloof ik het meest verwend toch ;)

Feliciteer je broertje maar op 26 juni :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...
[..]

Dan wordt het tijd dat je werkwoorden leert vervoegen >:)

Excuses Wonderer,

heb dit bericht even snel getypt (goed gespeld? :) ) en heb dus niet gecontroleerd of alles goed gespeld was. Maar nu zie ik mijn fouten zelf ook. Zal niet meer voorkomen :@

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Excuses Wonderer,

heb dit bericht even snel getypt (goed gespeld? :) ) en heb dus niet gecontroleerd of alles goed gespeld was. Maar nu zie ik mijn fouten zelf ook. Zal niet meer voorkomen :@

'k Wilde dat iedereen zo netjes was... :'( Je ontroert me.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
ik sta nog niet bij de verjaardagen maar ik weet niet of hij nog uitgebreid moet worden 21 augustus = sweety ( IK )

...

Weet niet of ik al bij de verjaardagen sta, maar ik ben 5 april jarig...

Ook geboortejaar geven! Zo kan ze toch geen datum verzinnen...

Daarbij is er in het 'Gezellig Offtopic' gedeelte een heel topic over de leeftijd en dus de geboortedatum, makkelijk als je hem daar even zet, geeft een beter overzicht!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Nu we het over de info-site hebben, even een opmerking. Wonderer, je spreekt jezelf een beetje tegen op de info-site...>:)

Hier staat dat jij 22 jaar bent, en hier staat dat jij 23 bent.

Ik stoor me er verder niet aan hoor, maar het staat wel netjes en kloppend als je het veranderd. :)

* Robin is scherp vandaag...;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nu we het over de info-site hebben, even een opmerking. Wonderer, je spreekt jezelf een beetje tegen op de info-site...>:)

Hier staat dat jij 22 jaar bent, en hier staat dat jij 23 bent.

Ik stoor me er verder niet aan hoor, maar het staat wel netjes en kloppend als je het veranderd. :)

* Robin is scherp vandaag...;)

Heel die lijst klopt dan niet meer >:)

* Niveath is vandaag scherper..;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nu we het over de info-site hebben, even een opmerking. Wonderer, je spreekt jezelf een beetje tegen op de info-site...>:)

Hier staat dat jij 22 jaar bent, en hier staat dat jij 23 bent.

Ik stoor me er verder niet aan hoor, maar het staat wel netjes en kloppend als je het veranderd. :)

* Robin is scherp vandaag...;)

de kalender is up-to-date... ze zal wel 23 zijn denk ik

link nummer 1 heeft ze ff wat aangegeven toen ze de site opende, maar ik denk dat zij daar nu zelden naar kijkt, maar meer voor de nieuwelingen die daar kijken :)

edit: zie ook bij de andere namen :)

edit 2: niveath was me voor :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nu we het over de info-site hebben, even een opmerking. Wonderer, je spreekt jezelf een beetje tegen op de info-site...>:)

Hier staat dat jij 22 jaar bent, en hier staat dat jij 23 bent.

Ik stoor me er verder niet aan hoor, maar het staat wel netjes en kloppend als je het veranderd. :)

* Robin is scherp vandaag...;)

Ik wil die hele "wie maakte dit" pagina eigenlijk lozen, maar ik heb nog geen goed alternatief.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...