Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Die plaats wist ik *O* Had hem inmiddels zovaak gezien dat ik het ongeveer wel wist. En er waren alleen verschillen in de "l"-en ;) En die van de vrachtwagen kon ik me nog herinneren. Ik kon dat beeld gewoon voor me halen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik dacht dat er ook wel wat hogere scores waren. Ik heb een heeel klein pietsie beetje vals gespeeld door wat na te checken maar verder was ie toch niet zo heeel moeilijk?

Link naar bericht
Delen op andere sites

hmmz gaan er nu mensne hier de foute antwoorden posten? dan wordt het voor de mensen die hem later maken makkelijker, die hebben dan nog maar 2 foute en 1 goede keuze. Al is het volgens de djkoelkast theorie nog steeds 50% kans, je hebt het goed of fout :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
hmmz gaan er nu mensne hier de foute antwoorden posten? dan wordt het voor de mensen die hem later maken makkelijker, die hebben dan nog maar 2 foute en 1 goede keuze. Al is het volgens de djkoelkast theorie nog steeds 50% kans, je hebt het goed of fout :D

Bij mij komt djkoelkast's theorie uit. Ik had 50%. Ik had bijvoorbeeld de vrachtwagen en de videoband fout. Maar de spelling had ik bijvoorbeeld goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo, 80 punten...het ging mis bij de vragen over de videobanden; daarvan ken ik niet alle details :P

Ik weet alleen niet of die vraag over de cameraman van de shorties wel helemaal klopt...*censuur*...maar goed ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

zie 'filmklap'

maar geen antwoorden verraden he :P

Oh, zo zit het ;) En ja, dat was wel weer peteroliedom van me om het zomaar te gaan verklappen...maar goed, gelukkig letten anderen beter op ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh, zo zit het ;) En ja, dat was wel weer peteroliedom van me om het zomaar te gaan verklappen...maar goed, gelukkig letten anderen beter op ;)

zo net ff 100 punten gehaald in de quiz, lekker hoor

alleen die vraag over de spelling was wel k*t maar had em gelukkig goed

Link naar bericht
Delen op andere sites

100 punten. Een paar iene-miene-mutte, maar het grootste gedeelte wist ik wel, zeker de plaatsnaam... Ik praat véél te veel met Wonderer... Niet dat ik klaag. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zonder opzoeken: 20 punten. Laatste plaats. Triest |:(:@:X

Ja dat kun je wel stellen _O-

naja ik had er ook maar 80 viel me ook tegen, ZONDER OPZOEKEN :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iki vond het wel leuke vragen.

Alleen die van die videoband vond ik een btje onnodig.

Ik vind die wel nuttig. Want als je die kan beantwoorden zonder te gokken weet je heel veel van de videobanden af en dan heb je dus een grote kennis van B&A.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja ok.

Maar ik hoef zelf niet echt te weten welk berijf geen B&Abanden hebben gemaakt.

Bij mij gaat het gewoon om de serie's.

Dat is toch een [ :X censuur :X ]vraag of niet? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...