Ga naar inhoud

Extra's op de dvd's


Welke extra's wil jij op de B&A dvd's?  

66 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke extra's wil jij op de B&A dvd's?

    • (Meer) bloopers
      24
    • Interviews met de crew
      5
    • B-Roll (=camera die het filmen van een andere positie laat zien)
      4
    • Trailers
      2
    • Making of...
      33
    • (Meer) foto galerijen
      0


Aanbevolen berichten

Oei, lastig. Ik vind de making of... altijd erg leuk, omdat je dan verschillende gezichtspunten hebt, die je mist bij interviews, bloopers of B-roll. Eigenlijk wil ik gewoon alles :9~

Maar ja, we mogen al blij zijn als er karaoke bijzit :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Daarom heb ik ook dit topic geopend, het zou echt een droom zijn als elke dvd hiervan voorzien was. Dan zou ik zo 25 euro per dvd willen betalen :Y

Willen betalen, ja. Kunnen? ;)

Maar ja, het zal wel nooit gebeuren, dus dromen we lekker verder.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Daarom heb ik ook dit topic geopend, het zou echt een droom zijn als elke dvd hiervan voorzien was. Dan zou ik zo 25 euro per dvd willen betalen :Y

Willen betalen, ja. Kunnen? ;)

Maar ja, het zal wel nooit gebeuren, dus dromen we lekker verder.

Daarom :OO-)

Ik ben benieuwd wat de anderen willen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een Making of vind ik steeds de tofste extra.

Maar ik vind het toch soms maar zielige bloopers hoor.

De Baron die B100 Harry noemt _O_

Er zitten wel een paar bloopers bij (in de Europa serie) waarvan ik in een scheur lig. Het is verder wel grappig om te zien hoe B&A in het "echt" zijn. Adriaan is behoorlijk perfectionistisch en baalt enorm als er iets fout gaat, vooral als het zijn eigen schuld is. Als een ander een fuck up maakt, moet ie lachen, als hij het zelf doet, wordt hij chagrijnig. Arme jongen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het trouwens zeer jammer dat er geen extra''s op de Schatkaart staan.

Ik ook. Ze hadden ruimte zat. Misschien was alle materiaal verloren gegaan of zo, je weet het niet. Die serie is opgenomen op film en dat was vet duur, dus als er iets mis ging, meteen camera uit. Dus misschien hebben ze gewoon niks.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het trouwens zeer jammer dat er geen extra''s op de Schatkaart staan.

Ik ook. Ze hadden ruimte zat. Misschien was alle materiaal verloren gegaan of zo, je weet het niet. Die serie is opgenomen op film en dat was vet duur, dus als er iets mis ging, meteen camera uit. Dus misschien hebben ze gewoon niks.

Maar dan konden ze toch gewoon ook als bij De Diamant en De Sleutel de fragmenten uit de serie gebruikt en er tekst onder gezet?

Maar voor andere extra's is dit wel te verstaan

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Ik vind het trouwens zeer jammer dat er geen extra''s op de Schatkaart staan.

Misschien was er te weinig ruimte om de extra's op de schatkaart DVD's zetten. Beide delen zijn zo ongeveer rond de 7,50 GB groot.

Ik heb trouwens op Bloopers gestemd. Om sommige bloopers lag ik echt in een deuk (*adriaan* Ach man hou je kop toch 's effe! / *adriaan* Een wolk voor de zon!) dus ik zou graag meer bloopers op de DVD's willen. Verwijderde scene's zou ik heel graag als extra's op DVD's willen hebben, dat zijn zowat de enige leuke extra's.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Misschien was er te weinig ruimte om de extra's op de schatkaart DVD's zetten. Beide delen zijn zo ongeveer rond de 7,50 GB groot.

Ik heb trouwens op Bloopers gestemd. Om sommige bloopers lag ik echt in een deuk (*adriaan* Ach man hou je kop toch 's effe! / *adriaan* Een wolk voor de zon!) dus ik zou graag meer bloopers op de DVD's willen. Verwijderde scene's zou ik heel graag als extra's op DVD's willen hebben, dat zijn zowat de enige leuke extra's.

Als het dan echt verwijderde scenes zijn dan is het wel leuk, maar niet als de scenes vroeger gewoon in de serie zaten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom is er van Bassie & Adriaan nu nooit het volgende uitgekomen:

Fanbox Bassie & Adriaan

Verzamelbox van 4 Dvd's:

DVD 1 Bas en Aad van Toor

een schijfje met daarop een interview met beide heren (nieuw opgenomen). Ze blikken terug op hun bijna 50 jarige carrière en leggen uit wat de toekomst brengt, tonen filmpjes, attributen, medewerkers, werkplaats, achter de schermen van B&a, = soort van Making of...

Extra's: Foto-Album - Biografie B&A + boeven

DVD 2 Circus Bassie & Adriaan (uitzendingen van 1980-81-82-83-84)

5 circusafleveringen op 1 schijfje

Extra's: Foto-Album - B&A blikken terug samen met Joop vd Ende

DVD 3 Circus Bassie & Adriaan (uitzendingen van 1985-86-87-88-89)

5 circusafleveringen op 1 schijfje

Extra's: Foto-Album - Circus info

DVD 4 Onuitgegeven materiaal: Bloopers, trailers, promofilmpjes, karaokéliedjes, etc...

Ik vraag me af of ze dat nog eens zouden willen maken...

En vind het ook wel jammer dat er niet meer extra's op hun schijfjes staat. Fanboxen zijn er nooit uitgekomen dacht ik, best jammer dat ze geen theaterbox uitbrachten. De 3 Theaterdvd's in 1 dvd box met een kartonnen omhulsel. Zou enorm mooi staan. Maar ja, het is helaas apart te koop.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarom is er van Bassie & Adriaan nu nooit het volgende uitgekomen:

Fanbox Bassie & Adriaan

Verzamelbox van 4 Dvd's:

DVD 1 Bas en Aad van Toor

een schijfje met daarop een interview met beide heren (nieuw opgenomen). Ze blikken terug op hun bijna 50 jarige carrière en leggen uit wat de toekomst brengt, tonen filmpjes, attributen, medewerkers, werkplaats, achter de schermen van B&a, = soort van Making of...

Extra's: Foto-Album - Biografie B&A + boeven

DVD 2 Circus Bassie & Adriaan (uitzendingen van 1980-81-82-83-84)

5 circusafleveringen op 1 schijfje

Extra's: Foto-Album - B&A blikken terug samen met Joop vd Ende

DVD 3 Circus Bassie & Adriaan (uitzendingen van 1985-86-87-88-89)

5 circusafleveringen op 1 schijfje

Extra's: Foto-Album - Circus info

DVD 4 Onuitgegeven materiaal: Bloopers, trailers, promofilmpjes, karaokéliedjes, etc...

Ik vraag me af of ze dat nog eens zouden willen maken...

En vind het ook wel jammer dat er niet meer extra's op hun schijfjes staat. Fanboxen zijn er nooit uitgekomen dacht ik, best jammer dat ze geen theaterbox uitbrachten. De 3 Theaterdvd's in 1 dvd box met een kartonnen omhulsel. Zou enorm mooi staan. Maar ja, het is helaas apart te koop.

OMG dit is geen fanbox maar een kwijlbox!!! :9~:9~:9~ !!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het best jammer dat ze die circusafleveringen niet uitbrengen.Volgens de Tros hebben zij de rechten, misschien omdat er Aad Klaris muziek bij is?? Ook jammer dat ze die uitzendingen zoals:

100 maal B&a, brieven a de koningin, ²10 jaar B&A, etc. ook niet uitbrengen. Dat is vroeger allemaal 1 keer uitgezonden, of uitgebracht op video en nu vind je dat materiaal niet meer. IK geloof dat Aad eens zei op de vraag waarom dromen met B&a niet op dvd kwam: het zou teveel geld kosten geloof ik, en ook omdat al die scenes al in series zitten, brengen ze eigenlijk weer dubbele dingen uit, vond hij.

Link naar bericht
Delen op andere sites

als aad die dvd's niet uitbrengt, omdat ze dan dubbele dingen uitbrengen kan ik me wel goed voorstellen. het is veel leuker als je een nieuwe dvd koopt, dat er dan materiaal op staat wat je nog niet had

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een soort blik achter de schermen moet echt wel te doen zijn;

Als er iemand veel filmt achter de schermen is het Bas wel: die is gefascineerd van foto's maken en filmen.

Achter de schermen voor en na de Lachspektakelshow werd ook altijd door Bas gefilmt met zijn nieuwe camera. Hij heeft heeele mooie beelden gemaakt van het opbouwen en afbouwen van de Lachspektakelshow.

Daar kun je 'n hele DVD mee vol zetten.

Groetjes, Sander.

Link naar bericht
Delen op andere sites
als aad die dvd's niet uitbrengt, omdat ze dan dubbele dingen uitbrengen kan ik me wel goed voorstellen. het is veel leuker als je een nieuwe dvd koopt, dat er dan materiaal op staat wat je nog niet had

Net zoals met al die CDs waar geen dubbele liedjes op staan. 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mij lijkt het leuk dat ze op andere DVD's ook bloopers uitkomen.

Het kan natuurlijk zijn dat ze die niet meer hebben, maar het zou leuk zijn.

Het lijkt me niet dat er nu op bestaande DVDs nog bloopers gezet worden, dat zou klauwen met geld kosten en je markt bedelven onder "dubbele" DVDs. Geen kans, daar zijn ze te gehaaid voor ;)

En misschien IS dat materiaal er gewoon niet. Dat kan natuurlijk ook. Ze zeggen vaker dat er weinig "extra" materiaal is, omdat ze meteen de camera uitzetten als er iets misging.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Europa bestaat uit 6 delen en daar hebben ze een trailer van gemaakt.

En Amerika bestaat uit 5 delen. Het zou wel leuk zijn dat op de 5-delige versie van Amerika ook nog een "Trailer van de reis door Amerik" kwam. Op die dvd's zit helemaal geen extra's.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En misschien IS dat materiaal er gewoon niet. Dat kan natuurlijk ook. Ze zeggen vaker dat er weinig "extra" materiaal is, omdat ze meteen de camera uitzetten als er iets misging.

Blijft er toch altijd wel materiaal wat er wel is maar ze niet hebben uitgebracht. Bijvoorbeeld die verzonken stad 'bloopers' die je wel in de aftiteling ziet, en de bloopers bij de bio's op de site. En volgens mij zijn er ook genoeg bloopers van de Amerika serie, want er waren er ook genoeg van de Europa serie. Dusss ik blijf hopen op een dvd met nooit vertoond materiaal. Het zou toch leuk zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Absoluut de making of :Y. Die kijk ik altijd eerst dan de hoofdfilm, omdat ik wel van zulke dingen houd hoe ze stunts etc. doen, en niet heel de film moet wachten voor dat ik weet hoe ze zo'n stunt hebben uitgehaald :P.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Waarom is er van Bassie & Adriaan nu nooit het volgende uitgekomen:

Fanbox Bassie & Adriaan

Verzamelbox van 4 Dvd's:

DVD 1 Bas en Aad van Toor

een schijfje met daarop een interview met beide heren (nieuw opgenomen). Ze blikken terug op hun bijna 50 jarige carrière en leggen uit wat de toekomst brengt, tonen filmpjes, attributen, medewerkers, werkplaats, achter de schermen van B&a, = soort van Making of...

Extra's: Foto-Album - Biografie B&A + boeven

DVD 2 Circus Bassie & Adriaan (uitzendingen van 1980-81-82-83-84)

5 circusafleveringen op 1 schijfje

Extra's: Foto-Album - B&A blikken terug samen met Joop vd Ende

DVD 3 Circus Bassie & Adriaan (uitzendingen van 1985-86-87-88-89)

5 circusafleveringen op 1 schijfje

Extra's: Foto-Album - Circus info

DVD 4 Onuitgegeven materiaal: Bloopers, trailers, promofilmpjes, karaokéliedjes, etc...

Ik vraag me af of ze dat nog eens zouden willen maken...

En vind het ook wel jammer dat er niet meer extra's op hun schijfjes staat. Fanboxen zijn er nooit uitgekomen dacht ik, best jammer dat ze geen theaterbox uitbrachten. De 3 Theaterdvd's in 1 dvd box met een kartonnen omhulsel. Zou enorm mooi staan. Maar ja, het is helaas apart te koop.

Wat een inspiratie :D:)

Moest zoiets uitkomen zou dat natuurlijk schitterend zijn. Dan heb je veel onuitgegeven en onbekend materiaal zoals dat van Circus Bassie & Adriaan en exclusieve interviews. :Y

Volgens mij zal dit ooit wel uitkomen (misschien als B&A hun 50-jarige carrière vieren. Wie zal het zeggen?!)

Link naar bericht
Delen op andere sites
als aad die dvd's niet uitbrengt, omdat ze dan dubbele dingen uitbrengen kan ik me wel goed voorstellen. het is veel leuker als je een nieuwe dvd koopt, dat er dan materiaal op staat wat je nog niet had

Dit klopt dan wel weer. Maar op die videobanden van De dromen van Bassie & Adriaan heb je niet alleen de dromen zelf, maar ook tussendoor aankondigingen van Adriaan over de volgende droom.

Dit is weeral nieuw beeldmateriaal en zal nooit uitkomen op DVD, net zoals alle tussenstukjes op de videobanden 'Feest met Bassie & Adriaan, 'De leukste liedjes Top 10' enzoverder.

Link naar bericht
Delen op andere sites

wat ook leuk zo zijn is dat wanneer je de video's Op stap met en op bezoek bij Bassie en adriaan weer zou kunnen kopen.

Op leren en lachen staan al deze filmpjes wel, maar juist die tussenstukjes maken het zo leuk. Dat adriaan verschillende bloezen aanheeft in 1 filmpje bijvoorbeeld. Prachtig toch???

En zou er geen markt voor zijn??? het overzetten kost niet veel geld. Met een degelijk PC en een videorecorder moet dat al te doen zijn. En hoeveel stuks zouden ze er dan wel niet van verkopen??? Toch zeker veel fans denk ik. Al verkopen ze het alleen al maar op hun eigen sites???

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...
Bloopers zouden ook leuk geweest zijn. Op dit moment zie je eigenlijk alleen maar bloopers van Europa en Amerika. Maar ja... de meeste bloopers zullen ook wel niet bewaard zijn gebleven :{

echt wel! kijk maar naar de biografieën op de site van aad, daar vind ik toch echt 2 blopers! van: je denkt toch niet dat dik in z'n onderbroek gaat lopen, of op inderdaad op heden betrapt! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

echt wel! kijk maar naar de biografieën op de site van aad, daar vind ik toch echt 2 blopers! van: je denkt toch niet dat dik in z'n onderbroek gaat lopen, of op inderdaad op heden betrapt! :D

Nou, dat was dus wel zo... het tempo van die opnamen lag soms nogal hoog, dus dan was ie nog niet klaar met omkleden en dan riepen ze dat de opname begon, dus is ie een keer zonder broek aan de set opgelopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoeveel DVD's zijn er en komen er uit van *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* Lachspectakelshow reeks??????

Nou, Lachspektakelshow....Het gaat meer om live shows, en daar zijn er 2 van: Live en 25 Jaar Theater. En zoals Uncle Ar zei komt er nog 1 van de Lachspektakelshow.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarom staan er geen extra's op de speciale editie van de sleutel.

Hoogstwaarschijnlijk plaatsgebrek ;)

Als je het bekijkt op de "oude" dvd staat ook dat de speelduur +-215 min is, en de nieuwe is +- 220 min.

Dus op de oude zijn de extra's meegerekend in de speelduur, en dus zal er op de nieuwe dvd gewoon geen plaats meer zijn geweest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En op de "Lachspektakelshow" komen denk ik ook geen extra's.

"Live" en "25 jaar Theater" hebben dat ook niet.

Je weet natuurlijk nooit. Misschien staan er wel filmpjes van Bassie en Evert in circus Althoff bij op.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoogstwaarschijnlijk plaatsgebrek ;)

Als je het bekijkt op de "oude" dvd staat ook dat de speelduur +-215 min is, en de nieuwe is +- 220 min.

Dus op de oude zijn de extra's meegerekend in de speelduur, en dus zal er op de nieuwe dvd gewoon geen plaats meer zijn geweest.

Op de dubbelbox van de sleutel staat ook dat de speelduur +-215 minuten is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...