Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Hier mag je je meningen posten over de aad klaris muziek.

Ik begin er maar met een.

Ik vind sommige muziekjes van de verdwenen kroon een beetje te oud klinken voor de serie.

dat telefooncellenraceliedje past bijv. helemaal niet bij andere liedjes die al veel moderner klinken.

Neem bijvoorbeeld de verzonken stad. dat toem toem ting tong muziekje of hoe dat ook genoemt word, vind ik opzich best modern klinken.

Maar op sommige plekken komt er dan zo'n oude stijl door en dat vind ik lelijk.

Bij sommige van die gevallen vind ik de smorenburgmuziek dan beter.

Leonard,

*japie* gossie!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo mensen,

Hier mag je je meningen posten over de aad klaris muziek.

Ik begin er maar met een.

Ik vind sommige muziekjes van de verdwenen kroon een beetje te oud klinken voor de serie.

dat telefooncellenraceliedje past bijv. helemaal niet bij andere liedjes die al veel moderner klinken.

Neem bijvoorbeeld de verzonken stad. dat toem toem ting tong muziekje of hoe dat ook genoemt word, vind ik opzich best modern klinken.

Maar op sommige plekken komt er dan zo'n oude stijl door en dat vind ik lelijk.

Bij sommige van die gevallen vind ik de smorenburgmuziek dan beter.

Leonard,

*japie* gossie!

Ik ben het niet met je eens want ik ben van mening dat de smorenburg muziek saai is, alle muziekjes van hem hebben het zelfde riedeltje.

GO klaris *O**O**O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ben het niet met je eens want ik ben van mening dat de smorenburg muziek saai is, alle muziekjes van hem hebben het zelfde riedeltje.

GO klaris *O**O**O*

Dat moet je natuurlijk zelf weten.

Ze zijn wel saai, maar sommige dingen vergeleken bij klaris zijn wel iets leuker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat moet je natuurlijk zelf weten.

Ze zijn wel saai, maar sommige dingen vergeleken bij klaris zijn wel iets leuker.

kun je nog andere voorbeelden geven van die muziekjes?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik dit zo lees dan is het mij duidelijk:

jij bent van de nieuwere generatie, heel simpel, wij ouwe rotten hebben die series honderd keer gezien met de originele muziek, je stelt je in die muziek te horen en dan opeens... weg!

Alleen in Amerika vind ik de nabewerking heel goed gelukt, alleen ik ga toch altijd nog voor het origineel!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

kun je nog andere voorbeelden geven van die muziekjes?

Ik kan er verder niet zoveel verzinnen, dus jij hebt gewonnen.

Natuurlijk is klaris in andere gevallen veel beter dan smorenburg.

Leonard,

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik dit zo lees dan is het mij duidelijk:

jij bent van de nieuwere generatie, heel simpel, wij ouwe rotten hebben die series honderd keer gezien met de originele muziek, je stelt je in die muziek te horen en dan opeens... weg!

Alleen in Amerika vind ik de nabewerking heel goed gelukt, alleen ik ga toch altijd nog voor het origineel!

Dat die van amerika het beste is gelukt lijkt me ook simpel.

DIe is ook het modernste gemaakt en ook het nieuwste dus.

Bij oude banden als ze plat zijn gedraait heb je wel is dat je iets niet weg krijg hahaha.

leonard,

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik dit zo lees dan is het mij duidelijk:

jij bent van de nieuwere generatie, heel simpel, wij ouwe rotten hebben die series honderd keer gezien met de originele muziek, je stelt je in die muziek te horen en dan opeens... weg!

Alleen in Amerika vind ik de nabewerking heel goed gelukt, alleen ik ga toch altijd nog voor het origineel!

goed zo dj, dat is het gewoon en daarom ben ik ook HEEEEEEEEEEELLL blij dat ik binnenkrort de originele videobanden krijg van de verzonken stad. Ik mis de klaris versie van griekse les in de serie ook heel erg.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vaag! ik heb de videoversie gezien, die is half smorenburg en half klaris

Daar zijn de liedjes dus nog wel orchineel, gelukkig.

Ik ben ook behoorlijk fan van de verzonken stad, maar ik blijf er toch bij dat ik die nieuwe video beter vind.

Beter smorenburg en klaris dan alleen smorenburg vinden jullie niet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik dit zo lees dan is het mij duidelijk:

jij bent van de nieuwere generatie, heel simpel, wij ouwe rotten hebben die series honderd keer gezien met de originele muziek, je stelt je in die muziek te horen en dan opeens... weg!

Alleen in Amerika vind ik de nabewerking heel goed gelukt, alleen ik ga toch altijd nog voor het origineel!

Sinds ik 4 jaar ben kan ik zelf videos behandelen, en draaide daarom videos van b&a (gekregen van mijn ouders) helemaal plat (ze zijn nog niet kapot hoor). En ik ben dus ook die muziek gewend. Ben ik dan ook een ouwe rot? :P:P:P:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sinds ik 4 jaar ben kan ik zelf videos behandelen, en draaide daarom videos van b&a (gekregen van mijn ouders) helemaal plat (ze zijn nog niet kapot hoor). En ik ben dus ook die muziek gewend. Ben ik dan ook een ouwe rot? :P:P:P:P

Ik bedoelde een bandje voor in je radio.

Maar laten we maar op een ander onderwerp over gaan over klaris.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

He? Nou snap ik het niet meer. :N

Begrijp je het ook niet?

Nou, ik weet een ander onderwerp.

Bij de cd van op schattenjacht is er niets veranderd.

Alleen de begintune en de eindtune, en voor de rest helemaal niks. gelukkig!

Maar voor de verdwenen schat vind ik de smorenburgmuziek echt leuker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Begrijp je het ook niet?

Nou, ik weet een ander onderwerp.

Bij de cd van op schattenjacht is er niets veranderd.

Alleen de begintune en de eindtune, en voor de rest helemaal niks. gelukkig!

Maar voor de verdwenen schat vind ik de smorenburgmuziek echt leuker.

Vind ik ook. Veel leuker, maar daar hoorde je bij de achtervolging ook geen Jean Michel Jarre. Dan mis je het ook niet. En ik vond http://muziek.bassieenadriaan.nl/fragmenten/klaris1.mp3 veel leuker dan http://muziek.bassieenadriaan.nl/fragmenten/smoor-vrolijk-cut.mp3

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vind ik ook. Veel leuker, maar daar hoorde je bij de achtervolging ook geen Jean Michel Jarre. Dan mis je het ook niet. En ik vond http://muziek.bassieenadriaan.nl/fragmenten/klaris1.mp3 veel leuker dan http://muziek.bassieenadriaan.nl/fragmenten/smoor-vrolijk-cut.mp3

Ik zoek dolgraag de verzonken stad op cd in de klarisversie, maarja, die is er niet.

Weet trouwens iemand wanneer de aad klaris muziekjes er uit zijn gehaald?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is radiostation 2, maar daar wordt het verhaal niet naverteld.

Die bedoel ik niet. er moet nog ergens een hoorspel de verzonken stad wezen uit 2001.

Die is dus niet in de klarisversie

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aad klaris blijft toch echt mijn favoriet, zijn liedjes overheersen gewoon.

Een mix van modern en wat oudere shit --> gewoon super

Aad --> -0-

Ik heb dezelfde mening als jou!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben pas 2 jaar geleden echt B&a fan geworden.

Dus echt veel van de muziek van Klaris weet ik niet.

Want toen had je al de muziek van Smorenburg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb de verzonken stad en mis het klaris deuntje in "WIE ACHTERVOLGT WIE?". Dat deuntje is vervangen door Bert Smorenburg`s spannende deuntje.*professor* Is het niet om te huilen?

En bedoel je dan Arpegiator (B&A staan bij brillen- of kaartenrek en zien de boeven in een spiegel).

Of Child of the Sea (de Baron zit op een bankje en verteld zijn plan, terwijl B&A achter een kaartenrek gaan staan om ze daarna te achtervolgen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En bedoel je dan Arpegiator (B&A staan bij brillen- of kaartenrek en zien de boeven in een spiegel).

Of Child of the Sea (de Baron zit op een bankje en verteld zijn plan, terwijl B&A achter een kaartenrek gaan staan om ze daarna te achtervolgen?

Arpegiator, dat was zo`n goed deuntje, maar ik las dat hij helemaal niet van Aad Klaris is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aad klaris blijft toch echt mijn favoriet, zijn liedjes overheersen gewoon.

Een mix van modern en wat oudere shit --> gewoon super

Aad --> -0-

Ach wie weet gaat Adriaan ooit nog eens de Smorenburg muziek vervangen voor iets beters, wieweet is de Smorenburg muziek wel een tijdelijke oplossing en werkt hij in het diepste geheim aan iets superieurs.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ach wie weet gaat Adriaan ooit nog eens de Smorenburg muziek vervangen voor iets beters, wieweet is de Smorenburg muziek wel een tijdelijke oplossing en werkt hij in het diepste geheim aan iets superieurs.

Neen, dat dacht ik niet. De series zijn nu door Martijn Passchier, Aad van Toor en Bert Smorenburg in een staat gebracht van nieuwstaat die volgens mij defenitief is en zo blijft.

Tenslotte is alles hervernieuwd op DVD verschenen!

Maar natuurlijk weet iedereen dat de muziek van Aad Klaris de allerbeste is ^O^ .

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een van de mooiste stukjes vind Equinoxe part 1 (volgens mij), zodra ze van de brug op de boot springen en vervolgens worden door de politie.

Uit de Kroon uiteraard

Wat hoor je eigenlijk in de Smorenburg versie bij die scene?

Gewoon, dat standaard ''thema achtervolging'' wat overal ondergeplakt is. :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Gewoon, dat standaard ''thema achtervolging'' wat overal ondergeplakt is. :X

vreselijk idd, en dan hoor ik op de oude bandenweer Magnetic Fields, kippenvel(dit is niet overdreven), dat vind ik egt zo'n ontzetted gaaf nummer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

vreselijk idd, en dan hoor ik op de oude bandenweer Magnetic Fields, kippenvel(dit is niet overdreven), dat vind ik egt zo'n ontzetted gaaf nummer.

Haha ik ook. Magnetic Field, Halloween Theme, Tubular Bells, Pulstar, die ene van Jehtro Tull... Allemaal eigenlijk mooi!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Gewoon, dat standaard ''thema achtervolging'' wat overal ondergeplakt is. :X

Door die Bert Smorenburg muziek mist De Verdwenen Kroon echt sfeer. De achtervolgingsmuziekjes van Bert Smorenburg worden hier echt veel te vaak gebruikt dat ze al na 3 keer gaan vervelen. :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Door die Bert Smorenburg muziek mist De Verdwenen Kroon echt sfeer. De achtervolgingsmuziekjes van Bert Smorenburg worden hier echt veel te vaak gebruikt dat ze al na 3 keer gaan vervelen. :N

Inderdaad, helemaal mee eens. Ze zouden i.p.v. 2 achtervolgthema's er 4 moeten maken voor al die series en nog een extra zenuwwachtig thema :D.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Door die Bert Smorenburg muziek mist De Verdwenen Kroon echt sfeer. De achtervolgingsmuziekjes van Bert Smorenburg worden hier echt veel te vaak gebruikt dat ze al na 3 keer gaan vervelen. :N

Ik vind die muziek met die scheurende gitaar, die je tijdens de telefooncel race hoort, juist gaaf... echt dwingend. Die is bij mij meer verbonden met de kroon dan de klaris muziek, eigenlijk :@

Iemand enig idee hoe dat stuk heet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind die muziek met die scheurende gitaar, die je tijdens de telefooncel race hoort, juist gaaf... echt dwingend. Die is bij mij meer verbonden met de kroon dan de klaris muziek, eigenlijk :@

Iemand enig idee hoe dat stuk heet?

Ik weet niet hoe het heet maar wat jij hebt heb ik ook. Ik denk dat het komt dat ik de Kroon het slechts kan herinneren van vroeger. De andere series heb ik vroeger vaker gezien. Ik wist wel ongeveer hoe die ging maar ik heb hem niet zo vaak gezien dat de muziek van Klaris er voor mij echt bijhoorde. Ik heb nu dus voor mijn gevoel meer met de nieuwe muziek.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb een geniale koop gedaan vandaag!

De Verzonken Stad in 100% Aad Klaris en de LP van Equinoxe, allebei voor maar 5 euro! *)

Kijk...dat zijn nou weer die dingen die het leven de moeite waard maken :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind die muziek met die scheurende gitaar, die je tijdens de telefooncel race hoort, juist gaaf... echt dwingend. Die is bij mij meer verbonden met de kroon dan de klaris muziek, eigenlijk :@

Iemand enig idee hoe dat stuk heet?

Wordt dat niet gewoon Thema achtervolging Kroon genoemd? zo staat het op de officiële site tenminste.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind die muziek met die scheurende gitaar, die je tijdens de telefooncel race hoort, juist gaaf... echt dwingend. Die is bij mij meer verbonden met de kroon dan de klaris muziek, eigenlijk :@

Iemand enig idee hoe dat stuk heet?

Ik vind die wel gaaf, maar doe mij tog maar Klaris.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wordt dat niet gewoon Thema achtervolging Kroon genoemd? zo staat het op de officiële site tenminste.

Ja klopt ook hoor. Dit vind ik dus ook wel weer relaxt. Tof intro, goeie gitaren. Beter dan het andere thema achtervolging van Smorenburg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wordt dat niet gewoon Thema achtervolging Kroon genoemd? zo staat het op de officiële site tenminste.

Snap ik trouwens ook niet echt. Hij heet Kroon, maar komt in veel series voor, dus niet alleen in de kroon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Snap ik trouwens ook niet echt. Hij heet Kroon, maar komt in veel series voor, dus niet alleen in de kroon.

't is mal, 't is gek, 't is vreemd, 't is reuze raar. Ze geven het maar een naam.

ik zie geen andere conclusie :P

volgens mij wordt het voornamlijk in de Kroon gebruikt, toen ik het hoorde moest ik wel denken aan de kroon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...