Ga naar inhoud

Afscheid van De Maestro >> NU: AFSCHEID VAN BARON


Aanbevolen berichten

Onze trouwe De Maestro stopt voorlopig met zijn moderatorschap in o.a. muziek.

Maar muziek is toch wel zijn hoofdmoot, altijd geweest en zal het naar mijn idee ook altijd blijven.

Ondanks dat De Maestro niet veel te modden had omdat het heel goed gaat in muziek zullen we hem zeker missen.

Dit topic is speciaal om hem nog een keer alle credits te geven die hij waard is.

Gelukkig blijft hij wel bij de crew betrokken :D

De Maestro bedankt voor het modden in muziek (en tips & toevoegingen ;) )

Namens de crew,

Dj. Koelkast

en alle users die onder mij gaan posten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou dan zal ik de eerste zijn van de users :)

Als er iemand veel wist van de B&A muziek was jij het wel. Jammer dat je stopt en hopelijk blijven we je wel zien op het forum :Y

Tuurlijk blijft hij op het forum, zelfs crewlid. Maar gewoon geen mod meer ivm te weinig tijd :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jammer dat je stopt met modden maar gelukkig dat je wel hier blijft want als er 1 op dit forum is die veel van de B&A muziek af weet ben jij het De_Maestro! *O*^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

:'(:@:D

Ik moet zeggen dat ik me ontzettend vereerd voel door de reacties! Ik ben blij dat jullie mijn werk waarderen. Ik zal idd geen moderator meer zijn, dat klopt, maar ik blijf gewoon crewlid en zal proberen zoveel mogelijk (goede) bijdrages te blijven leveren aan het forum. Ik zal inderdaad niet meer moderaten, omdat het me gewoon op dit moment teveel tijd kost. Maar ik blijf zeker van me laten horen hoor. ;)

Toch nogmaals erg bedankt voor de fijne reacties! Ik doe m'n best! ^O^

Jongens, bedankt. _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Maestro, we zullen je als mod missen, je hebt dat echt al super gedaan *O* .

En hopelijk moeten we je enorme kennis niet missen ( dat zal wel niet hé ;) )

Veel plezier toegewenst wel in je drukke periode en vergeet niet

Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier valt inderdaad weinig meer aan toe te voegen. Bedankt Maestro voor al je tijd die je (voornamelijk) in de muziek hebt gestoken. We proberen om in je voetsporen te blijven treden en we zullen blijven doorgaan met onze grote zoektocht.

Maestro...Bedankt! _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hier valt inderdaad weinig meer aan toe te voegen. Bedankt Maestro voor al je tijd die je (voornamelijk) in de muziek hebt gestoken. We proberen om in je voetsporen te blijven treden en we zullen blijven doorgaan met onze grote zoektocht.

Maestro...Bedankt! _O_

Hij zoekt zelf mee hoor, op een rustiger tempo alleen. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er valt hier natuurlijk niet veel meer aan toe te voegen, maar laat ik dan ook nog even De Maestro bedanken voor zijn werk ^O^ En, het is bekend, we hoeven je niet helemaal te missen, dus laten we niet te bedroefd zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even een vraagje, blijft de naam van De_Maestro bij de index onderaan als hij aanwezig is lichtblauw?

Nogmaals bedankt he ;) !

Ja, ook ik vroeg me dit af. Maar het antwoord is ja. Eigenlijk zou een ander kleurtje (groen ofzo) wel wat duidelijker zijn, ik ben tenslotte geen mod meer. Het kan zijn dat DJ Koelkast het te gek vind worden om weer een nieuwe kleur in te voegen of dergelijke. Het is nu in ieder geval lichtblauw en aangezien ik lid van de crew blijf, zal het ook wel zo blijven of een andere kleur, maar in ieder geval niet zo als alle overige users.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, ook ik vroeg me dit af. Maar het antwoord is ja. Eigenlijk zou een ander kleurtje (groen ofzo) wel wat duidelijker zijn, ik ben tenslotte geen mod meer. Het kan zijn dat DJ Koelkast het te gek vind worden om weer een nieuwe kleur in te voegen of dergelijke. Het is nu in ieder geval lichtblauw en aangezien ik lid van de crew blijf, zal het ook wel zo blijven of een andere kleur, maar in ieder geval niet zo als alle overige users.

Dat komt omdat je moderator bent in ''mededelingen van de crew''

Als ik dat uitzet word je gewoon zwart, kan hier niets aan veranderen, sorry

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

--- BELANGRIJK ---

Geachte users,

vanaf vandaag neem ik mijn moderatortaken weer op me, zoals in 'Mededelingen van de Crew' staat. Ik zal echter alleen in Muziek modden.

Ik wil voor de nieuwe users (en sommige ouden) even duidelijk maken dat ik best streng kan zijn en onzinnige posts al gauw verwijder. Ook zijn er enkele zaken die ik nog eens duidelijk wil stellen:

Ik zal muziekfragmenten en dergelijke meteen verwijderen, omdat deze niet zijn toegestaan.

Je mag hier ook geen MP3's aanvragen of dergelijke, dat doe je maar buiten het Forum om.

Niet iedereen zal streng modden even leuk vinden, maar zolang je:

zinnige dingen post,

niet grof bent,

alleen topics opent als het over een heel nieuw onderwerp gaat en met (achtergrond)muziek te maken heeft van B&A,

je luistert naar eventuele kritiek van mij of van mijn mede moderators op bepaalde berichten,

je niet voor elk dingetje een poll begint,

het gezellig en zo goed mogelijk on-topic probeert te houden,

is er helemaal niks aan de hand. :)

In de FAQ (http://forum.bassieenadriaan.nl/faq.php) kun je de regels nog eens doorlezen en als je vragen hebt kun je altijd mailen of even een PB sturen, ik help je graag!

Ik weet dat dit allemaal streng klinkt, maar het zal in de praktijk wel meevallen, daar reken ik op. Ik zal met mijn kennis en expertise (voor zover aanwezig :P) proberen jullie zo goed mogelijk bij te staan in het zoeken en bespreken van de B&A (achtergrond)muziek. We gaan er weer tegenaan.

Ik ga nu niet vragen om een regen van 'wat leuk dat je weer terug bent' posts, want jullie hebben wel wat beters te doen. Vanuit bovenstaande reacties heb ik wel gemerkt dat ik gewaardeerd wordt; bedankt daarvoor! _O_

Ik zou jullie nu willen vragen om hier onze dankbaarheid te posten voor mijn vervanger; Baron_van_Neembergen, die nu mijn rank als Ere Crewlid overneemt en dus niet meer zal modden (in verband met tijdgebrek), maar wel in de Crew zal bijven:

Baron, heel erg bedankt. Je hebt me goed vervangen en je hebt je taken netjes vervult. Heel erg bedankt! Laat je stem zeker vaak horen in het Crew gedeelte. ;)

- De Maestro -

Link naar bericht
Delen op andere sites
--- BELANGRIJK ---

Ik ga nu niet vragen om een regen van 'wat leuk dat je weer terug bent' posts, want jullie hebben wel wat beters te doen. Vanuit bovenstaande reacties heb ik wel gemerkt dat ik gewaardeerd wordt; bedankt daarvoor! _O_

Ik zou jullie nu willen vragen om hier onze dankbaarheid te posten voor mijn vervanger; Baron_van_Neembergen, die nu mijn rank als Ere Crewlid overneemt en dus niet meer zal modden (in verband met tijdgebrek), maar wel in de Crew zal bijven:

Baron, heel erg bedankt. Je hebt me goed vervangen en je hebt je taken netjes vervult. Heel erg bedankt! Laat je stem zeker vaak horen in het Crew gedeelte. ;)

- De Maestro -

Ik heb er alle begrip voor dat onzin wordt verwijderd.

Baron_van_Neemwegge bedankt ^O^ en De Maestro welkom terug ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Bedankt "de Maestro" voor het zorgen dat de topics in goede banen verliepen...! _O_

*O* 3 Hoera'tjes voor de Maestro...!!! *O*

Hoera! *O*

Hoera! *O*

Hoera! *O*

Dat is heel aardig van je, maar ik ben inmiddels weer terug op mijn post en mijn vervanger Baron_van_Neemwegge is nu helaas opgehouden met zijn moderatortaken, maar is gelukkig wel Ere Crewlid. Dus wat mij betreft mag je hem bedanken, ik ben weer terug! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...