Ga naar inhoud

Komen de BOEVEN 1 juli wel of niet??


Komen de boeven op 1 juli ??  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Komen de boeven op 1 juli ??

    • Ja
      5
    • Nee
      8


Aanbevolen berichten

Een poll is nogal onzinnig wat deze vraag betreft, niemand weet het zeker. We zullen het morgen wel zien. Als iemand een brul hoort, heb ik de Baron gevonden, in ieder geval >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een poll is nogal onzinnig wat deze vraag betreft, niemand weet het zeker. We zullen het morgen wel zien. Als iemand een brul hoort, heb ik de Baron gevonden, in ieder geval >:)

volgens mij ben je dan niet meer te houden, en moeten we met zijn allen de baron beschermen :P:D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

volgens mij ben je dan niet meer te houden, en moeten we met zijn allen de baron beschermen :P:D

Jij snapt het ;) Maar ja, Adriaan verdient ook wat rust natuurlijk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk eigenlijk dat alleen *bas* & *adriaan* komen, het is nogal moeilijk om iedereen bij elkaar te krijgen, lijkt me..... O}

Lijkt me ook het meeste logisch.

Ik bedoel als zo'n klein kind handige harry ofzo ziet schrikt hij/zij zich toch dood.

Nee ik denk echt alleen bassie en AAD

Link naar bericht
Delen op andere sites

erm ik weet niet waar het op slaat dat kinderen gaan schrikken, maar we hebben het over de officiele opening. Hier komen alleen genodigden, dus geen kinderen (tenzij ze de achternaam Van Toor/Van den Bos hebben of heel veel mazzel hebben gehad op dit forum :P). Ik denk dat de baron er wel is, want daar hebben zo lang mee samen gewerkt en volgens mij zijn aad en hij wel redelijk goed bevriend. Ik denk echter niet dat je HH of B100 ofzo zal treffen... Boeven dus niet, masterboef wel :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maken jullie morgen ook foto's??

ik hoop van wel!

nee, niemand gaat fotos maken

k weet niet waar jij zit te lezen, maar ik heb al zon 2175257x gelezen dat iedereen (behalve ik) extra geheugen heeft aangeschaft :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lijkt me ook het meeste logisch.

Ik bedoel als zo'n klein kind handige harry ofzo ziet schrikt hij/zij zich toch dood.

Nee ik denk echt alleen bassie en AAD

Bassie en Adriaan, ergens heeft hij gezegd dat zijn voornaam ook Adriaan is, volgens mij op zijn eigen site

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bassie en Adriaan, ergens heeft hij gezegd dat zijn voornaam ook Adriaan is, volgens mij op zijn eigen site

Nou, voor zover ik weet heet hij in het echt Aad van Toor, zet eventjes de link dan van dat stukje waarin staat dat hij Adriaan heet (als je het kunt vinden.....)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, voor zover ik weet heet hij in het echt Aad van Toor, zet eventjes de link dan van dat stukje waarin staat dat hij Adriaan heet (als je het kunt vinden.....)

http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html

6e Vraag en Antwoord en daar zegt Adriaan: Ik zal altijd Adriaan blijven, met die naam ben ik geboren :Y

En hij werd vandaag ook met zowel Aad als Adriaan aangesproken

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er kwamen geen boeven naar Dieren, er waren wel uitnodigingen verstuurt, Paul van Gorcum was op vakantie en kon daarom niet komen, misschien maar beter ook anders was vast onder de voet gelopen door Wonderer

Link naar bericht
Delen op andere sites

De boeven waren er niet nee. Wel de agent uit de kroon ;) Ik heb het legendarische stuk opgenomen en naar DJ gestuurd ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...