Ga naar inhoud

Video/ DVD het geheim van de Schatkaart


Aanbevolen berichten

Ik had een vraagje...

Is het verhaal van de Schatkaart ooit in zijn GEHEEL op video of dvd verschenen.

Zelf heb ik de video's van CNR video, de DVD's en ook de uitgifte van Bridge Entertainment. maar in al deze versies mis ik wel een aantal stukjes. Zoals een voetbalwedstrijd en bij weer een ander de ontsnapping van B2 en vlugge Japie.

Weet iemand of er ooit een gehele versie is verschenen of waarom dat niet is gebeurt. Voor de diehards fans zou dat super zijn!

GR Michiel

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had een vraagje...

Is het verhaal van de Schatkaart ooit in zijn GEHEEL op video of dvd verschenen.

Zelf heb ik de video's van CNR video, de DVD's en ook de uitgifte van Bridge Entertainment. maar in al deze versies mis ik wel een aantal stukjes. Zoals een voetbalwedstrijd en bij weer een ander de ontsnapping van B2 en vlugge Japie.

Weet iemand of er ooit een gehele versie is verschenen of waarom dat niet is gebeurt. Voor de diehards fans zou dat super zijn!

GR Michiel

Ik heb de dvd en ik mis daar niks.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De dvd's zijn meestal compleet, maar de video van de schatkaart mis je (bijna) alle liedjes, en ook de ontsnapping van de boeven, maar ook de kookkunsten van Bassie. Ik baalde er echt van toen ik de video bekeek. De leukste stukjes staan er niet op.. Herziende versie staat er dan op. Ik denk dat je bijna 30 minuten per band mist....

Link naar bericht
Delen op andere sites
De dvd's zijn meestal compleet, maar de video van de schatkaart mis je (bijna) alle liedjes, en ook de ontsnapping van de boeven, maar ook de kookkunsten van Bassie. Ik baalde er echt van toen ik de video bekeek. De leukste stukjes staan er niet op.. Herziende versie staat er dan op. Ik denk dat je bijna 30 minuten per band mist....

ik weet het ik heb de cnr banden, jammer van die scenes, maar daar krijg je wel de oude muziek voor terug. Maar nogmaals de dvd is compleet

Link naar bericht
Delen op andere sites

De schatkaart telt 14 afleveringen totaal. Laten we zeggen dat 1 aflevering 25 minuten duurt, dat duurt de serie 350 minuten.

Op de CNR banden staat 2 keer 90 = 180 minuten.

In totaal missen er dus 350-180=170 minuten.

Dat mist er toch wel wat 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Weet iemand een goede plaats om die dvd te kopen, bij de bart smit hier hadden ze alleen maar reis door Europa :? ?

Frs heeft z, en anders misschien van Leest of de V&D, je kunt ze ook bestellen via http://www.clownbassie.nl/dvd.htm, het enige nadelen daarvan zijn de erzendkosten van €5 en deleverings tijd, daar tegenover staat dan weer dart de dvd nergens goedkoper is.

Als je nog ff naar een ander bart smit gaat of een intertoys kun je ze krijgen voor ongeveer €5 per dvd(aanbieding).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Frs heeft z, en anders misschien van Leest of de V&D, je kunt ze ook bestellen via http://www.clownbassie.nl/dvd.htm, het enige nadelen daarvan zijn de erzendkosten van €5 en deleverings tijd, daar tegenover staat dan weer dart de dvd nergens goedkoper is.

Als je nog ff naar een ander bart smit gaat of een intertoys kun je ze krijgen voor ongeveer €5 per dvd(aanbieding).

Bedankt voor de tips ^O^ kijk nog wel eens in de stad

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de DVD, de digitaal geremasterde versie, van 2x 140 minuten.

Ik mis dus niets...

Ik heb ook een video ooit gezien waar echt bijna alles aan miste, erg jammer zijn zulke dingen :Y

maar ja, ik heb hem gekocht bij Intertoys (onze intertoys heeft nooit *bas* en *adriaan* ) maar vlak voor sinterklaas las ik in dat krantje van de intertoys: B&A en het geheim van de schatkaart. Deel 1 €5,-, Deel 2 €5,- en als je ze tegelijk koopt samen €7,50

nou ik wist niet hoe snel ik daar in de rij stond

maar goed, zo'n actie kom je niet vaak tegen en ik ben ook nog nooit de volledige DVD's van deze serie tegengekomen :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

maar ja, ik heb hem gekocht bij Intertoys (onze intertoys heeft nooit *bas* en *adriaan* ) maar vlak voor sinterklaas las ik in dat krantje van de intertoys: B&A en het geheim van de schatkaart. Deel 1 €5,-, Deel 2 €5,- en als je ze tegelijk koopt samen €7,50

nou ik wist niet hoe snel ik daar in de rij stond

maar goed, zo'n actie kom je niet vaak tegen en ik ben ook nog nooit de volledige DVD's van deze serie tegengekomen :N

Ja in de meeste winkels zijn maar weinig DVD's van *bas* en *adriaan* te vinden :{

Maar op de site van Bassie kun je ze wel allemaal bestellen, maar daar moet je dan wel €5 verzendkosten betalen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

€5,00 is idd wel erg veel.

Bij ons in de winkel kan je ze allemaal op dubbelbox (nu de Kroon & de Verzonken Stad) en een paar op DVD.

Maar ik heb zelf de schatkaart op DVD en ik mis daar niets, behalve de originele "Thema Vrolijk"uit die serie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
€5,00 is idd wel erg veel.

Bij ons in de winkel kan je ze allemaal op dubbelbox (nu de Kroon & de Verzonken Stad) en een paar op DVD.

Maar ik heb zelf de schatkaart op DVD en ik mis daar niets, behalve de originele "Thema Vrolijk"uit die serie.

Welke winkel is dat dan bij jullie, rancho ?

*O* 50e post *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op een normale videoband van Bassie & Adriaan zitten meestal maar 90 minuten. En op de dvd's van de schatkaart zitten per deel 140 minuten. Zitten op die 2 videobanden van de schatkaart dan 140 minuten?

Meer, 180

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tis een leuke dvd, maar tis wel jammer dat de ''adriaan loopt en vertelt wat er gebeurt is introducties'' er niet in zitten. Dan is het niet meer één geheel, ok, maar het zou best als extra er op kunnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

JB schreef:

Tis een leuke dvd, maar tis wel jammer dat de ''adriaan loopt en vertelt wat er gebeurt is introducties'' er niet in zitten. Dan is het niet meer één geheel, ok, maar het zou best als extra er op kunnen.

Bedoel je dat er geen voice-overs zijn van Adriaan? Ik kijk de DVD erg vaak, maar dat ik mij nog niet opgevallen

By the way, vind ik wel dat het 1 geheel is, ondanks dat Adriaan geen voice-overs vertelt

Link naar bericht
Delen op andere sites
JB schreef:
Tis een leuke dvd, maar tis wel jammer dat de ''adriaan loopt en vertelt wat er gebeurt is introducties'' er niet in zitten. Dan is het niet meer één geheel, ok, maar het zou best als extra er op kunnen.

Bedoel je dat er geen voice-overs zijn van Adriaan? Ik kijk de DVD erg vaak, maar dat ik mij nog niet opgevallen

By the way, vind ik wel dat het 1 geheel is, ondanks dat Adriaan geen voice-overs vertelt

Volgens mij doelt hij op de stukjes dat je Adriaan ziet lopen, terwijl hij verteld wat er gebeurd is. Die stukjes zijn weggeknip om het een doorlopend geheel te maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Is het jullie opgevallen dat er een spelfout op de achterkant van deel 2 staat. Het is 'slechteriken' ipv 'slechterikken' Zie de link van de schandebakker voor die tekst, dat is dezelfde als op de DVD

Het is slechterikken, en niet slechteriken, het staat daar goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee hoor:

slech·te·rik (de ~ (m.), ~en)

1 [inf.] slecht, gemeen mens => schurk

Dat betekent slechteriken, net als perziken, monniken. Als de klemtoon op de laatste lettergreep zou vallen (in dit geval 'rik' zou er dubbel k komen te staan, maar dat is hier niet het geval en krijg je 1 k.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee hoor:

slech·te·rik (de ~ (m.), ~en)

1 [inf.] slecht, gemeen mens => schurk

Dat betekent slechteriken, net als perziken, monniken. Als de klemtoon op de laatste lettergreep zou vallen (in dit geval 'rik' zou er dubbel k komen te staan, maar dat is hier niet het geval en krijg je 1 k.

En ik maar denken dat ik een taal neuroot ben. Maar je hebt gelijk. Ik snapte alleen je eerste post niet, het is niet echt duidelijk wat er nu staat en wat het moest zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee hoor:

slech·te·rik (de ~ (m.), ~en)

1 [inf.] slecht, gemeen mens => schurk

Dat betekent slechteriken, net als perziken, monniken. Als de klemtoon op de laatste lettergreep zou vallen (in dit geval 'rik' zou er dubbel k komen te staan, maar dat is hier niet het geval en krijg je 1 k.

Ja, dat dacht ik dus. Nou ja, foutje moet kunnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, een foutje moet kunnen. Maar ik vind dat op de achterkant van een DVD geen spelfouten horen te staan.

Je wilt niet weten hoe vaak er fouten op de hoes van een dvd staan. Ik zal maar geen voorbeelden geven, maar het gebeurd behoorlijk vaak.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je wilt niet weten hoe vaak er fouten op de hoes van een dvd staan. Ik zal maar geen voorbeelden geven, maar het gebeurd behoorlijk vaak.

En hierboven moet gebeurd uiteraard met een ''T'' worden geschreven, gebeurt dus, maar dat zal vast wel een grapje zijn op de vorige quote :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En hierboven moet gebeurd uiteraard met een ''T'' worden geschreven, gebeurt dus, maar dat zal vast wel een grapje zijn op de vorige quote :P

Ahum, niet echt :@ . Maar ik ben nooit zo goed geweest met die d's en t's op het eind.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De schatkaart is opgenomen in 13 delen van 25 minuten.

Dat is 325 minuten film. De DVD's zijn samen 280 minuten toch???

dan missen we nog 45 minuten aan materiaal.

Waar is dat gebleven op de DVD??? Is hij toch niet helemaal compleet toch???

De afleveringen zijn geen 25min, eerder 21-22 min, en dat samen maakt 273 of 286 min

Link naar bericht
Delen op andere sites
De schatkaart is opgenomen in 13 delen van 25 minuten.

Dat is 325 minuten film. De DVD's zijn samen 280 minuten toch???

dan missen we nog 45 minuten aan materiaal.

Waar is dat gebleven op de DVD??? Is hij toch niet helemaal compleet toch???

14 delen. En Adriaan overdrijft een beetje ;) Een aflevering op video duurt minder lang dan op TV, omdat je de terug- en vooruitblikken mist, plus de intro/extro songs.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

14 delen. En Adriaan overdrijft een beetje ;) Een aflevering op video duurt minder lang dan op TV, omdat je de terug- en vooruitblikken mist, plus de intro/extro songs.

Weet iemand wanneer De schatkaart uitgezonden wordt (en nog met Klaris)?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Ik kwam zojuist een advertentie tegen met daarin onderstaande dubbelbox van het geheim van de schatkaart die ik niet geheel duidelijk kan zien.

schatkaart.JPG

Het is dus niet geheel duidelijk maar als ik linksonder naar de hoes kijk lijkt het net of ik daar het logo van Arcade zie, welke heel vaak volledige versies (zonder stukken eruit geknipt) van B&A met muziek van Aad Klaris heeft uitgebracht.

Komt iemand deze dubbelbox bekend voor en kan die gene mij ook vertellen of deze versie EN volledig EN met Aad Klarismuziek is?

Link naar bericht
Delen op andere sites

180 minuten kijkplezier met Klarismuziek? Maar betekent dit dan niet dat dit eigenlijk dezelfde versie is als die 2 losse banden van CNR, elk van 90 minuten?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vreemd, want ik lees nu ineens het volgende een stukje terug op dit topic:

Het geheim van de schatkaart is ook aleens in zijn geheel op video uitgekomen.In een dubbelbox

Ik weet dus nu niet zo goed wat ik moet doen, ik wil namelijk dus de Klaris-versie hebben maar wel gewoon volledig, zijn er nog anderen die weten of dat bij de dubbelbox die ik heb gepost het geval is? Of is het toch echt zo dat het inderdaad maar 90 minuten per band zijn en dat het dus zinloos voor mij is om die dubbelbox te kopen aangezien ik de CNR versie ook van 2 banden met elk 90 minuten speelduur heb?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

ik heb de videobanden serie die uit deel 1 en deel 2 bestaan maar ik keek vroeger de tv serie van de schatkaart maar dan mis je erg veel op die video en ik heb de dvd van de schatkaart gekocht al de 2 de delen want die koste maar bij de intertyos 5 euro per stuk! en bij de music store bijna 10 euro per stuk!

*japie* gossie

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
De schatkaart telt 14 afleveringen totaal. Laten we zeggen dat 1 aflevering 25 minuten duurt, dat duurt de serie 350 minuten.

Op de CNR banden staat 2 keer 90 = 180 minuten.

In totaal missen er dus 350-180=170 minuten.

Dat mist er toch wel wat 8)7

Nou, de dvd's duren 140 minuten per deel, X2 is 280 minuten - 180 minuten = 100 minuten, dus er mist geen 170 maar 100 minuten. Maar dat is toch nog hartstikke veel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vreemd, want ik lees nu ineens het volgende een stukje terug op dit topic:

[..]

Ik weet dus nu niet zo goed wat ik moet doen, ik wil namelijk dus de Klaris-versie hebben maar wel gewoon volledig, zijn er nog anderen die weten of dat bij de dubbelbox die ik heb gepost het geval is? Of is het toch echt zo dat het inderdaad maar 90 minuten per band zijn en dat het dus zinloos voor mij is om die dubbelbox te kopen aangezien ik de CNR versie ook van 2 banden met elk 90 minuten speelduur heb?

De dubbelbox duurt idd. 180 minuten, maar het is echt niet zinloos als je hem koopt, hoe groter je B&A verzameling hoe beter... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...