Vance Posted May 9 Share Posted May 9 Hallo allemaal, Bij deze de aankondiging dat de (inmiddels bekende) Schagense Retro gamedag dit jaar op zondag 12 november plaats gaat vinden. Het concept is welbekend: lekker informeel gamen op systemen van weleer. En ondanks alle prijsverhogingen om ons heen, is ook dit jaar de entree weer gratis. Tussen 11:00 en 17:00 uur is de kantine van Vonk Schagen weer de plek waar wij lekker los kunnen gaan. En er is voldoende ruimte om je eigen systemen mee te nemen (en aan te sluiten). Afijn, een groot deel van jullie kent de opzet Wij maken er weer een geslaagde dag van, hopelijk tot 12 november in Schagen! Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 9 Share Posted May 9 Gezellig, nu al weer zin in! Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted May 11 Share Posted May 11 (edited) JAAAAA Edited May 11 by samba-boy Quote Link to post Share on other sites
PeterNC Posted May 21 Share Posted May 21 Veel plezier! Leuk plakaat trouwens! Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 21 Share Posted May 21 6 uur geleden, PeterNC zei: Veel plezier! Leuk plakaat trouwens! Kom je dit jaar ook? Quote Link to post Share on other sites
Vance Posted May 21 Author Share Posted May 21 18 uur geleden, PeterNC zei: Veel plezier! Leuk plakaat trouwens! Dankjewel. En de poster heeft dit jaar Dorks Dilemma als achtergrond. Een spel dat ik in 1986 heb leren kennen op de Commodore 16 van een vriend van mij. Ik speel het nog regelmatig op de PS Vita, blijft een geinige game. Quote Link to post Share on other sites
PeterNC Posted May 22 Share Posted May 22 (edited) Ik ben er niet bij. Ik kom in september naar NL vanwege een familieverplichting. Daarmee vervallen mijn gebruikelijke mei/juni en november/december reizen naar NL. Edited May 22 by PeterNC Quote Link to post Share on other sites
kevin81 Posted May 30 Share Posted May 30 Leuk! Ik neem deze sterk in overweging Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts