Ga naar inhoud

Heeft Nickelodeon wel alle afleveringen in bezit?


Aanbevolen berichten

[..]

Ja Martijn zei daarover ooit dat die serie nog niet volledig klaar was om op tv uitgezonden te worden, wordt vast gauw veranderd ten aller spijt

Als je hem dan zo leuk vind is dit denk je laatste kans om het op te nemen

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja Martijn zei daarover ooit dat die serie nog niet volledig klaar was om op tv uitgezonden te worden, wordt vast gauw veranderd ten aller spijt

Zal wel wennen worden. Ik heb de dvd's niet dus ik kan me deze serie nog niet voorstellen met andere muziek. Benieuwd of de sfeer nog wel een beetje gehandhaafd blijft em niet aangetast wordt zoals in De Verzonken Stad.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De boevenmuziekjes op de dvd zijn nog precies het zelfde als de boevenmuziekjes op Nick. Maar het zou wel jammer zijn als de Aad Klaris versie van de schatkaart weg gaat. Ik hoop dat ie nog een paar keer wordt uitgezonden dan kan ik hem opneman.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De boevenmuziekjes op de dvd zijn nog precies het zelfde als de boevenmuziekjes op Nick. Maar het zou wel jammer zijn als de Aad Klaris versie van de schatkaart weg gaat. Ik hoop dat ie nog een paar keer wordt uitgezonden dan kan ik hem opneman.

Ik ook maar Nick zendt de Schatkaart niet veel uit. De sleutel en de diamant komen veel vaker voorbij dan de schatkaart.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, steeds dezelfde.

Ze konden beter gewoon als eerst gewoon de serie's achter elkaar uitzenden.

Dan zij ze niet zo dom om te vergeten welke ze daarvoor hadden uitgezonden en dat ze dan steeds dezelfde uitzenden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, steeds dezelfde.

Ze konden beter gewoon als eerst gewoon de serie's achter elkaar uitzenden.

Dan zij ze niet zo dom om te vergeten welke ze daarvoor hadden uitgezonden en dat ze dan steeds dezelfde uitzenden.

Ik denk eigenlijk dat ze dat doen zodat ze meer kijkcijfers krijgen. Als je niet weet welke serie er komt nadat de vorige is afgelopen, kijk je sowieso om het te weten te komen. Is toch weer reclame inkomsten...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk eigenlijk dat ze dat doen zodat ze meer kijkcijfers krijgen. Als je niet weet welke serie er komt nadat de vorige is afgelopen, kijk je sowieso om het te weten te komen. Is toch weer reclame inkomsten...

Maar dan kunnen ze toch nog wel afwisselen? Ze kunnen toch alle series in willekeurige volgorde uitzenden en als alle series zijn geweest weer een nieuwe volgorde hanteren? Want de sleutel komt echt veel vaker dan de Kroon bijv.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar dan kunnen ze toch nog wel afwisselen? Ze kunnen toch alle series in willekeurige volgorde uitzenden en als alle series zijn geweest weer een nieuwe volgorde hanteren? Want de sleutel komt echt veel vaker dan de Kroon bijv.

Dat is waar, en ik erger me er behoorlijk aan. Het gebeurt ook dat ze de plaaggeest uitzenden daarna de diamant en dan weer de plaaggeest :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat is waar, en ik erger me er behoorlijk aan. Het gebeurt ook dat ze de plaaggeest uitzenden daarna de diamant en dan weer de plaaggeest :(

De Plaaggeest lijkt idd soms wel een tussenoplossing. Het is natuurlijk de kortste serie en binnen drie dagen alweer afgelopen. Overigens komen de laatste twee series ook veel voorbij en zie je de middenseries veel minder. De Kroon wordt inderdaad weinig uitgezonden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hou allemaal bij welke volgorde de serie's hebben op Nick

Het jaartal erachter betekent wanneer Nick de serie verfrist heeft.

Nickelodeon overdag in 2003

De geheimzinnige opdracht (2000)

De reis vol verrassingen (2001)

De verdwenen kroon (2000)

De verzonken stad (1999)

De geheimzinnige opdracht (2000)

De reis vol verrassingen (2001)

De plaaggeest (2002)

Het geheim van de sleutel (2002)

De diamant (2002)

De huilende professor (1999)

Het geheim van de schatkaart (1998)

De verdwenen kroon (2000)

De verzonken stad (1999)

De geheimzinnige opdracht (2000)

De reis vol verrassingen (2001)

De plaaggeest (2002)

Het geheim van de sleutel (2002)

De huilende professor (1999)

De verzonken stad (1999)

De geheimzinnige opdracht (2000)

De reis vol verrassingen (2001)

De plaaggeest (2002)

Het geheim van de sleutel (2002)

De diamant (2002)

De huilende professor (2003)

Nickelodeon overdag in 2004 voorjaar

Het geheim van de schatkaart (1998)

De verdwenen kroon (2000)

De verzonken stad (1999)

De geheimzinnige opdracht (2000)

De reis vol verrassingen (2001)

De plaaggeest (2002)

Het geheim van de sleutel (2002)

De diamant (2002)

De huilende professor (2003)

Het geheim van de schatkaart (1998

De verdwenen kroon (2000)

De verzonken stad (1999)

De geheimzinnige opdracht (2000)

De reis vol verrassingen (2001)

De plaaggeest (2002)

Het geheim van de sleutel (2002)

De diamant (2002)

De plaaggeest (2002)

Het geheim van de sleutel (2002)

De huilende professor (2003)

De reis vol verrassingen (2001)

Het geheim van de schatkaart (1998)

De geheimzinnige opdracht (2000)

De verdwenen kroon (2000)

De verzonken stad (1999)

De diamant (2002)

De plaaggeest (2002)

Het geheim van de sleutel (2002)

De huilende professor (2003)

De reis vol verrassingen (2003)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hou allemaal bij welke volgorde de serie's hebben op Nick

Het jaartal erachter betekent wanneer Nick de serie verfrist heeft.

Nickelodeon overdag in 2003

De geheimzinnige opdracht (2000)

De reis vol verrassingen (2001)

De verdwenen kroon (2000)

De verzonken stad (1999)

De geheimzinnige opdracht (2000)

De reis vol verrassingen (2001)

De plaaggeest (2002)

Het geheim van de sleutel (2002)

De diamant (2002)

De huilende professor (1999)

Het geheim van de schatkaart (1998)

De verdwenen kroon (2000)

De verzonken stad (1999)

De geheimzinnige opdracht (2000)

De reis vol verrassingen (2001)

De plaaggeest (2002)

Het geheim van de sleutel (2002)

De huilende professor (1999)

De verzonken stad (1999)

De geheimzinnige opdracht (2000)

De reis vol verrassingen (2001)

De plaaggeest (2002)

Het geheim van de sleutel (2002)

De diamant (2002)

De huilende professor (2003)

Nickelodeon overdag in 2004 voorjaar

Het geheim van de schatkaart (1998)

De verdwenen kroon (2000)

De verzonken stad (1999)

De geheimzinnige opdracht (2000)

De reis vol verrassingen (2001)

De plaaggeest (2002)

Het geheim van de sleutel (2002)

De diamant (2002)

De huilende professor (2003)

Het geheim van de schatkaart (1998

De verdwenen kroon (2000)

De verzonken stad (1999)

De geheimzinnige opdracht (2000)

De reis vol verrassingen (2001)

De plaaggeest (2002)

Het geheim van de sleutel (2002)

De diamant (2002)

De plaaggeest (2002)

Het geheim van de sleutel (2002)

De huilende professor (2003)

De reis vol verrassingen (2001)

Het geheim van de schatkaart (1998)

De geheimzinnige opdracht (2000)

De verdwenen kroon (2000)

De verzonken stad (1999)

De diamant (2002)

De plaaggeest (2002)

Het geheim van de sleutel (2002)

De huilende professor (2003)

De reis vol verrassingen (2003)

heb je dat nou echt allemaal bijgehouden of zeg je nou maar wat

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de volgorde van de serie's allemaal bijgehouden vanaf 7 juli 2003. Maar mss kloppen de jaartallen er achter niet helemaal maar wel ongeveer. Volgens mij worden de afleveringen op Nick teggelijkertijd gamaakt met de video's en de dvd's.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb de volgorde van de serie's allemaal bijgehouden vanaf 7 juli 2003. Maar mss kloppen de jaartallen er achter niet helemaal maar wel ongeveer. Volgens mij worden de afleveringen op Nick teggelijkertijd gamaakt met de video's en de dvd's.

Schatkaart 1998?? Zenden ze nu weer een andere uit? Volgens mij word nog steeds die van 1985 uitgezonden

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Ik denk dat ze wel degelijk tapes hebben en geen discs bij normale tv, alleen dan zijn het wel digi-tapes omdat discs veel storingsgevoeliger zijn (trap ertegen en hij stopt ermee)

Alleen bij Nick denk ik dat alles van een computer komt, getuige het blijven hangen, achterlopen van geluid af en toe :P

Alles gaat bij Nickelodeon met de computer, want als er een aflevering blijft hangen of niet goed start, gaan ze gewoon weer verder met de rest van de programmering. Vorige week heb ik ook gezien dat de nachtprogrammering (Argaï, Montana, Calimero, De bereboot) om 06:30 uur nog bezig was, terwijl dat al om 06:00 uur afgelopen moet zijn!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
De beginbeelden toch niet (allemaal). Want bij Nick zie je toch nog de knipoog met de knip erin. (dat die fietser een sprongetje maakt) Die zie je op de dvd van bijv de Verdwenen Kroon niet.

Het zou ook vreemd geweest zijn als je dat op de dvd van De Verdwenen Kroon zou zien. De scene met de vooruitspringende fietser zit namelijk in de opener van Het Geheim van de Schatkaart :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb wel degelijk het gevoel dat er scéne's of afleveringen ontbreken... Namelijk het volgende:

* Ik heb nog NOOIT, maar dan ook NOOIT de droom van "Robinson Crusoe" gezien in de huilende Prof. Ik heb al wel eens de hele serie van Neckelodeon opgenomen maar ik kon die droom NERGENS vinden! :?

Heeft iemand hier een verklaring voor?

________________

*baron* : Zij mogen niet in de gaten hebben, dat wij in de gaten hebben, dat zij ons in de gaten hebben!

Link naar bericht
Delen op andere sites

FF tussendoor, dit heeft niks met het onderwerp te maken... Hoe kan je reageren op iemand zijn bericht zodat het bericht van diegene binnen stippellijntjes komt te staan en dat daar onder jou reactie staat? En hoe kan je je avatar "uploaden" of aanvragen? De avatar maken is voor mij niet zo'n probleem, alelen hoe kun je hem ook op deze site krijgen, zodat als je een berichtje instuurt, netjes je avatar er bij komt te staan???

P.S. Staan er veel verwijderde scéne's op de DVD van de Huilende prof? *professor* En wat voor extra's staan er nog meer op? Want op de DVD's van de Schatkaart, Kroon en Verzonken stad staan geen extra's... :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op de dvd van de huilende professor staan:

Karaokeliedjes

- De dierentaal

- Zeg stel je eens voor

- Geheime agenten

- Hou je rustig

Verwijdere scénes met audiocomentaar

- Circusoptreden

- Bij de minister

- Droomwereld duiken

- Robinson Crusoë

- Ook en clown

Fotoboek met audiocomentaar

Weblink

En op de verzonken stad staan wel extra's

Karaokeliedjes:

- Dimitri

- In Griekenland

Het geheim van de schatkaart

en de verdwenen kroon

hebben geen extra's

Kijk voor meer informatie op

http://www.adriaan-homepage.nl/pages/08 ... essor.html

Video / dvd

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ow, ja... Sorry, ik heb de Verzonken stad ook sinds vrige week, ik was alleen vergeten dat die 2 karaoke-liedjes er op stonden. Foutje, moet kunnen! *harry* Het is nu ook eindelijk gelukt met m'n avater! ^O^ Maar ik weilde nog even kwijt: ik heet zelf ook Robin alleen spreek je het niet zo uit als de robot Robin *robin* ... Mijn naam spreek je als het ware zo uit -----> ROBBIN <----- Maar je schrijft eht dus met 1 B (Robin)... Nou, heel boeiend allemaal, maar ik wilde het ff kwijt!

P.S. Hoe kun je nou op iemand zijn berichtje reageren zodat het berichtje van diegene in stippellijntjes komt te staan? HELP! |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ow, ja... Sorry, ik heb de Verzonken stad ook sinds vrige week, ik was alleen vergeten dat die 2 karaoke-liedjes er op stonden. Foutje, moet kunnen! *harry* Het is nu ook eindelijk gelukt met m'n avater! ^O^ Maar ik weilde nog even kwijt: ik heet zelf ook Robin alleen spreek je het niet zo uit als de robot Robin *robin* ... Mijn naam spreek je als het ware zo uit -----> ROBBIN <----- Maar je schrijft eht dus met 1 B (Robin)... Nou, heel boeiend allemaal, maar ik wilde het ff kwijt!

P.S. Hoe kun je nou op iemand zijn berichtje reageren zodat het berichtje van diegene in stippellijntjes komt te staan? HELP! |:(

Rechtsboven in het bericht dat je wilt beantwoorden, staat "Quote". KLik daar op en tik onder de tekst die er al staat. Voor testen, check even het testtopic: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=823

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ow, ja... Sorry, ik heb de Verzonken stad ook sinds vrige week, ik was alleen vergeten dat die 2 karaoke-liedjes er op stonden. Foutje, moet kunnen! *harry* Het is nu ook eindelijk gelukt met m'n avater! ^O^ Maar ik weilde nog even kwijt: ik heet zelf ook Robin alleen spreek je het niet zo uit als de robot Robin *robin* ... Mijn naam spreek je als het ware zo uit -----> ROBBIN <----- Maar je schrijft eht dus met 1 B (Robin)... Nou, heel boeiend allemaal, maar ik wilde het ff kwijt!

P.S. Hoe kun je nou op iemand zijn berichtje reageren zodat het berichtje van diegene in stippellijntjes komt te staan? HELP! |:(

Hoe doe je dat dan met die avater?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoe doe je dat dan met die avater?

Ik heb eerst een plaatje uitgezocht... Dan heb ik in Paint geselecteert welk deel ik van het plaatje wilde hebben. Derest van het plaatje heb ik weg gegooid. toen heb ik in het programma "Coreldraw 9" het plaatje naar 60 x 60 piksels gebracht en het bestand toen opgeslagen als .jpg ! Daarna in Profiel (hier bovenaan in beeld) het plaatje geupload. en toen stond ie erin! Suc6!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op de dvd van de huilende professor staan:

Karaokeliedjes

- De dierentaal

- Zeg stel je eens voor

- Geheime agenten

- Hou je rustig

Verwijdere scénes met audiocomentaar

- Circusoptreden

- Bij de minister

- Droomwereld duiken

- Robinson Crusoë

- Ook en clown

Fotoboek met audiocomentaar

Weblink

En op de verzonken stad staan wel extra's

Karaokeliedjes:

- Dimitri

- In Griekenland

Het geheim van de schatkaart

en de verdwenen kroon

hebben geen extra's

Kijk voor meer informatie op

http://www.adriaan-homepage.nl/pages/08 ... essor.html

Video / dvd

Hé, ik heb vanmiddag de DVD van de Huilende Prof. gekocht bij Bart-Smit voor €7,95... Ik heb de droom van Robinson Crusoë gezien! Was best grappig, maar niet echt denderent! Bij V&D kost die DVD van de Huilende Prof. €11,99, dus heb ik er toch weer een flinke duit op bespaardt! Ik heb gelijk de DVD van Leren & Lachen ekocht voor €5,-... Geen geld toch? (ook bij Bart-Smit)!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Wat mij opvalt aan de afleveringen van Nick. is dat in sommige serie's wel 1 aflevering in een oudere staat is:

Het Geheim van de Schatkaart: Aflevering 6

De Geheimzinnige Opdracht: Aflevering 5

De Reis vol Verrassingen: Aflevering 14

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...