Ga naar inhoud

Fouten in de Bassie & Adriaan series Deel IV


Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Ik heb een foutje ontdekt in de verdwenen kroon, op de dvd.

Als bassie en adriaan in het museum zijn, zegt bassie dat hij een verdacht persoon ziet enz.

adriaan: hij maakt foto's van, van, van de ramen.

robin: en van de videocamera.

Ondertussen als robin praat hoor je een klein stukje van de klaristoemtoem.

Weliswaar vertraagt, maar hij is er wel.

luister is op dit fragmentje.

http://pieter.myftp.org/~leonard/kroonfout.wav

Je kan het horen op 0 min 28.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hallo mensen,

Ik heb een foutje ontdekt in de verdwenen kroon, op de dvd.

Als bassie en adriaan in het museum zijn, zegt bassie dat hij een verdacht persoon ziet enz.

adriaan: hij maakt foto's van, van, van de ramen.

robin: en van de videocamera.

Ondertussen als robin praat hoor je een klein stukje van de klaristoemtoem.

Weliswaar vertraagt, maar hij is er wel.

luister is op dit fragmentje.

http://pieter.myftp.org/~leonard/kroonfout.wav

Je kan het horen op 0 min 28.

He ja ik hoor het ook, goed gevonden!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo mensen,

Ik heb een foutje ontdekt in de verdwenen kroon, op de dvd.

Als bassie en adriaan in het museum zijn, zegt bassie dat hij een verdacht persoon ziet enz.

adriaan: hij maakt foto's van, van, van de ramen.

robin: en van de videocamera.

Ondertussen als robin praat hoor je een klein stukje van de klaristoemtoem.

Weliswaar vertraagt, maar hij is er wel.

luister is op dit fragmentje.

http://pieter.myftp.org/~leonard/kroonfout.wav

Je kan het horen op 0 min 28.

Ik snap NIET wat hier fout aan is, het gaat hier in dit topic over wat er fout is in de series, bijv fouten in wat adriaan of bassie zeggen.

maar volgens mij hoort de muziek er niet bij

maar je hebt gelijk je hoort het wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik snap NIET wat hier fout aan is, het gaat hier in dit topic over wat er fout is in de series, bijv fouten in wat adriaan of bassie zeggen.

maar volgens mij hoort de muziek er niet bij

maar je hebt gelijk je hoort het wel.

Fouten in de muziek zijn toch ook goofs?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is niet egt fout maar het viel me op.

Uit de Verzonken Stad.

Als B&A voor de brillenrek staan in Thira, hoor je Adriaan de dreigende tubbler fluiten en die komt er daarna gelijk invallen.

Terwijl er toen nog een andere achtergrondmuziek werd gebruikt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is niet egt fout maar het viel me op.

Uit de Verzonken Stad.

Als B&A voor de brillenrek staan in Thira, hoor je Adriaan de dreigende tubbler fluiten en die komt er daarna gelijk invallen.

Terwijl er toen nog een andere achtergrondmuziek werd gebruikt.

Dat noem ik TOEVAL. ;)

En je zegt het zelf al: Het is niet echt fout, dus houd er dan ook mee op.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er viel me iets op bij de Verdwenen Kroon tijd: 2 uur 33 minuten. Bassie en Adriaan rijden dan in de auto en zien rechts van hun de boeven in het kanaal varen met de boot. B&A rijden dan naar de brug toe om op de boot te springen. B&A rijden rechtdoor en moeten dan rechts afslaan om op de brug te komen. Als ze stoppen op de brug moet de boot (gezien vanaf het beeld) van links komen. Maar B&A rennen naar rechts toe en zien daar de boeven aanvaren. Ze rennen dan weer naar links toe om op de boot te springen. Als ze vanaf die positie op de boot zouden springen zouden ze op de boot belanden voordat hij onder de brug kwam ipv daarna.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er viel me iets op bij de Verdwenen Kroon tijd: 2 uur 33 minuten. Bassie en Adriaan rijden dan in de auto en zien rechts van hun de boeven in het kanaal varen met de boot. B&A rijden dan naar de brug toe om op de boot te springen. B&A rijden rechtdoor en moeten dan rechts afslaan om op de brug te komen. Als ze stoppen op de brug moet de boot (gezien vanaf het beeld) van links komen. Maar B&A rennen naar rechts toe en zien daar de boeven aanvaren. Ze rennen dan weer naar links toe om op de boot te springen. Als ze vanaf die positie op de boot zouden springen zouden ze op de boot belanden voordat hij onder de brug kwam ipv daarna.

Je hebt gelijk! Foutje in het situeren qua positie van onze regisseur.

Groetjes,

Sander

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er viel me iets op bij de Verdwenen Kroon tijd: 2 uur 33 minuten. Bassie en Adriaan rijden dan in de auto en zien rechts van hun de boeven in het kanaal varen met de boot. B&A rijden dan naar de brug toe om op de boot te springen. B&A rijden rechtdoor en moeten dan rechts afslaan om op de brug te komen. Als ze stoppen op de brug moet de boot (gezien vanaf het beeld) van links komen. Maar B&A rennen naar rechts toe en zien daar de boeven aanvaren. Ze rennen dan weer naar links toe om op de boot te springen. Als ze vanaf die positie op de boot zouden springen zouden ze op de boot belanden voordat hij onder de brug kwam ipv daarna.

Kijk, dat zijn nu eens LEUKE dingen ;) Goed gevonden!

Link naar bericht
Delen op andere sites

In de Verdwenen kroon:

Als B2 en VJ zien dat B&A met Lara naar het kasteel komen rennen ze naar de schuilplaats toe. Het boeventrio vlucht dan naar de speedboot. Ze laten achter op de tafel: Een landkaart en 2 walkietalkies. (2 uur 20 min. 50 sec.) Als B&A later de schuilplaats onderzoeken ligt er alleen nog de kaart op tafel. (2 uur 23 min 35 sec.)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zag gisteren wat foutjes in de Huilende Professor eind afl.1 en afl.2, moet nog wel even een keer nakijken, maar het ontbreekt mij aan tijd, kijk die 2 afleveringen nog maar eens kritisch na.

Wat wel een leuke goof is als ie er nog niet bij staat:

Adriaan is de stofzuigerslangen aan het snijden voor Robins armen, alleen het is al lang voorgesneden :P

(bovendien gek dat ik daar verder nog nooit een stofzuiger heb gezien en ook gek dat die 'wekkerradio' geen gele poot meer heeft en ineens 4 transparante arm & been houders ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zag gisteren wat foutjes in de Huilende Professor eind afl.1 en afl.2, moet nog wel even een keer nakijken, maar het ontbreekt mij aan tijd, kijk die 2 afleveringen nog maar eens kritisch na.

Wat wel een leuke goof is als ie er nog niet bij staat:

Adriaan is de stofzuigerslangen aan het snijden voor Robins armen, alleen het is al lang voorgesneden :P

(bovendien gek dat ik daar verder nog nooit een stofzuiger heb gezien en ook gek dat die 'wekkerradio' geen gele poot meer heeft en ineens 4 transparante arm & been houders ;) )

Idd, het was mij wel eerder opgevallen, maar dit is een typisch geval van een mystery.

Link naar bericht
Delen op andere sites
(bovendien gek dat ik daar verder nog nooit een stofzuiger heb gezien en ook gek dat die 'wekkerradio' geen gele poot meer heeft en ineens 4 transparante arm & been houders ;) )

Als ik aan het knutselen ben, verander ik ook wel meer dan alleen het noodzakelijke... Robin is tenslotte gemaakt door een clown, wie weet wat hij dacht toen hij die arm- en beenhouders maakte ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Foutje in de Kroon:

Vlugge Japie en B2 moeten van de Baron de speedboot achter het kasteel klaarmaken. VJ neemt de kroon, en B2 de koffer mee. Als VJ en B2 het kasteel uitlopen zien ze B&A op de pondje

VJ en B2 rennen terug naar de Baron met de kroon en de koffer in hun hand.

Als ze in de schuilplaats binnenkomen, liggen de kroon en de koffer weer op de tafel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Foutje in de Kroon:

Vlugge Japie en B2 moeten van de Baron de speedboot achter het kasteel klaarmaken. VJ neemt de kroon, en B2 de koffer mee. Als VJ en B2 het kasteel uitlopen zien ze B&A op de pondje

VJ en B2 rennen terug naar de Baron met de kroon en de koffer in hun hand.

Als ze in de schuilplaats binnenkomen, liggen de kroon en de koffer weer op de tafel.

die staat er al op. Kijk altijd eerst ff op de goof die je hebt niet op http://info.bassieenadriaan.nl staat ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het spijt me als dit geen goof is maar ik post hem toch.

De 'goof'komt door de tussen shots van het kasteel.

In de Kroon:

Het pontje bij de ruïne verplaats best vaak, het ene shot ligt ie bij het kasteel en opeens ligt ie aan de andere kant van de gracht.

tijd niet vereist omdat het is verschillende scenes voorkomt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het pontje bij de ruïne verplaats best vaak, het ene shot ligt ie bij het kasteel en opeens ligt ie aan de andere kant van de gracht.

Op de infosite wordt daar ook al melding van gemaakt:

De pont ligt aan de kant van Bassie en Adriaan. Maar alle drie de boeven zijn op het eiland. Hoe komt die pont dan weer aan de overkant??

Dus wel zeker een goof, want inderdaad, de pont verplaatst nogal eens onverwacht!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Op de infosite wordt daar ook al melding van gemaakt:

De pont ligt aan de kant van Bassie en Adriaan. Maar alle drie de boeven zijn op het eiland. Hoe komt die pont dan weer aan de overkant??

Dus wel zeker een goof, want inderdaad, de pont verplaatst nogal eens onverwacht!

Er is een brug... die wordt nooit genoemd, maar hij IS er wel ;) Dus het is te verklaren, alleen niet volgens het script.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er is een brug... die wordt nooit genoemd, maar hij IS er wel ;) Dus het is te verklaren, alleen niet volgens het script.

Een brug??????, die was er niet, die is er later bijgebouwd omdat het ook vroeger(middeleeuwen) zo was. tijdens de opname en tot 1992 was de brug er nog niet

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een echte fout is het niet, maar wel grappig:

In de TV versie van De Huilende professor eindigt deel 7 met de scène waarin de deur van de cel waarin B&A zitten wordt opengedaan door een (op dat moment) onbekende en dat B&A langs de slapende bewakers ontsnappen. Deel 8 begint met hetzelfde stukje. Aan het einde van deel 7 hoor je in die scène Dreiging Kroon en aan het begin van deel 8 Dreigende Bellen!

Het is natuurlijk verklaarbaar, omdat alle afleveringen apart bewerkt worden, dus geen goof, maar ik ben wel benieuwd welke muziek er op de dvd gebruikt wordt in die scène.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb nog een echte fout ontdekt in de laatste aflevering (9) van *bas* en *adriaan* en de Verzonken Stad namelijk in de scene waarin *adriaan* de woorden die *robin* heeft ontcijferd gaat oplezen.

Zodra *adriaan* de woorden je hoeft geen wijsman of te zijn of macht te hebben heeft uitgesproken zie je een shot met *bas* met het schoteltje bonbons (en de glazen limonade maar die zijn nu even niet belangrijk) voor zich. Hier liggen er op het schoteltje met bonbons vier bonbons naast elkaar en twee er bovenop waarvan *bas* er dan 1 wegneemt en dan blijven er vijf over. Dit is op 3:11:17 op de DVD. Vervolgens gaat *adriaan* verder met oplezen. Bij het shot op 3:11:33 op de DVD liggen er ineens veel meer dan 5 bonbons op het schoteltje als je naar de structuur hoe ze liggen kijkt klopt ook daar helemaal niets meer van en zijn het er minstens 12 geworden.

Was volgens mij nog niet eerder ontdekt en is volgens mij net als dat valhek uit de Verdwenen Kroon met de 2 koffers waar later ruimte tussen zat weer een goede toevoeging. Wat vinden jullie?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mij nooit opgevallen. Ik zal die laatste aflevering eens goed bekijken. Misschien hebben ze er toch nog wat bonbons bij gelegd voor die scene. Het lijkt of het een hele scene is, maar ze hebben op en een bepaalde manier 2 scenes aan elkaar geplakt.

Net zoals bij de schatkaart als Bassie en Adriaan en de politie de (Aad)Baron betrappen bij de caravan. Dan lijkt het alsof ze echt tegenover elkaar staan, maar dat is dan niet zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mij nooit opgevallen. Ik zal die laatste aflevering eens goed bekijken. Misschien hebben ze er toch nog wat bonbons bij gelegd voor die scene. Het lijkt of het een hele scene is, maar ze hebben op en een bepaalde manier 2 scenes aan elkaar geplakt.

Net zoals bij de schatkaart als Bassie en Adriaan en de politie de (Aad)Baron betrappen bij de caravan. Dan lijkt het alsof ze echt tegenover elkaar staan, maar dat is dan niet zo.

Zelfs tijdens het monteren moet je de continuiteit behouden. Het is natuurlijk heel waarschijnlijk dat het in meerdere takes is opgenomen, en dat het eerste stuk later is geschoten dan het tweede, waardoor Bas die bonbons al heeft opgegeten. Maar dat betekent niet dat het niet fout is, want je moet naar de tv kijken, en niet naar wat er misschien in real life is gebeurd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net 2 fouten ontdekt in aflevering 4 van De diamant, in de Starsky & Hutch droom.

De eerste fout:

Als Bassie en Adriaan onder de trein rollen, rollen ze door een plas water heen. In de volgende shots is hun kleding echter droog. (TIJD: 01:22:54)

De tweede fout luidt:

Aan het einde van de Starsky & Hutch droom zegt Bassie tegen Adriaan dat de laatste 2 boeven willen ontsnappen in de witte auto. Hoe kan Bassie dat nou van tevoren weten? (deze fout kan een beetje vergezocht zijn, maar ik vond het toch vreemd) (TIJD: 01:25:30)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog een fout uit de Starsky en Hutch Droom:

Bassie zei voor dat hij in de binnekant van zijn ogen

ging kijken : ''Het is geen Bassie en Adriaan en

Adriaan antwoord wat dan En Bassie zei Basky

en Hutchiaan

Terwijl Adriaan (Hutchiaan) tegen de boefen schreeuwt:

Geef je over, Wij zijn Bassie en Adriaan

Terwijl het Basky en Hutchiaan waren

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nog een fout uit de Starsky en Hutch Droom:

Bassie zei voor dat hij in de binnekant van zijn ogen

ging kijken : ''Het is geen Bassie en Adriaan en

Adriaan antwoord wat dan En Bassie zei Basky

en Hutchiaan

Terwijl Adriaan (Hutchiaan) tegen de boefen schreeuwt:

Geef je over, Wij zijn Bassie en Adriaan

Terwijl het Basky en Hutchiaan waren

Inderdaad vreemd, en Bassie zingt dan ineens aan het einde van de droom 'Basky en Hutchiaan'. 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites

als ik het gisteren goed gezien heb, afl 7 Verzonken stad, komt de Baron met de doos in de handen (en zonder wandelstok) uit de winkel, B&A zijn de boefjes kwijt, ineens ziet Adriaan de boefjes om de hoek aan komen lopen, in het volgende shot, loopt de baron zonder doos en met wandelstok langs, in alle volgende shots heeft hij gewoon weer de doos in de handen en geen wandelstok.

Bij de Plaaggeest viel me op dat als de Plaaggeest de caravan losgekoppelt heeft (als B&A bij de school ontslagen worden) en de buggy wegrijdt zonder caravan, dat die buggy niet eens een trekhaak heeft, nogal logisch dat de caravan dan blijft staan.....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aangezien niemand zich er iets van aantrekt en we gewoon doorgaan met de goofs, begin ik ook weer.

Hier wederom een versprekingsfoutje van Adriaan waarbij ze te lui waren om hem over te doen. :P

Reis Vol Verrassingen, Aflevering 9, 00:18:29 minuten.

En als er dan 's winters geen toeristen zijn, dan weten ze niet haan eten ... hoe ze aan eten moeten komen,

en dan gaan ze dood van de honger.

Link naar bericht
Delen op andere sites

In de verzonken stad (2e nabewerking) is totaal vergeten om het klris toem toem weg te halen. Als B en A de boeven zien t/m dat de boeven bij de vlinders staan hoor je het, met daar doorheen dreiging kroon van smoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog een fout uit de Sleutel, Weet niet of het bekent is:

Bassie en Adriaan hebben de reis besteld en moesten een

paar dagen wachten tot ze met vakantie gingen, Nou ze

gaan op vakantie, Dan zie je een paar shots later B1 bij

het Reisbureau en zegt : ''GISTER! hebben 2 vrienden van mij

een reis besteld'', Terwijl ze al een paar dagen verder zijn

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog een foutje uit de verdwenen kroon in aflevering 4 over iets waar veel fouten uit deze serie betrekking op hebben:

Op 1:19:13 op de DVD zegt *baron* dat hij nog 2 minuten heeft voordat hij moet telefoneren en dat *japie* moet gaan opschieten. Op 1:19:53 nadat *b2* de draad weer heeft losgetrokken zegt *baron* dat VJ de telefoon toch alsjeblieft aan moet sluiten want nou heeft hij ineens nog maar een halve minuut voor hij moet telefoneren. Maar dit klopt dus ook al niet want er zijn dus maar 40 seconden verstreken (in deze ene scene) en heeft hij dus nog 1 minuut en 20 seconden. Is toch wel een behoorlijk verschil en er klopt dus duidelijk niets van (het kan natuurlijk wel zijn dat *baron* in de haast de juiste tijd vergeet maar omdat er in dit stukje niet heen en weer wordt geschakeld naar de locatie van de boeven en tussen het politiebureau is het wel heel duidelijk).

Ook klopt de tijd die *japie* nodig heeft om het toestel aan te sluiten niet. Op 1:18:18 (als je de boeven voor het eerst bij de spoorlijn ziet) zegt *baron* dat hij nog 5 minuten heeft voordat hij moet gaan bellen en op 1:20:27 begint het toestel op het bureau van *adjudant* te rinkelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb flink gezocht, maar hem niet gevonden. Dus ik ga er maar vanuit dat hij er niet bij staat.

Waarom nemen ze b100 zijn vat mee?

Er zit geen wijn in, als ze dat erin zouden willen doen zouden ze hem zien zitten, maar ook wanneer het vat dichtgemaakt word, zou je hem zo kunnen zien...

En als ze er dan vanuit gingen dat er wél wijn in zit, waarom maken ze het gat dan niet dicht?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb flink gezocht, maar hem niet gevonden. Dus ik ga er maar vanuit dat hij er niet bij staat.

Waarom nemen ze b100 zijn vat mee?

Er zit geen wijn in, als ze dat erin zouden willen doen zouden ze hem zien zitten, maar ook wanneer het vat dichtgemaakt word, zou je hem zo kunnen zien...

En als ze er dan vanuit gingen dat er wél wijn in zit, waarom maken ze het gat dan niet dicht?

00:44:40 Als in het vat waar B100 in zit, eigenlijk wijn hoort te zitten, waarom maken ze dat gat waar hij doorheen kijkt dan niet dicht? Dan loopt de wijn er toch uit.

Die komt toch behoorlijk in de buurt, dunk me... hoe "zoeken" jullie eigenlijk? Als ik een goof zie en ik weet niet zeker of hij al op de site staat, kijk ik bij de aflevering waar hij voorkomt... Ik kan dat amper zoeken noemen. Wat doen jullie in vredesnaam als je "zoekt"?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ow, ik zocht op de site, met die zoekfunctie.

Gewoon op trefwoorden en deze 4 topics doorkijken, maar kon het niet vinden. Ik wist niet wat de url is van die site van jou waar dat op staat.

http://info.bassieenadriaan.nl ;)

Veel plezier met lezen dan... het zijn er inmiddels bijna 600...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik ook nog een goof ontdekt.

In een van de eerste afleveringen van de Verzonken Stad lopen B&A naar buiten, zónder de deur opslot te doen. Daarna komen JV en B2 de deur open 'breken'.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens mij heb ik ook nog een goof ontdekt.

In een van de eerste afleveringen van de Verzonken Stad lopen B&A naar buiten, zónder de deur opslot te doen. Daarna komen JV en B2 de deur open 'breken'.

Dat soort deuren vallen volgens mij automatisch in het slot...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nog een foutje uit de verdwenen kroon in aflevering 4 over iets waar veel fouten uit deze serie betrekking op hebben:

Op 1:19:13 op de DVD zegt *baron* dat hij nog 2 minuten heeft voordat hij moet telefoneren en dat *japie* moet gaan opschieten. Op 1:19:53 nadat *b2* de draad weer heeft losgetrokken zegt *baron* dat VJ de telefoon toch alsjeblieft aan moet sluiten want nou heeft hij ineens nog maar een halve minuut voor hij moet telefoneren. Maar dit klopt dus ook al niet want er zijn dus maar 40 seconden verstreken (in deze ene scene) en heeft hij dus nog 1 minuut en 20 seconden. Is toch wel een behoorlijk verschil en er klopt dus duidelijk niets van (het kan natuurlijk wel zijn dat *baron* in de haast de juiste tijd vergeet maar omdat er in dit stukje niet heen en weer wordt geschakeld naar de locatie van de boeven en tussen het politiebureau is het wel heel duidelijk).

Ook klopt de tijd die *japie* nodig heeft om het toestel aan te sluiten niet. Op 1:18:18 (als je de boeven voor het eerst bij de spoorlijn ziet) zegt *baron* dat hij nog 5 minuten heeft voordat hij moet gaan bellen en op 1:20:27 begint het toestel op het bureau van *adjudant* te rinkelen.

In beide scenes zit een knip. Die gelden dus niet. Sorry.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog een fout uit de Plaaggeest.

Afl.2 Op school.

De kap van de caravan zit bij die auto gewoon achter de achterbank.

Dus Bassie hoeft de kap helemaal niet uit de caravan te halen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze goof staat er nog steeds NIET op:

Ohja wonderer, deze goof uit aflevering 1 van de Sleutel staat er nog niet op:

picserver.jpeg

Hier loopt bassie de caravan uit en boven op zijn hoofd heeft ie een slaapmuts. (Tijd: 00:00:42)

picserver.jpeg

Dan loopt ie de caravan uit. Maar dan heeft Bassie die slaapmuts NIET meer op. (Tijd: 00:00:43)

Maar ik heb nog een goof. Ik het bovenste screenshot zie je dat de caravan van B&A op een grasveldje staat, maar in de buitenshots zie je dat hun caravan op een circusterrein staat.

Ohja, beide goofs komen uit aflevering 1 van Het geheim Van De Sleutel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Deze goof staat er nog steeds NIET op:

[..]

Maar ik heb nog een goof. Ik het bovenste screenshot zie je dat de caravan van B&A op een grasveldje staat, maar in de buitenshots zie je dat hun caravan op een circusterrein staat.

Ohja, beide goofs komen uit aflevering 1 van Het geheim Van De Sleutel.

Ja, sorry, ik kan niet alles tegelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar ik heb nog een goof. Ik het bovenste screenshot zie je dat de caravan van B&A op een grasveldje staat, maar in de buitenshots zie je dat hun caravan op een circusterrein staat.

Ohja, beide goofs komen uit aflevering 1 van Het geheim Van De Sleutel.

Deze was toch al bekend?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...