Ga naar inhoud

B & A muziek in je leven


Aanbevolen berichten

Soms heb ik wel eens momenten, dat als ik bijvoorbeeld iets te laat thuis ben, ik hard ga rennen. Dan hoor ik in mijn hoofd(soms Magnetic Fields en soms Bert Smorenburg achtervolgingsthema kroon als ik hard ren een achtervolgingsmuziekje. Hebben jullie daar ook ervaringen mee?

Ik had dat laatst ook bij de gym. We moesten iets van 5 rondjes door de zaal heen rennen, en tijdens het rennen hoorde ik de hele rijd GX1 in mijn hoofd, en soms ook Magnetic Fields.

En tijdens het fietsen naar school hoor ik heel vaak het 'Zandvoort Theme' (niet van DoKoCo ;) ) in mijn hoofd en ga ik heel hard fietsen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik liep is een keer door een bos en toen had ik de hele tijd "dreiging kroon" in m'n hoofd.

En als we busjetrap gingen doen had ik altijd tubuler bells in m'n hoofd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik had dat laatst ook bij de gym. We moesten iets van 5 rondjes door de zaal heen rennen, en tijdens het rennen hoorde ik de hele rijd GX1 in mijn hoofd, en soms ook Magnetic Fields.

En tijdens het fietsen naar school hoor ik heel vaak het 'Zandvoort Theme' (niet van DoKoCo ;) ) in mijn hoofd en ga ik heel hard fietsen.

ehm

wat is GX1

die afkorting ken k nie zow snel

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ehm

wat is GX1

die afkorting ken k nie zow snel

GX1 is een achtergrondmuziekje waarvan je de eerste 30 seconden hoort als Adriaan in Het Geheim Van De Sleutel met een parachute naar beneden springt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

GX1 is een achtergrondmuziekje waarvan je de eerste 30 seconden hoort als Adriaan in Het Geheim Van De Sleutel met een parachute naar beneden springt.

o die ja k weet welke je bedoelt nou

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die wordt ook gebruikt als Adriaan on de Diamant het kasteel probeert binnen te komen.

En er is toch ook nog zo'n andere, als Adriaan met de waterscooter achter de boeven aangaat, dat is ook een nummer van Rick vd Linden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die wordt ook gebruikt als Adriaan on de Diamant het kasteel probeert binnen te komen.

En er is toch ook nog zo'n andere, als Adriaan met de waterscooter achter de boeven aangaat, dat is ook een nummer van Rick vd Linden.

Dat is nog steeds hetzelfde nummer als Adriaan net de grond beland!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb vaak zat een liedje van B&A in mijn hoofd, niet per se achtergrond muziek... Opgeruimd staat netjes, acrobatenlied en Dimitri zijn favorieten. En toen ik in London was, kreeg ik elke keer als ik op de grond "look right" zag staan, Veilig oversteken in mijn kop. Erg fijn, loop je daar in London B&A te fluiten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vroeger bij verstoppertje enzo, kreeg ik automatisch Tubullar Bells in mijn hoofd.

Dat had ik ook altijd.

Net alsof jezelf ook in zo'n spannende scene zit.

Bij fietsen heb ik altijd "Thema Achtervolging" in m'n hoofd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Merk ik net... elke keer als ik een hijskraan zien, krijg ik "De kraanmachinist" in mijn kop. En ik vind het niet eens een leuk nummer, met z'n rettekedel! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had ook een tijd geleden dat ik Child Of The Sea in mijn hoofd had tijdens de repetitieweek. En ook toen ik de cijfers ging ophalen.

Ik zit onder het eten wel is thema vrolijk ofzo te lallen.

had ik vanmiddag dat ik ineens met thema caribisch begon.

Ik heb nooit andere nummers in m'n hoofd, alleen smorenburg. :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zit onder het eten wel is thema vrolijk ofzo te lallen.

had ik vanmiddag dat ik ineens met thema caribisch begon.

Ik heb nooit andere nummers in m'n hoofd, alleen smorenburg. :(

Heb jij dan liever Klaris.

Of heb je iets tegen Smorenburg?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heb jij dan liever Klaris.

Of heb je iets tegen Smorenburg?

ik heb liever klaris ja. en verder heb ik niets tegen smorenburg, ik vind soms alleen z'n muziek een beetje lelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de Smorenberg muziek prachtig, maar té modern. Het haalt het sentiment gevoel weg. Die muziek van Klaris hoorde gewoon bij Bassie & Adriaan, ik was niet anders gewend. Nu is dat niet meer. DE smorenberg muziek is te veel van hetzelfde. Klaris had meer in zijn mars...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind de Smorenberg muziek prachtig, maar té modern. Het haalt het sentiment gevoel weg. Die muziek van Klaris hoorde gewoon bij Bassie & Adriaan, ik was niet anders gewend. Nu is dat niet meer. DE smorenberg muziek is te veel van hetzelfde. Klaris had meer in zijn mars...

ff offtopic het is geen smorenberg maar smorenburg

je hebt wel gelijk, de muziek van smorenburg is mooi om te luisteren, maar niet voor de series, hoewel sommige dingen wel mooier zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Alleen maar Smorenburg op de fiets :P en ik monteer het voor de gein weleens in huis-tuin (geen keuken) filmpjes.

Lukas

haha dat heb ik ook heel vaak gedaan _O_

hier een leuk filmpje

ik heb er nog meer, maar dit is de leukste :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
[..]

Daar hebben we een testtopic voor. Plus, alle oude berichten krijgen je avatar, dus daar had je ook gewoon kunnen kijken.

0w, dat wist ik niet... Ik neem pas sinds kort deel aan de gesprekken. Sorry voor het ongemak...

Link naar bericht
Delen op andere sites
de laatste 2 dagen heb ik alleen maar geronimo(klaris) in mijn hoofd zitten :P en zing dat soms lekker luid :P Navajo Navajo Navajo :)

Hmm, vindt ik eerlijk gezegt één van de mindere liedjes... Maar ja, smaken verschillen! *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...
Ik zit dagelijks met GX1 van Rick van der Linden in m'n hoofd, en het stukje van de Chants Magnétiques van Jarre, bij de vlucht van Japie in de Kroon, zit ik steeds op de fiets te fluiten

Dan kan je goed fluiten zeg! Ik heb het ook weleens geprobeerd maar Chants Magnétiques is echt te snel voor mij om te fluiten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb wel eens gehad dat ik een dag had waarop ik met een stel vrienden naar een tv-opname van Lotto Weekend Miljonairs ging (waar ik overigens wel vaker naartoe ga). Alleen die dag zou de 1e opname al vrij vroeg zijn maar ik had voordat ik vertrok nog wat meer dingen te regelen. Ik heb vaak nogal moeite met opstaan dus het ontbijt begon heel haastig, toen kwam er ondertussen al iemand naar me toe dat de pakketdienst er was om mijn defecte laptop die ik toen nog had op te halen en naar de fabrikant retour te zenden voor reparatie, daarna was het onmiddelijk tandenpoetsen en al voor dat ik daarmee klaar was ging de bel en dat konden alleen maar mijn vrienden zijn die mij op kwamen halen om samen naar de bus te lopen. Terwijl ik toen naar beneden holde om de deur open te doen hoorde ik in gedachte Thema Achtervoling in mijn hoofd en terwijl we naar de bus liepen hoorde ik dat nog een tijdje als het ware in mijn hoofd nagalmen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb op school bij gym altijd thema's achtervolging en achtervolging kroon door mn hoofd spoken

Bij het fietsen naar huis altijd pulstar spiral en magnetic fields

ik had gister arpiguator in m'n hood, nadat ik hem even had geluisterd. en ik zit ook heel vaak met dreigende bellen en spiral in m'n hoofd, als er iets gebeurt, knokken ofzo,

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik heb hier ook vaak last van, ik krijg geregeld de achtervolgingsmuziek uit Bassie en Adriaan en de Verdwenen Kroon in mijn hoofd, vooral bij hard rennen of fietsen.

Oh ja, en als ik in één of andere stad loop (met hoge gebouwen) krijg ik altijd die theme van Bassie en Adriaan in Amerika in mijn hoofd, die je ook hoort als ze nét in New York zijn aangekomen ...

Best wel idioot eigenlijk ... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh ja, en als ik in één of andere stad loop (met hoge gebouwen) krijg ik altijd die theme van Bassie en Adriaan in Amerika in mijn hoofd, die je ook hoort als ze nét in New York zijn aangekomen ...

Oh, bedoel je dat nummer van Lee Towers??

Das wel grappig idd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...