Ga naar inhoud

Websites


Aanbevolen berichten

Ik heb ook een site, een suske en wiske site:

http://www.kinderlines.nl/homepages/suske_wiske.html

Al het laatste nieuws over suske en wiske, info over de personages en een nieuwsbrief die 1x per maand verschijnt.

Leuk, maar idd beetje erg drukke achtergrond.

Weet je niet waar Verraad op de Veluwe over gaat ?

Ik kan elke dag een stukje ervan in krant lezen, maar ik zal het nog maat niet verklappen ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb een laffe picturetrail:

http://www.picturetrail.com/bassie-adriaan

Puur en alleen om plaatjes daar online te zetten en dan op het forum een link te plaatsen. Ik vind het namelijk niet leuk voor de beheerders van deze site om alles in het fotoboek te plaatsen...

Ik gebruik maar 1 map, maar bij die andere heb ik ff de link naar het forum gegeven, voor degene die er komen zonder dat ze van het forum afweten...

:P

Edit: taalgebruik duidelijk gemaakt...

die vin k ook zééééééééééééééééérrrr interessant

en leuk gemaakt eigenlijk

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

die vin k ook zééééééééééééééééérrrr interessant

en leuk gemaakt eigenlijk

haha... mijn site? interessant? :X

*)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Echt niet te geloven wat er nu opstaat(teveel fouten |:(|:(|:( ), echt verschrikkelijk zonde van zo'n domein.

http://www.bassieenadriaan.nl

Moet je niet de link van deze site neerzetten he :P.

Dit staat er op http://www.bassieenadriaan.com:

tijdelijk ofline inver band met het vernieuwen van de website omdat er teveel fouten in was per okt is hij alsgoedis klaar tot dan groetten uit schijndel

Echt verspilling van het domein.

Link naar bericht
Delen op andere sites

.tijdelijk ofline inver band met het vernieuwen van de website omdat er teveel fouten in was per okt is hij alsgoedis klaar tot dan groetten uit schijndel

Correctie:

Tijdelijk offline in verband met het vernieuwen van de website, omdat er teveel fouten in zaten. Als het goed is, is hij per oktober klaar. Tot dan, groeten uit Schijndel.

Ben ik nou zo slim of zijn jullie zo lomp. Daarom is de spellingscontrole zo heilig, schijnbaar :{.

90 % van de Internet'ers haakt af bij een slechte of matige layout. Wanneer je daar niet zo goed in bent (toen die site online stond was het niet veel bijzonders) moet je je bijzonder goed op content presenteren, en dus zonder spellingsfouten, tenminste kijk er eens naar!

Ik heb zelf een manuscript geschreven, en deze is gecorrigeerd door een Nederlands lerares, er kwamen nog wat foutjes aan het licht. Niemand is letterlijk perfect in Nederlands, dus laat het eens nakijken door iem. anders.

Link naar bericht
Delen op andere sites
.tijdelijk ofline inver band met het vernieuwen van de website omdat er teveel fouten in was per okt is hij alsgoedis klaar tot dan groetten uit schijndel

Correctie:

Tijdelijk offline in verband met het vernieuwen van de website, omdat er teveel fouten in zaten. Als het goed is, is hij per oktober klaar. Tot dan, groeten uit Schijndel.

Ben ik nou zo slim of zijn jullie zo lomp. Daarom is de spellingscontrole zo heilig, schijnbaar :{.

90 % van de Internet'ers haakt af bij een slechte of matige layout. Wanneer je daar niet zo goed in bent (toen die site online stond was het niet veel bijzonders) moet je je bijzonder goed op content presenteren, en dus zonder spellingsfouten, tenminste kijk er eens naar!

Ik heb zelf een manuscript geschreven, en deze is gecorrigeerd door een Nederlands lerares, er kwamen nog wat foutjes aan het licht. Niemand is letterlijk perfect in Nederlands, dus laat het eens nakijken door iem. anders.

Ach, af en toe een spellingsfout, geeft niets. Maar als er constant spaties op de verkeerde plek zitten, of je moeite moet doen om na te gaan wat er eigenlijk bedoelt wordt, dan leest zo'n site veel ongemakkelijker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ach, af en toe een spellingsfout, geeft niets. Maar als er constant spaties op de verkeerde plek zitten, of je moeite moet doen om na te gaan wat er eigenlijk bedoelt wordt, dan leest zo'n site veel ongemakkelijker.

Tsja... Zelfs op MSN zit ik de boel te verbeteren :7.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dus de eerstvolgende keer dat ik JOU op een fout betrap, mag ik je keihard schoppen?

Attendeer me maar wanneer ik de fout in ga. Schoppen over een forum heeft zo en zo weinig nut en dan weet ik nog niet wat ik mis doe :+.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...

Ik wil dan ook even mijn (onze) site hier neerzetten.

http://www.hoegeenet.nl/

Het is een site die gaat over watersport en over kevers.

Er staat nu 1 reisverslag (Belgie) op, maar het is de bedoeling dat er meer reisverslagen opkomen.

Bij de kever-onderdeel staan heel veel foto's over hoe mijn neefjes 2 kevers verbouwd hebben/ aan het verbouwen zijn.

En sinds 2 dagen geleden heb ik er een forum opgezet :D

Groetjes Gerben

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Mijn website veranderd elke 2 maanden wel. Dan is het weer naar B&A style, Horror, The West Wing. Heb al zoveel veranderingen op mijn site gemaakt dat ik daarom niet kan klagen dat hij saai is. Maar ja er zijn altijd bezoekers welkom om daar hun mening over te geven. Op dit moment is mijn site in horror-jazz style. Ben bezig om plaatjes van één van mijn favoriete films erop te zetten.

wil je meer weten of wil je het gewoon even zien.

http://www.timtraas.4t.com

EDIT : URL-tags juist gemaakt

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik je een tip mag geven, geen animated gifs. Die dingen zijn hartstikke irritant. Achtergrondmuziek is ook niet erg geslaagd (nog afgezien van de rechten), duurt lang om te laden en meestal niet relevant.

Verder wel leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik je een tip mag geven, geen animated gifs. Die dingen zijn hartstikke irritant. Achtergrondmuziek is ook niet erg geslaagd (nog afgezien van de rechten), duurt lang om te laden en meestal niet relevant.

Verder wel leuk.

Bedankt voor de tip en hellaas ik neem ze niet over. De gifs zijn vanaf het begin onderdeel geweest van site. De muziek word heden ten dagen nog gedogen. Moment dat ik een verzoek krijg of ik de muziek wil verwijderen dan zal ik dat doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bedankt voor de tip en hellaas ik neem ze niet over. De gifs zijn vanaf het begin onderdeel geweest van site. De muziek word heden ten dagen nog gedogen. Moment dat ik een verzoek krijg of ik de muziek wil verwijderen dan zal ik dat doen.

gifjes zijn vreselijk, echt (ik ben webdesigner), ookal vind jij het mooi, 99% vindt het gruwelijk irritant.

Achtergrondmuziek zou ik de bezoeker voor laten liezen en het hem/haar niet direct voor zijn/haar kiezen smijten, ook dat wekt irritatie op.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toen ik hier een halfjaar terug de Jelger & Sebastiaan site linkte, was het nog een eenvoudige prutssite die ik zelf op poten had gezet. Later werd er een site gebouwd door een professionele webmaster en nu heeft deze webmaster de site compleet vernieuwd met allerlei nieuwe dingen, dus als je het leuk vind...

http://www.jelgerensebastiaan.tk

Link naar bericht
Delen op andere sites

woow die site ziet er gaaf uit :9~;)

alleen wel een groot punt van kritiek: neem alsjeblieft een .nl domein! Dat kost als je het via de juiste domeinregistrator regelt tussen de 12 en de 20 euro per jaar. Gezien het geld dat je al hebt geinvesteerd in pakken, opnameapparatuur en de prof. webdesigner, lijkt me dat niets en je komt een stuk professioneler over. Bij een .tk site zal ik nooit een dvd bestellen ;) Oja een wat betere server is ook wel handig, pagina's laden duurt nu wel even bij mij... Ook niet zo handig ;) Een professionele site is niet alleen de layout, maar ook de opzet (die er goed uit ziet) en de snelheid van de site!

Andere vraag, waarom is een avontuur verdeeld over meerdere dvds?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toen ik hier een halfjaar terug de Jelger & Sebastiaan site linkte, was het nog een eenvoudige prutssite die ik zelf op poten had gezet. Later werd er een site gebouwd door een professionele webmaster en nu heeft deze webmaster de site compleet vernieuwd met allerlei nieuwe dingen, dus als je het leuk vind...

http://www.jelgerensebastiaan.tk

Het is misschien heel lullig om te zeggen, maar er staat een typefoutje op die site...

Onder het gestolen geld staat Een spanned in plaats van spannend ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
woow die site ziet er gaaf uit :9~;)

alleen wel een groot punt van kritiek: neem alsjeblieft een .nl domein! Dat kost als je het via de juiste domeinregistrator regelt tussen de 12 en de 20 euro per jaar. Gezien het geld dat je al hebt geinvesteerd in pakken, opnameapparatuur en de prof. webdesigner, lijkt me dat niets en je komt een stuk professioneler over. Bij een .tk site zal ik nooit een dvd bestellen ;) Oja een wat betere server is ook wel handig, pagina's laden duurt nu wel even bij mij... Ook niet zo handig ;) Een professionele site is niet alleen de layout, maar ook de opzet (die er goed uit ziet) en de snelheid van de site!

Andere vraag, waarom is een avontuur verdeeld over meerdere dvds?

Dank voor je enthousiasme. :)

In kleding, attributen, enz. heb ik inderdaad veel geld gestoken, ik heb ook al geruime tijd niet meer kunnen pinnen, als je begrijpt wat ik bedoel. De webmaster is een wereldgozer, die doet het namelijk voor niets! Enkel en alleen maar vanwege het initiatief dat hem aansprak.

Onder de DVD informatie, staat alle info over alle SVCD's. Omdat de meesten nog nooit van SVCD hebben gehoord, hebben we het maar DVD informatie genoemd, maar bij het bestellen staat in ieder geval duidelijk vermeld dat het om SVCD's gaat. (voordat ik van oplichting beschuldigd word)

En op SVCD is gewoon niet genoeg ruimte om een hele serie te plaatsen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dank voor je enthousiasme. :)

In kleding, attributen, enz. heb ik inderdaad veel geld gestoken, ik heb ook al geruime tijd niet meer kunnen pinnen, als je begrijpt wat ik bedoel. De webmaster is een wereldgozer, die doet het namelijk voor niets! Enkel en alleen maar vanwege het initiatief dat hem aansprak.

Onder de DVD informatie, staat alle info over alle SVCD's. Omdat de meesten nog nooit van SVCD hebben gehoord, hebben we het maar DVD informatie genoemd, maar bij het bestellen staat in ieder geval duidelijk vermeld dat het om SVCD's gaat. (voordat ik van oplichting beschuldigd word)

En op SVCD is gewoon niet genoeg ruimte om een hele serie te plaatsen.

waarom zet je het op svcd ipv dvd dan? :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...