Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan Triviant - Deel 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

8!

Juist!

Reis door Europa = 8ste avontuur.

Bassie --> Rekenen & Taal = één 8 had hij (twee nullen)

Reisbureau op Kreta is geopend tot 8 uur.

;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Juist!

Reis door Europa = 8ste avontuur.

Bassie --> Rekenen & Taal = één 8 had hij (twee nullen)

Reisbureau op Kreta is geopend tot 8 uur.

;)

Wat is het merk van de vrachtwagen met bloemen die B100 naar Frankrijk brengt? (en niet allemaal zo flauw zijn om op info.bassieenadriaan.nl te kijken)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat zegt Adriaan tegen de Belg als hij vraagt waar de boeven naartoe zijn gegaan? (in de diamant)

Haben Sie zwei maenner gesehen? Der eine [draagt] einen schwarzer jaecke, und der andere hast ein Hut auf.

Uit mijn hoofd, en Duits is niet mijn sterkste punt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Haben Sie zwei maenner gesehen? Der eine [draagt] einen schwarzer jaecke, und der andere hast ein Hut auf.

Uit mijn hoofd, en Duits is niet mijn sterkste punt ;)

dat is bijna goed, maar nog net niet helemaal :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarom kijken jullie het niet gewoon na op de video? Ik zie nu verschillende dialogen. :?

Omdat het stoerder is als je het uit je hoofd kan :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarom kijken jullie het niet gewoon na op de video? Ik zie nu verschillende dialogen. :?

Het is toch leuker om het uit je hoofd te doen? Anders wordt het wel erg saai. Eigenlijk is het ook wel behoorlijk slap als je gelijk de video of DVD erbij pakt. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het is toch leuker om het uit je hoofd te doen? Anders wordt het wel erg saai. Eigenlijk is het ook wel behoorlijk slap als je gelijk de video of DVD erbij pakt. :P

Ja, maar dan heb je wel de vraag goed. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
''Haben Sie vielleicht zwei Männer gesehen? Der einer ware gekleit in einen schwarze Jacke, und der ander hat ein braunen Hut auf.''

Is goed Uncle Ar

de volgende is weer voor jou

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oeps, ja ik was vandaag teksten repeteren voor de Kameleon 2

bij de tweeling Koen & Jos van der Donk thuis, dus even afwezig geweest.

Maar goed: ''Op welk Centraal Station bevind zich de kluis met diamanten waar de geheime sleutel in past?''

Even een makkelijke, aangezien ik morgenochtend weer direct weg moet en pas 's avonds laat thuis kom, dus degene die hier als eerste op antwoord mag gelijk de volgende vraag stellen. Tenzij je fout antwoord, maar dan ben je wel erg 8)7;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oeps, ja ik was vandaag teksten repeteren voor de Kameleon 2

bij de tweeling Koen & Jos van der Donk thuis, dus even afwezig geweest.

Maar goed: ''Op welk Centraal Station bevind zich de kluis met diamanten waar de geheime sleutel in past?''

Even een makkelijke, aangezien ik morgenochtend weer direct weg moet en pas 's avonds laat thuis kom, dus degene die hier als eerste op antwoord mag gelijk de volgende vraag stellen. Tenzij je fout antwoord, maar dan ben je wel erg 8)7;)

Rotterdam Centraal.

In welk liedje van Radiostation 1 komt GEEN accordeon voor?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goed, blijkbaar lastiger dan verwacht ;) Ik merkte trouwens dat er twee liedjes zijn: Abacadabra en Lachen, lachen, lachen. In alle anderen zit een accordeon.

Nieuwe vraag dan maar. Waar komt de melk vandaan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Goed, blijkbaar lastiger dan verwacht ;) Ik merkte trouwens dat er twee liedjes zijn: Abacadabra en Lachen, lachen, lachen. In alle anderen zit een accordeon.

Nieuwe vraag dan maar. Waar komt de melk vandaan?

Uit de uier van een koe.

Nieuwe vraag:

Wat is de allereerste zin die de Baron ooit in de series zeg?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Uit de uier van een koe.

Nieuwe vraag:

Wat is de allereerste zin die de Baron ooit in de series zeg?

Hee, ho, niet zo snel. Natuurlijk is dat niet het antwoord dat ik zoek, dat weet een kleuter van vijf ook en is niet B&A gerelateerd. Fout antwoord, geen nieuwe vraag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Goed, blijkbaar lastiger dan verwacht ;) Ik merkte trouwens dat er twee liedjes zijn: Abacadabra en Lachen, lachen, lachen. In alle anderen zit een accordeon.

Nieuwe vraag dan maar. Waar komt de melk vandaan?

uit een kartonnen pak _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...