Ga naar inhoud

Retro gamedag Schagen 12 november 2023


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Bij deze de aankondiging dat de (inmiddels bekende) Schagense Retro gamedag dit jaar op zondag 12 november plaats gaat vinden.

 

Het concept is welbekend: lekker informeel gamen op systemen van weleer. En ondanks alle prijsverhogingen om ons heen, is ook dit jaar de entree weer gratis.

 

Tussen 11:00 en 17:00 uur is de kantine van Vonk Schagen weer de plek waar wij lekker los kunnen gaan. En er is voldoende ruimte om je eigen systemen mee te nemen (en aan te sluiten). Afijn, een groot deel van jullie kent de opzet 😉

 

Wij maken er weer een geslaagde dag van, hopelijk tot 12 november in Schagen!

IMG_4595.jpeg

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 uur geleden, PeterNC zei:

Veel plezier! Leuk plakaat trouwens!


Dankjewel. En de poster heeft dit jaar Dorks Dilemma als achtergrond. Een spel dat ik in 1986 heb leren kennen op de Commodore 16 van een vriend van mij. Ik speel het nog regelmatig op de PS Vita, blijft een geinige game.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben er niet bij. Ik kom in september naar NL vanwege een familieverplichting. Daarmee vervallen mijn gebruikelijke mei/juni en november/december reizen naar NL.

aangepast door PeterNC
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Op 9-5-2023 om 14:29, Vance zei:

er is voldoende ruimte om je eigen systemen mee te nemen (en aan te sluiten).


Vraagje van de nieuweling :) Als ik iets mee wil nemen, kan ik dat dan het beste van tevoren laten weten, of is het een kwestie van neem maar mee en het komt wel goed ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 12-10-2023 om 15:16, kevin81 zei:


Vraagje van de nieuweling :) Als ik iets mee wil nemen, kan ik dat dan het beste van tevoren laten weten, of is het een kwestie van neem maar mee en het komt wel goed ?

 

Ik zou het even melden aan @Vance, maar het komt ook wel goed. Als je een beetje op tijd komt dan kunnen we rekening met je houden en kun je je bij het Retroforumclubje voegen (als je dat wil natuurlijk ;)

Er zijn namelijk ook andere mensen die iets meenemen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Was weer leuk om te organiseren, geen vraag of volgend jaar weer maar wel wanneer. De wijkvereniging stelt haar agenda aan het begin van het jaar op, ik reken erop dat het dan weer een najaarsactiviteit wordt. Natuurlijk laat ik weten wanneer het weer zover is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uur geleden, kevin81 zei:

Ik kan me ook alleen maar overal bij aansluiten. Was echt top! @Vance bedankt voor de organisatie, @djkoelkast bedankt voor het ontvangst en verder sowieso volgend jaar weer =]

 

Nice, leuk dat je er was! 

En tof om te zien dat er toch nog nieuwe mensen aansluiten bij ons kleine vaste clubje. Uitbreiding is altijd welkom, wij zijn er uiteindelijk ook allemaal maar in komen rollen ;) 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...