Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan op Nickelodeon


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

dat doen ze misschien om niet telkens dezelfde volgorde te handteren, want dat zou op ten duur ook gaan vervelen.

maar soms doen ze het wel heel fout, door de helft over te slaan.

Als mensen weten wat er komt, kijken ze misschien niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als mensen weten wat er komt, kijken ze misschien niet.

Klopt... daar heb je zeker een punt, was ik nie opgekomen O}

Maarja, op zich zet je hem dan ook weer snel genoeg uit...

BTW: Wist iemand hoeveel kijkcijfers Nickelodeon trekt als B&A wordt gekeken. (volgens mij zei adriaan iets van 30000)... Maar... hoeveel is dat bij de rest. Misschien is B&A in vergelijking wel heeeel weinig...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

BTW: Wist iemand hoeveel kijkcijfers Nickelodeon trekt als B&A wordt gekeken. (volgens mij zei adriaan iets van 30000)... Maar... hoeveel is dat bij de rest. Misschien is B&A in vergelijking wel heeeel weinig...

Kijk maar:

vrijdag 10 september 2004, 23:24 uur: 8.000 kijkers

vrijdag 10 september 2004, 23:57 uur: 29.000 kijkers

zaterdag 11 september 2004, 18:02 uur: 93.000 kijkers

zaterdag 11 september 2004, 18:34 uur: 94.000 kijkers

zaterdag 11 september 2004, 23:27 uur: 23.000 kijkers

zaterdag 11 september 2004, 23:32 uur: 40.000 kijkers

zondag 12 september 2004, 18:22 uur: 94.000 kijkers

zondag 12 september 2004, 18:54 uur: 77.000 kijkers

zondag 12 september 2004, 23:36 uur: 4.000 kijkers

zondag 12 september 2004, 00:09 uur: 14.000 kijkers

maandag 13 september 2004, 23:23 uur: 14.000 kijkers

maandag 13 september 2004, 23:48 uur: 2.000 kijkers

dinsdag 14 september 2004, 23:26 uur: 26.000 kijkers

dinsdag 14 september 2004, 23:52 uur: 13.000 kijkers

woensdag 15 september 2004, 23:19 uur: 9.000 kijkers

woensdag 15 september 2004, 23:44 uur: 22.000 kijkers

donderdag 16 september 2004, 23:29 uur: 14.000 kijkers

donderdag 16 september 2004, 23:56 uur: 52.000 kijkers

vrijdag 17 september 2004, 23:27 uur: 28.000 kijkers

vrijdag 17 september 2004, 23:53 uur: 28.000 kijkers

Bron: http://www.kijkonderzoek.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites

Erg wisselend allemaal. Het valt me wel op dat de tweede uitzending vaak meer kijkers trekt dan de eerste uitzending. Na de eerste uitzending doe ik toch vaak mn lampje uit. Maar de meeste mensen dus niet.

Dat doe ik ook soms. ALS ik één aflevering van de 2 mis is het bij mij altijd de 2e...

Het doet mij weg goed dat de uitzendingen overdag zo ontzettend goed worden bekeken (ik heb ze beide niet gezien van het weekend maar toch)... Dan lijkt het mij toch logisch dat als in het najaar van 2005 John de Mol het zootje 's avonds overneemt dat ze B&A op een vroeger tijdstip uitzenden...

Dankje acrobaatje voor de gegevens! Geweldig!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat doe ik ook soms. ALS ik één aflevering van de 2 mis is het bij mij altijd de 2e...

Bij mij is het juist andersom.. ik vergeet op de klok te kijken en mis dan de eerste aflevering (gedeeltelijk). Tegenwoordig kijk ik ook een stuk herhaling van RTL boulevard, en dat begint om 11 uur.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik ben meestal rond een uur of 11 naar bed... ietsjes later of zo...

Dan kijk ik een beetje TV, speel wat nintendo of zo, en dan is het meestal B&A time!

Maar als je al een uur TV ligt te kijken, en dan heb ik meestal zoiets van: Wat er de volgende aflevering gebeurt weet ik tog al, dus dan knip ik hem soms uit, maar meestal kijk ik gwoon beide afleveringen

Link naar bericht
Delen op andere sites

vrijdag 10 september 2004, 23:24 uur: 8.000 kijkers

vrijdag 10 september 2004, 23:57 uur: 29.000 kijkers

zaterdag 11 september 2004, 18:02 uur: 93.000 kijkers

zaterdag 11 september 2004, 18:34 uur: 94.000 kijkers

zaterdag 11 september 2004, 23:27 uur: 23.000 kijkers

zaterdag 11 september 2004, 23:32 uur: 40.000 kijkers

zondag 12 september 2004, 18:22 uur: 94.000 kijkers

zondag 12 september 2004, 18:54 uur: 77.000 kijkers

zondag 12 september 2004, 23:36 uur: 4.000 kijkers

zondag 12 september 2004, 00:09 uur: 14.000 kijkers

maandag 13 september 2004, 23:23 uur: 14.000 kijkers

maandag 13 september 2004, 23:48 uur: 2.000 kijkers

dinsdag 14 september 2004, 23:26 uur: 26.000 kijkers

dinsdag 14 september 2004, 23:52 uur: 13.000 kijkers

woensdag 15 september 2004, 23:19 uur: 9.000 kijkers

woensdag 15 september 2004, 23:44 uur: 22.000 kijkers

donderdag 16 september 2004, 23:29 uur: 14.000 kijkers

donderdag 16 september 2004, 23:56 uur: 52.000 kijkers

vrijdag 17 september 2004, 23:27 uur: 28.000 kijkers

vrijdag 17 september 2004, 23:53 uur: 28.000 kijkers

Wat een grote verschillen van 2.000 (erg weinig trouwens) tot 94.000 kijkers.

Ik vraag me toch af waar dat aan ligt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat een grote verschillen van 2.000 (erg weinig trouwens) tot 94.000 kijkers.

Ik vraag me toch af waar dat aan ligt.

Die 94000 was tijdens een aflevering die overdag is uitgezonden en die 2000 niet. Misschien zijn ook sommige cijfers niet super gemeten, maar goed, dat kun je ook niet met zekerheid zeggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die 94000 was tijdens een aflevering die overdag is uitgezonden en die 2000 niet. Misschien zijn ook sommige cijfers niet super gemeten, maar goed, dat kun je ook niet met zekerheid zeggen.

Je mag toch aannemen dat stichting kijk onderzoek accurate cijfers aanlevert... Maandag, iedereen moe van een dag werken na een weekend feesten, vroeg naar bed. Weet ik veel. Heb even gekeken, maar op maandag was er weinig bijzonders om die tijd... behalve Allemaal Theater 315k kijkers. Overigens, MTV had 0 kijkers om die tijd :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

B&A was op zaterdag het best bekeken programma van de dag op ZOOP! na...

Op zondag gooide B&A ook hoge ogen

Het lijkt mij dan waarschijnlijk dat Nickelodeon het dan vanaf het najaar van 2005 gaan uitzenden aan het eind van de middag

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb er nauwelijks nog hoop op dat ze zullen terugkeren op die tijd.

http://www.rtl.nl/system/media/wvx/actueel/rtlnieuws/miMedia/2004/week39/donderdag_demol1930.avi_plain.xml/wm364.wvx

Ik denk dat nick vervangen zal worden door voetbal, voetbal en nog eens voetbal. Met de vriendelijke groeten van John de Mol.

Nee, mensen ik heb er weinig hoop meer voor :N

Ja maar dat is van 18.00 tot 02.00!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja jongens, kom op, tis nog maar over een jaar. Dus zeker nog een jaar genieten van B&A! ^O^:9~

Tuurlijk, ik geniet nog met volle teugen en anders heb ik mijn eigen B&A wel die ik op zet, maar jah... ik ben gewoon benieuwd!

En een beetje schiewnierig

*adriaan* Nieuwsgierig zul je bedoelen!

Nou dat zeg ik toch, schiewnierig

*adriaan* Je bent onverbetelijk

Link naar bericht
Delen op andere sites

heeft iemand het filmpje bekeken? John de Mol begint al met klieren met Nickelodeon op 9 oktober voor voetbal! Als die nog meer voetbal rechten op koopt wat die wel zal doen, dan kan die nog meer tijd in beslag nemen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
heeft iemand het filmpje bekeken? John de Mol begint al met klieren met Nickelodeon op 9 oktober voor voetbal! Als die nog meer voetbal rechten op koopt wat die wel zal doen, dan kan die nog meer tijd in beslag nemen.

Ach laten we ons niet druk maken. Op http://www.kijkonderzoek.nl >> kijkcijfers en dan de cijfers overdag...

Ik noem bv zondag:

tussen 12.36 en 05.00 zijn er geen programma's aan de 118000 kijkers van B&A gekomen. (B&A om 1800 dan)

Alleen eind van de ochtend is beter bekeken, maar dat is logisch op zondag als de kinderen vrij zijn

's Avonds, laat op de avond, is B&A ook het best bekeken...

Dus het lijkt mij stug dat ze B&A van de buis laten verdwijnen... Zou stom zijn van Nickelodeon

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ach laten we ons niet druk maken. Op http://www.kijkonderzoek.nl >> kijkcijfers en dan de cijfers overdag...

Ik noem bv zondag:

tussen 12.36 en 05.00 zijn er geen programma's aan de 118000 kijkers van B&A gekomen. (B&A om 1800 dan)

Alleen eind van de ochtend is beter bekeken, maar dat is logisch op zondag als de kinderen vrij zijn

's Avonds, laat op de avond, is B&A ook het best bekeken...

Dus het lijkt mij stug dat ze B&A van de buis laten verdwijnen... Zou stom zijn van Nickelodeon

Als John de Mol voetbalrechten heeft gekocht voor Nickelodeon. Dan zal die ze zeker uitzenden. En ik denk niet dat John de Mol onder de indruk zal wezen van 118.000 kijkers. Ik denk dat Voetbal het dubbele zal brengen is het niet meer. Laten we even eerlijk wezen. Een uitzending van voetbal levert het dubbel aantal kijkers op dan een uitzending Bassie en Adriaan die wederom herhaalt wordt. Twice je moet niet vergeten dat er meer kijkers zijn dan ons. Voetbal gaat voor Bassie en Adriaan. Ik denk niet dat John de Mol een miljoen heeft betaalt voor niks.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar de gemiddelde voetbalwedstrijd is toch om 23.00 afgelopen? nabeschouwing 23.15. Dan kan er daarna nog B&A komen. Een voetbal wedstrijd trekt makkelijk 2.000.000 kijkers, weet je hoeveel kijkers er daarna nog blijven plakken op Nickelodeon en bijv ook naar B&A gaan kijken, kan makkelijk dat B&A dan een half miljoen kijkers trekt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

inderdaad dat zou meer kijkers trekken. Laten we hopen dat ze dat dan ook zo doen. Want ik zou graag zien dat B&A natuurlijk nog meer kijkers krijgen. Anders beginnen we gewoon omroep Bassie - Adriaan. _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als John de Mol voetbalrechten heeft gekocht voor Nickelodeon. Dan zal die ze zeker uitzenden. En ik denk niet dat John de Mol onder de indruk zal wezen van 118.000 kijkers. Ik denk dat Voetbal het dubbele zal brengen is het niet meer. Laten we even eerlijk wezen. Een uitzending van voetbal levert het dubbel aantal kijkers op dan een uitzending Bassie en Adriaan die wederom herhaalt wordt. Twice je moet niet vergeten dat er meer kijkers zijn dan ons. Voetbal gaat voor Bassie en Adriaan. Ik denk niet dat John de Mol een miljoen heeft betaalt voor niks.

Kijk nou wat ik zeg...

John de Mol hoeft het niet uit te zenden, maar ook overdag wordt er niets anders uitgezonden dat meer kijkers trekt!

Zet B&A overdag neer, voor 1800!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kijk nou wat ik zeg...

John de Mol hoeft het niet uit te zenden, maar ook overdag wordt er niets anders uitgezonden dat meer kijkers trekt!

Zet B&A overdag neer, voor 1800!

Maak daar 20:00 van ^O^

Alleen het probleem is dat er meer mensen zij die het niet kijken dan die het wel kijken, 30 000 kijkers is natuurlijk niks vergeleken bij dit

Link naar bericht
Delen op andere sites

John de Mol is gewoon ziek om de beste kinderzender te kopen en het om te toveren in een volwassen zender.

Dalijk wordt het net zoals Yorkiddin en Fox kids bijv. dat een paar uurtjes overdag uit mag zenden omdat de echte zenders het dan niet nodig vinden om winstgevende programma's te laten draaien.

Ik zeg: Waar ben je mee bezig John de Mol! |:( Denk eens na.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja maar vanaf 4 oktober gaat dat nu niet meer... :{

Is het al zeker dan dat vanaf 4 oktober de avondvulling van Nickelodeon gaat verdwijnen dan?

En even wat anders.. waarom gingen ze pas ineens van de Reis vol verassingen naar de huilende professor en sloegen ze (naar mijn mening) de leukste 3 series over :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is het al zeker dan dat vanaf 4 oktober de avondvulling van Nickelodeon gaat verdwijnen dan?

En even wat anders.. waarom gingen ze pas ineens van de Reis vol verassingen naar de huilende professor en sloegen ze (naar mijn mening) de leukste 3 series over :'(

1. Nee, alleen Bassie & Adriaan gaat 's avonds laat verdwijnen.

Voor meer info. Kijk hier:

http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=1147

2. Dat is niet voor het eerst dat ze een (aantal) serie(s) overslaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

In de Limburgse krant waar mijn pa en ma op geabonneerd zijn, kwam ik in het gedeelte sport nog een leuke, cynische column tegen:

Adriaan, Bassie & de rest

Eigenlijk wilde ik het er niet over hebben. Sommige dingen zijn van zichzelf al zo stupide dat ieder commentaar verder overbodig is. Maar af en toe kun je als columnist niet anders. Dan neemt de stupiditeit zulke groteske vormen aan dat je gewoon niet meer mag zwijgen. De waanzin begon vorige week toen op het ANP-net van mijn computer de volgende tekstregel binnenkwam: "John de Mol gaat uiwedstrijden Oranje uitzenden op kinderzender Nickelodeon."

Nu heb ik toevallig een neefje van negen die tamelijk handig is met computers. "Goh, toch knap van die aap. Heeft die vanuit zijn kajuitbed het computersysteem van ANP en MGL weten te hacken." Ik wilde hem dus SMS'en dat oom apetrots op hem was. Toen ook RTL 4 het nieuws bracht, sloeg de twijfel toe. De whizzkid is tot veel in staat maar dat zijn kinderbrein ook al in staat was om Hilversum te kraken leek me toch wat sterk.

Als het geen apenstreek was moest het dus wel waar zijn. En dus word ik al de hele week gillend wakker. "En dan volgt nu de nabeschouwing op Macedonië - Oranje. Bassie en Adriaan, kom er maar in! Bassie: "Allememaggies, Marco, dat was een gekke wedstrijd zeg! Dat ga ik nog eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken!" Adriaan die vervolgens tegen de bondscoach zegt: "Wat er ook gebeurt Bassie, altijd blijven lachen!"

B2 en Vlugge Japie die de tactiek van Oranje uitleggen op het schoolbord van Van Gaal: Vlugge Japie: "Ze spelen dus met een ruit." B2: "Wat zeggie? Spelen ze op een fluit?" Vlugge Japie: "Nee, uilskuiken met een RUIT!" B2: "O, zeg dat dan." Vlugge Japie: "Dat zeg ik toch!" B2: "Wat zeggie?"

Overdereven? Geloof me, als je Oranje in de handen van een amusementsmonster als De Mol legt, kun je een beetje alles verwachten. net toen i een beetje aan het idee was gewens en me had verzoend met door Calimero ingesproken voorbeschouwingen en diepte-interviews met Ernst, Bobby en de Rest, kwam de colgende onheilstijding. Eddy Poelmann gaat op Nickelodeon het commentaar verzorgen samen met Richard Witschge! Potverdikkie! Poelmann vol in beeld, dat kun je de tere kinderziel niet aandoen. En dat dan nog met assistentie van de vaandeldrager der patatgeneratie. Daar gaan de verwoede pogingen van de overheid om de jeugd van het junkfood af te krijgen!

Want het zal voornamelijk de jeugd zijn die volgende week zaterdag voor de buis zit. Mensen bvoen de vijftig weten Nickelodeon sowieso niet te vinden op hun TV. Mijn vader heeft zich bijvoorbeeld al verzoend met een avondje radion luisteren. Hij heeft zijn Telefunken buizenradio al van zolder gehaald. Ik heb hem nog maar niet verteld dat het verslag niet op radio 1 maar op Radio 10 Gold te horen is (dat gaat die ook nooit vinden).

Maar misschien is het voor zijn zwakke hartconditie het beste dat hij niks meekrijgt van deze waanzin. Waanzin die met de minuut groter wordt. Zojuist kwam het bericht dat Dick Advocaat de wedstrijden in de studio gaat analyseren. De man die jarenland als Don Quichotte tegen de perse vocht, schuift nu gezellig aan om de beslissingen van Marco in twijfel te trekken ("Ik zou Robben dus eruit gehaald hebben" "Maar Dick, die heeft de eerste helft wel drie keer gescoord." "Daarom juist, hij moet die rechtsback afstoppen. Nu loopt die back achter hem aan. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.").

Ik wil het niet geloven. Dit kan en mag niet waar zijn. Het moet haast wel een publiciteitsstuent zijn van Johnnie. Die kleine, kale dikkerd in de Nickelodeon-studio is in werkelijkheid natuurlijk niet Dick Advocaat maar een afgeschminkte Bassie.

Geniaal gewoon! _O_

*baron* Zeg maar gerust, zéér geniaal!

Link naar bericht
Delen op andere sites
In de Limburgse krant waar mijn pa en ma op geabonneerd zijn, kwam ik in het gedeelte sport nog een leuke, cynische column tegen:

Adriaan, Bassie & de rest

etcetera, etcetera, etcetera

Geniaal gewoon! _O_

*baron* Zeg maar gerust, zéér geniaal!

Ja geweldig stukje. Helemaal dat gedeelte met die dialogen.

"Allememaggies, Marco" ^O^

Leuk!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Weet iemand waarom vandaag aflevering 5/6 van de Diamant

zijn uitgezonden op Nickelodeon ?.Want volgens mij zouden

aflevering 3/4 komen,aangezien er gisteren een sinterklaas

programma uitgezonden werd tussen 18.00 en 19.00.

Ik snap werkelijk niks meer van de programma indeling van

Nickelodeon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet iemand waarom vandaag aflevering 5/6 van de Diamant

zijn uitgezonden op Nickelodeon ?.Want volgens mij zouden

aflevering 3/4 komen,aangezien er gisteren een sinterklaas

programma uitgezonden werd tussen 18.00 en 19.00.

Ik snap werkelijk niks meer van de programma indeling van

Nickelodeon.

Bij Nickelodeon is alles mogelijk......................... }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet iemand waarom vandaag aflevering 5/6 van de Diamant

zijn uitgezonden op Nickelodeon ?.Want volgens mij zouden

aflevering 3/4 komen,aangezien er gisteren een sinterklaas

programma uitgezonden werd tussen 18.00 en 19.00.

Ik snap werkelijk niks meer van de programma indeling van

Nickelodeon.

Ja, en bij Nickelodeon zijn ALTIJD B&A het slachtoffer qua programmaindeling. Zo'n lomp sintprogramma kan toch de hele middag, moet dat nou net weer tussen 6 en 7... :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, en bij Nickelodeon zijn ALTIJD B&A het slachtoffer qua programmaindeling. Zo'n lomp sintprogramma kan toch de hele middag, moet dat nou net weer tussen 6 en 7... :N

Ze programmeren het gewoon op een moment dat er kijkers zijn.

Maar helaas gaat het wel ten koste van het beste programma.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tja, wij doen er helaas niks aan. Eigenlijk zou iemand van de MTV leiding (Nickelodeon) een B&A fan moeten zijn. :9

Ga solliciteren zou ik zeggen! :+

Er zijn meerdere programma's op Nickelodeon en dan kan niet alles twee uur per dag worden uitgezonden, maar de dubbele aflevering om 23.25 mag best weer terugkomen vind ik!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tja, wij doen er helaas niks aan. Eigenlijk zou iemand van de MTV leiding (Nickelodeon) een B&A fan moeten zijn. :9

Jeroen Nieuwenhuizen (zo heet toch die presentator van MTV?) was wel fijn zei hij laatst een keer:

's Avonds kijk ik nog vaak Bassie en Adriaan. Drommels, wat is dat leuk om te kijken!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het zou ook wel handig zijn als de planner van de programmering dat was.

Dat plannen doen denk ik niet iemand in z'n eentje. Bekijken ze wel met meerdere personen lijkt me.

Misschien is december nieuwe ronden, nieuwe kansen wat betreft weer doordeweeks B&A :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...