wonderer Posted February 10, 2004 Posted February 10, 2004 Ik heb: De Huilende Professor Het Geheim van de Schatkaart (2 stuks) De Verzonken Stad De reis door Europa 1 De reis door Europa 2 De rest is onderweg
djkoelkast Posted February 10, 2004 Posted February 10, 2004 ok mijn lijstje (uit mijn hoofd): Europa deel 1 oud Europa deel 1 nieuw Europa deel 2 nieuw Plaaggeest Diamant Sleutel Huilende professor Schatkaart 1 Schatkaart 2 25 jaar, 25 liedjes Amerika 1 Amerika 2 De rest komt snel
Boevenbaas Posted February 10, 2004 Posted February 10, 2004 Plaaggeest Diamant Sleutel Huilende professor Schatkaart 1 Schatkaart 2 verzonken stad Reis door Amerika 1 Reis door Amerika 2 De kroon wil ik zeker ook nog erbij hebben.
randy_roes Posted February 10, 2004 Posted February 10, 2004 Video alles, maar opgenomen van Tros ( zelfs de schorties ) DVD De sleutel De Diamant De schatkaart ( 1 en 2 ) Europa 1 -> 6 25 jaar theater Alle Liedjes uit grootmoeder's tijd De opgenomen circusvoorstellingen zijn onvindbaar gebleken
Wer-Al_Zwowe Posted February 10, 2004 Posted February 10, 2004 Huilende Professor Schatkaart (1 + 2) Verzonken Stad Reis door Europa (1, 2, 3, 4, 5 en 6)
heidbuurt Posted February 10, 2004 Posted February 10, 2004 Mijn collectie: Bassie & Adriaan en de plaaggeest Bassie & Adriaan en het geheim van de sleutel Bassie & Adriaan en de diamant Bassie & Adriaan en de Huilende Professor Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 1 Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 2 Bassie & Adriaan en de verzonken stad Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 1 (oude versie) Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 1 (nieuwe versie) Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 2 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 3 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 4 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 5 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 6 Bassie & Adriaan op zoek in Amerika deel 1 Bassie & Adriaan op zoek in Amerika deel 2 Bassie & Adriaan en liedjes uit grootmoederstijd Bassie & Adriaan met 25 liedjes Bassie & Adriaan LIVE! 25 jaar theater
wonderer Posted February 10, 2004 Posted February 10, 2004 Mijn collectie: "Alles" is een stuk korter *jaloers, schopt DVDstunter.com* Schiet eens op, stommelingen!
djkoelkast Posted February 11, 2004 Posted February 11, 2004 Mijn collectie:Bassie & Adriaan en de plaaggeest Bassie & Adriaan en het geheim van de sleutel Bassie & Adriaan en de diamant Bassie & Adriaan en de Huilende Professor Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 1 Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 2 Bassie & Adriaan en de verzonken stad Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 1 (oude versie) Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 1 (nieuwe versie) Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 2 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 3 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 4 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 5 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 6 Bassie & Adriaan op zoek in Amerika deel 1 Bassie & Adriaan op zoek in Amerika deel 2 Bassie & Adriaan en liedjes uit grootmoederstijd Bassie & Adriaan met 25 liedjes Bassie & Adriaan LIVE! 25 jaar theater :X
Hinse Posted February 11, 2004 Posted February 11, 2004 Mijn collectie:Bassie & Adriaan en de plaaggeest Bassie & Adriaan en het geheim van de sleutel Bassie & Adriaan en de diamant Bassie & Adriaan en de Huilende Professor Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 1 Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 2 Bassie & Adriaan en de verzonken stad Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 1 (oude versie) Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 1 (nieuwe versie) Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 2 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 3 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 4 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 5 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 6 Bassie & Adriaan op zoek in Amerika deel 1 Bassie & Adriaan op zoek in Amerika deel 2 Bassie & Adriaan en liedjes uit grootmoederstijd Bassie & Adriaan met 25 liedjes Bassie & Adriaan LIVE! 25 jaar theater :X Tijd om plan "Beroof heidbuurt" in werking te stellen Ik heb slechts: Plaaggeest Sleutel Diamant Proefessor Schatkaart 1 Schatkaart 2 Verzonken stad Amerika 1 Amerika 2
japio Posted February 11, 2004 Posted February 11, 2004 ik heb schatkaart 1 schatkaart 2 europa 1 europa 3 europa 4 europa 5 europa 6 veel te weinig dus!
Danny Posted February 11, 2004 Posted February 11, 2004 Mijn DVD collectie tot nu toe: - Plaaggeest - Sleutel - Diamant - Professor - Schatkaart 1 - Schatkaart 2 - Verzonken stad - Europa 1 (nieuwe versie) - Europa 2 - Europa 3 - Europa 5 - Europa 6 - Amerika 1 - Amerika 2 - Liedjes uit Grootmoeders tijd - 25 jaar feest - Live! - 25 jaar theater
Maikotjuh Posted February 11, 2004 Posted February 11, 2004 Bassie & Adriaan en de plaaggeest Bassie & Adriaan en het geheim van de sleutel Bassie & Adriaan en de diamant Bassie & Adriaan en de Huilende Professor Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 1 Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 2 Bassie & Adriaan en de verzonken stad Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 1 (oude versie) Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 1 (nieuwe versie) Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 2 Bassie & Adriaan op zoek in Amerika deel 1 Bassie & Adriaan op zoek in Amerika deel 2 Bassie & Adriaan en liedjes uit grootmoederstijd Bassie & Adriaan met 25 liedjes - 25 jaar feest Bassie & Adriaan Live! 25 jaar theater Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 3 t/m 6 krijg ik deze week
japio Posted February 11, 2004 Posted February 11, 2004 Is er eigenlijk niemand die de dvd's leren en lachen heeft? Volgens mij staan daar de shorties op
wonderer Posted February 11, 2004 Posted February 11, 2004 Is er eigenlijk niemand die de dvd's leren en lachen heeft?Volgens mij staan daar de shorties op Die zijn nog niet verkrijgbaar. Ik heb net deel 3-6 van de Reis door Europa gekocht (Media Markt, 7,99/st) dus ik ben heeeeel blij
japio Posted February 11, 2004 Posted February 11, 2004 Is er eigenlijk niemand die de dvd's leren en lachen heeft?Volgens mij staan daar de shorties op Die zijn nog niet verkrijgbaar. Ik heb net deel 3-6 van de Reis door Europa gekocht (Media Markt, 7,99/st) dus ik ben heeeeel blij Enig idee wanneer die uitkomen?
Maikotjuh Posted February 11, 2004 Posted February 11, 2004 Is er eigenlijk niemand die de dvd's leren en lachen heeft?Volgens mij staan daar de shorties op Die zijn nog niet verkrijgbaar. Ik heb net deel 3-6 van de Reis door Europa gekocht (Media Markt, 7,99/st) dus ik ben heeeeel blij Enig idee wanneer die uitkomen? De kroon komt in april uit, dus ik denk een paar maanden daarna...
heidbuurt Posted February 11, 2004 Posted February 11, 2004 Is er eigenlijk niemand die de dvd's leren en lachen heeft?Volgens mij staan daar de shorties op Die zijn nog niet verkrijgbaar. Ik heb net deel 3-6 van de Reis door Europa gekocht (Media Markt, 7,99/st) dus ik ben heeeeel blij Enig idee wanneer die uitkomen? De kroon komt in april uit, dus ik denk een paar maanden daarna... En hoppelijk met heel veel extras!!
Gossie Posted February 14, 2004 Posted February 14, 2004 nog 0 maar ik heb wel alle videobanden. Ik ben vanplan volgende week even hier door het dorp te struinen langs de bart-smit en intertoys.
_Bigmac_ Posted February 14, 2004 Posted February 14, 2004 Heb mijn eerste gekocht : deel 1 van de schatkaart.
Gossie Posted February 14, 2004 Posted February 14, 2004 Hier gaan ze er allemaal naar binnen. Dus naast alle videos straks ook alle dvds. Ik kijk nu al uit naar de scenes en bloobers
japio Posted February 19, 2004 Posted February 19, 2004 Yes, ik heb vandaag mijn dvd collectie van de reis door europa compleet gemaakt, heb nu ook deel 2
Joostve Posted February 21, 2004 Posted February 21, 2004 ik koop ze allemaal, zodra er een nieuwe is bestel ik hem gelijk. al is het alleen maar voor de heb >
Uncle Ar Posted February 27, 2004 Posted February 27, 2004 Ik was dit hele topic vergeten! Nou, nu gelijk bij deze dan maar: BASSIE & ADRIAAN en * De Plaaggeest (DVD) * Het Geheim van de Sleutel (DVD + Video) * De Diamant (DVD) * De Huilende Professor (DVD + oude Video) * Het Geheim van de Schatkaart (DVD) * De Verdwenen Kroon (DVD) * De Verzonken Stad (DVD + oude Video) * Op Reis door Europa 1 t/m 6 (DVD + deel 1/4 Video) * De Reis vol Verassingen (DVD + Video) * 10 Jaar Bassie & Adriaan (Video) * Dromen met Bassie & Adriaan (Video) Live!, 25 Jaar Theater en Grootmoeders Tijd heb ik een paar keer gezien en die hoef ik nou niet per sé koste wat het kost te hebben. Sorry Leren & Lachen ga ik vanzelfsprekend wel meteen kopen bij uitgeving!
bartje518 Posted February 27, 2004 Posted February 27, 2004 Alle beschikbare avonturen (al ken ik nog steeds het verschil niet ontdekken tussen Europa 1 oud en nieuw )
warboel Posted February 27, 2004 Posted February 27, 2004 Alle beschikbare avonturen (al ken ik nog steeds het verschil niet ontdekken tussen Europa 1 oud en nieuw ) Zo moeilijk is het verschil toch niet te vinden, hoor: op de nieuwe DVD staat de nabewerkte versie, met de Bert Smorenburg-muziek, terwijl de oude nog de Aad Klaris-muziek had. Ook heeft de nieuwe versie een karaoke-liedje én de bloopers.
jennoH Posted February 27, 2004 Author Posted February 27, 2004 [..]Zo moeilijk is het verschil toch niet te vinden, hoor: op de nieuwe DVD staat de nabewerkte versie, met de Bert Smorenburg-muziek, terwijl de oude nog de Aad Klaris-muziek had. Ook heeft de nieuwe versie een karaoke-liedje én de bloopers. ja en bij de oude versie zit het liedje Franse Les er niet bij
djkoelkast Posted February 27, 2004 Posted February 27, 2004 [..]ja en bij de oude versie zit het liedje Franse Les er niet bij En de oude heeft NL en FR ondertiteling De oude heeft bij de NL versie klaris muziek en bij de FR versie smorenburg muziek achterop de hoes van de oude staat het 010-voorstellingennummer, op de nieuwe alleen de website De oude is uit 1999 de nieuwe uit 2004 Bij de oude kun je met de knop LANGUAGE van Frans naar Nederlands omschakelen, bij de nieuwe niet meer.
jennoH Posted February 27, 2004 Author Posted February 27, 2004 [..]En de oude heeft NL en FR ondertiteling De oude heeft bij de NL versie klaris muziek en bij de FR versie smorenburg muziek achterop de hoes van de oude staat het 010-voorstellingennummer, op de nieuwe alleen de website De oude is uit 1999 de nieuwe uit 2004 Bij de oude kun je met de knop LANGUAGE van Frans naar Nederlands omschakelen, bij de nieuwe niet meer. +hoofstukken menu is ook anders +de biografi kan je ook lezen in FR
'Robin' Posted February 27, 2004 Posted February 27, 2004 Ik heb geen DVD's van *bas*+*adriaan*'tje...ik heb alle series gewoon opgenomen vanaf de TV met mijn oude VHS-recorder... *b2* Ik ben geen boorder!
wonderer Posted March 12, 2004 Posted March 12, 2004 Jaaaaah! Ik heb eindelijke de rest van de zending binnen. Helaas hebben die eikels deel 2 van de 5DVD serie gestuurd in plaats van de bestelde deel 2 van de 2DVD serie van Amerika Nu heb ik alles dus, go me. Ik ga op een gegeven moment nog wel die niet-series bestellen, maar dat moet nog maar even wachten. Geld, geld, geld...
MaartenF Posted March 24, 2004 Posted March 24, 2004 Ik heb op: Video Op reis door Europa (Opgenomen van TV) De reis vol verassingen (Opgenomen van TV, maar een aantal beginafleveringen mis ik) Op bezoek bij Bassie & Adriaan (Videoband waar een aantal shorties opstaan) DVD Het geheim van de schatkaart 1 Het geheim van de schatkaart 2 Op reis door Europa 1 (Nieuwe versie) Op reis door Europa 2 De Verdwenen Kroon
jeroenvanpersie Posted March 24, 2004 Posted March 24, 2004 Bassie & Adriaan en het geheim van de sleutel Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 1 Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart deel 2 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 1 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 2 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 3 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 4 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 5 Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 6
Wer-Al_Zwowe Posted March 24, 2004 Posted March 24, 2004 Huilende ProfessorSchatkaart (1 + 2) Verzonken Stad Reis door Europa (1, 2, 3, 4, 5 en 6) ---Update--- Op Reis door Amerika (1 en 2 - tweedelige serie)
MaartenF Posted March 27, 2004 Posted March 27, 2004 Ik heb op:Video De reis door Europa (Opgenomen van TV) De reis vol verassingen (Ook opgenomen van TV, maar ik mis een paar afleveringen, dus ikke ben van plan de DVD's te kopen) Op bezoek bij Bassie & Adriaan (Videoband waar een aantal shorties opstaan) DVD Het geheim van de schatkaart (beide delen) Vandaag heb ik deel 1 van de Europaserie op DVD gekocht.
rancho Posted March 29, 2004 Posted March 29, 2004 Ik heb de meeste op videoband. zoals: de diamant de 3 delen van de huilende professor. de verdwenen kroon. de verzonken stad. Op reis door europa in Duitsland&Griekenland. Reis vol verrassingen San Francisco,Las Vegas,Wilde westen. Op DVD. Het geheim van de sleutel. De 2 delen van het geheim van de schatkaart. op reis door europa in Wales&Portugal.
Uncle Ar Posted April 1, 2004 Posted April 1, 2004 Dat wordt lekker duwen zo te zien bij de winkelingangen op 6 april (release VERDWENEN KROON)
MaartenF Posted April 3, 2004 Posted April 3, 2004 Trouwens JennoH, hoeveel DVD's van *bas* & *adriaan* heb jij eigenlijk?
jennoH Posted April 3, 2004 Author Posted April 3, 2004 17 : Plaaggeest liedjes uit grootmoeders tijd alle delen van europa(6) verzonken stad theater (2) 25 jaar (feest) diamant sleutel huilende prof. schatkaart(2)
MaartenF Posted April 3, 2004 Posted April 3, 2004 Ik heb op:Video Op reis door Europa (Opgenomen van TV) De reis vol verassingen (Opgenomen van TV, maar een aantal beginafleveringen mis ik) Op bezoek bij Bassie & Adriaan (Videoband waar een aantal shorties opstaan) DVD Het geheim van de schatkaart 1 Het geheim van de schatkaart 2 Op reis door Europa 1 (Nieuwe versie) Vandaag heb ik deel 2 van Op reis door Europa gekocht.
MaartenF Posted April 5, 2004 Posted April 5, 2004 En vandaag de verdwenen kroon De rest van de delen van Europa koop ik wel over een paar weken.
Uncle Ar Posted April 7, 2004 Posted April 7, 2004 Ook mijn collectie is vandaag uitgebreid met de Verdwenen Kroon!
PAV Posted April 7, 2004 Posted April 7, 2004 Ik heb alleen video's: een 2-delige videoset van de Plaaggeest, jubileumuitgave van toen ze 20 jaar bestonden, en ik heb nog een video met allerlei korte fragmenten. Deze video heet Op Bezoek bij Bassie & Adriaan.
japio Posted April 7, 2004 Posted April 7, 2004 ik heb maandag liedjes uit grootmoederstijd gekocht en gisteren de verdwenen kroon schatkaart en europa had ik al compleet mijn totaal staat nu dus op 10 dvd's alle overige avonturen (7 dvd's) heb ik besteld, maar die moet ik nog binnenkrijgen.
DarkShine Posted April 7, 2004 Posted April 7, 2004 De Huilende Professor Het Geheim van de Schatkaart (deel 1) Het Geheim van de Schatkaart (deel 2) De Geheimzinnige Opdrachtgever (deel 1) De Geheimzinnige Opdrachtgever (deel 2) De Geheimzinnige Opdrachtgever (deel 3) De Geheimzinnige Opdrachtgever (deel 4) De Geheimzinnige Opdrachtgever (deel 5) De Geheimzinnige Opdrachtgever (deel 6)
Niveath Posted April 13, 2004 Posted April 13, 2004 Heb gister eens goed uitgepakt het was tenslotte pasen Nu heb ik: De Plaaggeest Het Geheim van de Sleutel De Diamant De Huilende Professor De Schatkaart deel 1 De Schatkaart deel 2 De Verdwenen Kroon De Verzonken Stad Op Reis door Amerika deel 1 Op Reis door Amerika deel 2 Over een week volgt Europa. Moet nog even geld hebben
Hinse Posted April 13, 2004 Posted April 13, 2004 Momenteel heb ik alle dvd's van de series, maar Liedjes uit grootmoeders tijd mis ik nog, al betwijfel ik of ik die ooit ga kopen
Niveath Posted April 13, 2004 Posted April 13, 2004 Momenteel heb ik alle dvd's van de series, maar Liedjes uit grootmoeders tijd mis ik nog, al betwijfel ik of ik die ooit ga kopen Ik weet eigelijk ook niet of ik die ga kopen misschien als ik ooit eens niks weet te vragen voor mijn verjaardag ofzo
Hinse Posted April 13, 2004 Posted April 13, 2004 [..]Ik weet eigelijk ook niet of ik die ga kopen misschien als ik ooit eens niks weet te vragen voor mijn verjaardag ofzo Ja, of als je ergens in een hoekje van je kamer nog een briefje van 10 vindt Wie kan mij overhalen om hem wel zsm te kopen?
japio Posted April 13, 2004 Posted April 13, 2004 [..]Ja, of als je ergens in een hoekje van je kamer nog een briefje van 10 vindt Wie kan mij overhalen om hem wel zsm te kopen? ik, want ook al is er geen reet aan , je collectie is niet compleet als je net die ene niet hebt. ik heb er trouwens 6,95 voor betaald bij bart smit
Recommended Posts